تیم بسیج جامعه پزشکی ایران وارد لبنان شد (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) ایران حمله علیه سفیر خود در لبنان را پیگیری می‌کند تیم ۸ نفره چشم‌پزشکان ایرانی عازم لبنان شدند هزینه اتباع افغانستانی در ایران سالانه بیش از ۱۰ میلیارد دلار است ۹۵ نفر از مصدومان حادثه تروریستی لبنان به ایران منتقل شدند حبیب عباسی، مدیرکل روابط عمومی دفتر ریاست جمهوری شد شورای امنیت درباره انفجار‌های لبنان نشست برگزار می‌کند اعترافات جالب عزت الله ضرغامی در خصوص دوران مسئولیتش در سازمان میراث فرهنگی حماس حملات تروریستی رژیم اسرائیل به لبنان را محکوم کرد لبنان شکایت جنایتهای رژیم صهیونیستی را به شورای امنیت می‌برد فائزه هاشمی از زندان آزاد شد دبیر کل سازمان ملل: وسایل غیرنظامی نباید تبدیل به سلاح شود آمریکا ۱۲ ایرانی را تحریم کرد + جزئیات (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) احضار سفیر روسیه در پی اخراج ۶ دیپلمات انگلیس حکیم اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در لبنان را به شدت محکوم کرد سازمان ملل طرح تحریم صادرات سلاح به رژیم اسرائیل را تصویب کرد شباهت بیسیم‌های منفجر شده در لبنان با بیسیم‌های ایرانی+تصویر رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق پیام تسلیت برای ملت و حزب الله لبنان فرستاد رئیس کل دادگستری خراسان رضوی: مشهد شهر ملی و بین‌المللی است | شهرداری مشهد پیشانی خدمت‌رسانی به مردم است حملات ترکیبی مقاومت لبنان به شمال سرزمین‌های اشغالی (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) انفجار مجدد دستگاه‌های ارتباطی در لبنان + فیلم (۲۸ شهریور ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

سوریه ۳ موشک به جولان اشغالی شلیک کرد

  • کد خبر: ۱۵۷۸۷۴
  • ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۳
سوریه ۳ موشک به جولان اشغالی شلیک کرد
ارتش رژیم موقت صهیونیستی خبر داد که سه راکت از سوریه به سمت فلسطین اشغالی شلیک شد که یکی از این راکتها، به یک منطقه غیر مسکونی در جولان اصابت کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز، ارتش رژیم موقت صهیونیستی شامگاه امروز شنبه از شنیده شدن صدای آژیرهای خطر در جنوب ارتفاعات جولان اشغالی خبر داد.

شبکه خبری الجزیره به نقل از این ارگان صهیونیست گزارش داد، صدای یک انفجار از این منطقه شنیده شده و به همین دلیل آژیرهای خطر به صدا درآمده است.

ارتش صهیونیستی همچنین خبر داد که سه راکت از سوریه به سمت فلسطین اشغالی شلیک شده که یکی از این راکتها، با عبور از مرز، به یک منطقه غیر مسکونی در جولان اصابت کرده است.

برخی از منابع خبری عبری اما گفتند که هنوز مشخص نیست عملیات شلیک این راکت، از داخل خاک لبنان صورت گرفته است یا سوریه.

عصر پنجشنبه هم رژیم صهیونیستی با ده‌ها راکت که از جنوب لبنان شلیک شد هدف حمله قرار گرفت. آکسیوس نوشته این جدی‌ترین تنش میان اسرائیل و لبنان از زمان جنگ سال ۲۰۰۶ بوده است. 

این حمله راکتی بعد از حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به نمازگزاران مسلمان در حرم‌الشریف صورت گرفت. 

رژیم صهیونیستی در پاسخ به این حملات راکتی به مواضع حماس در غزه حمله کرد. گروه حماس هم در واکنش ده‌ها راکت به سمت فلسطین اشغالی شلیک کرد. رژیم صهیونیستی حملاتی نادر هم علیه مواضع حماس در جنوب لبنان انجام داد. 

در رایزنی‌هایی که توسط بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و یوآو گالانت، وزیر جنگ صهیونیست‌ها قبل از نشست کابینه امنیتی روز پنجشنبه برگزار کردند ارتش رژیم صهیونیستی و موساد ارزیابی‌های متفاوتی از پاسخ احتمالی حزب‌الله به حملات هوایی اسرائیل در لبنان ارائه کردند. 

«دیوید بارنئا»، رئیس سیا گفت که اسرائیل احتمالاً به هر گونه حمله هوایی از جانب اسرائیل پاسخ خواهد داد و بنابراین لازم است که اسرائیل علاوه بر حماس به مواضع این گروه هم حمله کند. 

با وجود این، هرزی هالوی، رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی استدلال کرد که منفعت اسرائیل در این است که حزب‌الله را از معادلات خارج کند و تمرکزش را روی حماس بگذارد. در پایان اما، موضع رئیس ستاد مشترک ارتش اسرائیل به عنوان توصیه نهایی پذیرفته شد و جلسه کابینه امنیتی خاتمه یافت.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->