انتصاب سرپرست اداره کل حوزه شهردار و امور شورای اسلامی شهر مشهد مقدس ثبت نام بیش از ۲۹ هزار خانواده مشهدی در سامانه سرویس مدارس «سپند» (۱۷ تیر ۱۴۰۳) آمادگی مشهد برای برگزاری مراسم‌های دهه اول محرم اکران تصاویر خادمان حسینی در قاب مفاخر در مشهد حمایت از ۵٠٠ ایستگاه صلواتی در قالب طرح «حسینیه‌ای به وسعت شهر» در مشهد روایتی تاریخی از هجوم به زائران و مجاوران حرم‌رضوی در محرم ۹ قرن پیش برگزاری جلسه هماهنگی ستاد اربعین شهرداری مشهد شهروند خبرنگار | درخواست بهسازی پیاده رو بین سیدرضی ۲۵ و ۲۷ مشهد + پاسخ بهره‌برداری از مرکز دندانپزشکی شهرداری مشهد تا یک ماه دیگر زمان بهره‌برداری از پروژه اتصال بولوار امام خمینی(ره) به بولوار نماز اعلام شد ذخایر خونی در مشهد رو‌به‌کاهش است هوای کلانشهر مشهد امروز سالم است (۱۷ تیر ۱۴۰۳) تقدیر شهردار مشهد از مردم این شهر برای حضور حماسی در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری آخرین وضعیت پروژه احداث آزادراه مشهد-چناران نگاهی به روزگار رفته یکی از مهمترین صنعت‌های قدیمی مشهد | گره خوردن تاریخ ریسندگی با تارو پود قالی مشهد روزانه ۲ تا ۶ هزار شهروند از شهربازی پارک ملت مشهد بازدید می‌کنند افزایش‌چشمگیر نماد‌ها و یادمان‌های زیارت در مشهد فارسی‌سازی کارت‌های پرواز به صورت آزمایشی در فرودگاه بین‌المللی مشهد آغاز شد ترافیک سنگین در پیرامون حرم مطهر رضوی (۱۵ تیر ۱۴۰۳) رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: مردم باید کمک کنند تا رئیس‌جمهور موفق عمل کند + فیلم عضو شورای اسلامی شهر مشهد: کسانی که رأی ندادند، بدانند که زندگی آن‌ها وابسته به انتخاب دیگران خواهد بود + فیلم
سرخط خبرها

کاهش قیمت بلیت اتوبوس و قطار شهری در مشهد به ۱۲۰۰ تومان

  • کد خبر: ۱۵۸۱۱۲
  • ۲۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۰
  • ۱
کاهش قیمت بلیت اتوبوس و قطار شهری در مشهد به ۱۲۰۰ تومان
در جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر مشهد طرح دوفوریتی با موضوع کاهش هزینه‌های شهروندی با هدف کاهش تورم در راستای شعار سال ۱۴۰۲ از طریق اصلاح منابع درآمدی مصوبه بهای خدمات به تصویب رسید. 

به گزارش شهرآرانیوز، همچنین طرح دوفوریتی با موضوع کاهش هزینه‌های شهروندی با هدف کاهش تورم در راستای شعار سال ۱۴۰۲ از طریق اصلاح منابع درآمدی مصوبه بهای خدمات به تصویب رسید.

براساس این طرح در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر نامگذاری سال ۱۴۰۲ به عنوان سال «مهار تورم، رشد تولید» و در راستای کمک به دولت در مهار تورم مصوبه بهای خدمات برابر بند‌های ذیل اصلاح شد. نرخ بلیت اتوبوس و قطار شهری با اعمال ضریب ۸۰ درصد از مبلغ ۱۵ هزار ریال به مبلغ ۱۲ هزار ریال کاهش یافت. نرخ کلیه خدمات روزبازار‌ها و شب‌بازار‌ها و همچنین غسالخانه و گورستان با اعمال ضریب ۸۰ درصد به تعرفه‌های مصوبه مذکور لحاظ شد.

موسی‌الرضا حاجی‌بگلو، نائب رئیس شورای شهر مشهد در این خصوص اظهار کرد: در رابطه با پیشنهادی که برای کاهش قیمت بلیت اتوبوس و قطار شهری مطرح شده تشکر می‌کنم که گام اول را برای ادامه فعالیت رایگان کردن هزینه‌های مسافری قطار شهری و اتوبوس شروع کردند. انشالله طرح اصلی هم جهت رایگان کردن کلیه خطوط ارائه خواهد شد. 

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
0
0
اتوبوس طرقبه از ابتدای امسال 1500 ت شد و دیگه کاهش ندادن. یعنی بیشتر از هزینه مترو!!! به کی بریم شکایت کنیم!اونم با خدمات بی کیفیت!!
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->