روحانی با رئیس جمهور منتخب دیدار کرد ابوعبیده: سرنوشت اسرای صهیونیست، بازیچه دست نتانیاهو شده‌است قالیباف با رئیس‌جمهور منتخب دیدار کرد معترضان صهیونیست، مهمترین خیابان‌ تل‌آویو را بستند لاوروف: موشک‌های اوکراینی بدون کمک آمریکا راه به جایی ندارند محورهای رایزنی نخست‌وزیر جدید انگلیس با نتانیاهو درخواست دموکرات‌ها از بایدن برای کناره‌گیری از رقابت‌های انتخاباتی افشاگری رهبر انصارالله درباره نظام آموزشی عربستان و امارات ظریف: برای پست گرفتن نیامده‌ام رئیس‌جمهور منتخب باید از نمایندگی مجلس استعفا دهد؟ آخرین خبر‌ها از وقوع حادثه برای ناوشکن سهند (۱۷ تیر ۱۴۰۳) انفجار‌های متعدد در روسیه به خاطر حمله پهپادی اوکراین ناوشکن سهند دچار سانحه شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) محسن برهانی راهی زندان شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) بیش از ۳۶ هزار نفر از ایرانیان خارج از کشور به مسعود پزشکیان رای دادند مخبر به دیدار پزشکیان رفت کدام شهرستان‌های خراسان رضوی بیشترین مشارکت را در انتخابات داشتند؟ مردی برای ایران | درباره دکتر مسعود پزشکیان، نهمین رئیس جمهور منتخب مردم دیدار اعضای هیئت دولت سیزدهم با رهبر معظم انقلاب | حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: دولت آقای رئیسی، دولت کار و امید و حرکت بود + فیلم و عکس مراسم تنفیذ ریاست‌جمهوری چه زمانی برگزار خواهد شد؟
سرخط خبرها

ویژگی‌های «کیان ۸۰۰» جدیدترین تانک‌بر نیروی زمینی ارتش

  • کد خبر: ۱۵۸۳۸۰
  • ۲۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۸
ویژگی‌های «کیان ۸۰۰» جدیدترین تانک‌بر نیروی زمینی ارتش
نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران یک خودروی تانک‌بر جدید با نام «کیان ۸۰۰» را به بدنه عملیاتی خود افزوده است.

به گزارش شهرآرانیوز، طبق آنچه در تصاویر منتشر شده از آئین الحاق تجهیزات نیروی زمینی ارتش منتشر شده که صبح امروز (سه‌شنبه ۲۲ فروردین) برگزار شد، یک خودروی تانک‌بر جدید با نام «کیان ۸۰۰» را به بدنه عملیاتی خود افزوده است.

نیروی زمینی ارتش پیش از این، چند نوع خودروی مخصوص حمل ادوات زرهی با نام‌های «کیان ۱۶۰ توپ‌کش»، «کیان۲۴۰»، «کیان۴۰۰»، «کیان ۵۰۰»، «کیان ۶۰۰ پلاس» و «کیان ۷۰۰ پلاس» را در سطح این نیرو عملیاتی کرده بود.

یکی از تجهیزاتی که باعث افزایش تحرک یگان‌های نیروی زمینی ارتش شده، خودرو‌های تانک‌بر بومی هستند. این خودرو‌ها به دلیل قدرت بالا این امکان را به نیروی زمینی ارتش می‌دهند تا به سرعت تانک‌ها و نفربر‌ها را جابجا کرده و استراتژی فرماندهان را اجرایی کنند.

خودروی فوق‌سنگین کیان ۸۰۰ به عنوان یک محصول راهبردی جهت انتقال محموله‌های فوق‌سنگین نیروی زمینی ارتش در زمین‌های ذوعارضه، مناطق صعب‌العبور و خارج از جاده‌ای طراحی و ساخته شده است.

همچنین از قابلیت‌های دیگر این محصول می‌توان به فرمان‌پذیری همزمان ۳ محور جهت کوتاه کردن شعاع چرخش خودرو و داشتن سیستم تعلیق مستقل آن اشاره کرد.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->