مربی میلان راهی عربستان شد هایجک استقلال به پرسپولیس نتیجه بازی ترکیه و اتریش(۱۳ تیر ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| غرش ترک‌ها نتیجه بازی هلند و رومانی(۱۲ تیر ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها و خلاصه بازی| نارنجی‌ها در یک چهارم نهایی! ترابی یا علیپور؛ یکی پرسپولیسی می‌شود عقب نشینی پرسپولیس در مقابل خواسته‌های عجیب سه بازیکن بازیکن گرجستانی زیر ذره بین آنالیزور پرسپولیس گولسیانی منتظر پیشنهاد بهتر از پرسپولیس پرسپولیس در چه صورت ارونوف را می‌فروشد؟ پخش زنده بازی ترکیه و اتریش در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۲ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی هلند و رومانی در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۲ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بازگشت عضو حاشیه‌ساز به کمیته داوران یامگا از لیست استقلال خارج شد یزدانی استقلال را نقره داغ کرد علی نعمتی هوایی شد | تمدید قرارداد مدافع پرسپولیس به بن‌بست رسید توافق زکی‌پور با استقلال | سلمانی هم می‌ماند ستاره‌های فرنگی از  امروز در مشهد هشدار نبی درباره آماده شدن ورزشگاه آزادی مربی پرسپولیس تا آخر هفته به تهران می‌رسد پایان کار حجازی و استقلال
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

داستان ناگلزمان – چلسی، جدی شد

  • کد خبر: ۱۵۸۶۲۹
  • ۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۱
داستان ناگلزمان – چلسی، جدی شد
سرمربی سابق بایرن مونیخ مذاکرات با سران باشگاه چلسی را آغاز می‌کند.

به گزارش شهرآرانیوز، «یولیان ناگلزمان» سرمربی جوان آلمانی از سوی سران چلسی به لندن دعوت شده و قرار است با مالکان آمریکایی چلسی جلسه برگزار کند.
روزنامه «بیلد» خبر داده ناگلزمن به پیشنهاد تاتنهام به سرعت جواب منفی داده و قرار است در جلسه‌ای با سران چلسی برنامه‌های خود را برای تیم فصل آینده آبی‌های لندن ارائه کند.
رسانه آلمانی نوشته حضور «کریستوفر ویوِل» در پست مدیریت فنی چلسی، ممکن است نقش بزرگی در حضور ناگلزمان در لندن ایفا کند چراکه آن‌ها سابقه همکاری با یکدیگر در لایپزیش و قبل از آن، هافنهایم را داشته‌اند.
بیلد همچنین خاطر نشان داده «لوئیز انریکه مارتینز» سرمربی سابق بارسلونا و تیم ملی اسپانیا هم مذاکرات خوبی را با سران چلسی داشته و حتی رسانه‌ها از توافق قریب‌الوقوع صحبت کرده بودند، اما این اتفاق نیفتاد چراکه احتمالاً گزینه اول شیر‌های لندن، سرمربی ۳۵ ساله سابق بایرن مونیخ است.
باشگاه چلسی پس از اخراج «گراهام پاتر» از سرمربی‌گری تیم خود، «فرانک لمپارد» را تا پایان فصل به عنوان مربی موقت انتخاب کرد؛ تغییری که موثر واقع نشده و چلسی در دو بازی اخیر خود مقابل ولوز و رئال مادرید شکست خورده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->