پخش زنده بازی آلمان و اسپانیا در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین گل محمدی با مرادمند تمام کرد ویدئو | سالن بهشتی مشهد میزبان جامعه ورزش خراسان‌رضوی در مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری پبشنهاد نجومی رضاوند به استقلال| جدایی کلید خورد در انتظار معرفی مدیرعامل استقلال | اعضای هیئت‌مدیره مشخص شدند عملکرد ضعیف استقلال در نقل و انتقالات وزیر ورزش: انتظار جامعه ورزش از رئیس‌جمهور زیاد نیست + فیلم بیرانوند به دنبال بازگشت به پرسپولیس! آزادیِ افشاریان و سهیل مهدی تکذیب شد ستاره تیم ملی نمی‌خواهد به ایران برگردد! امیر قلعه نویی در جام ملت‌ها طرفدار کدام تیم است؟ خاطره تلخ آلمان از اسپانیا در فینال جام ملت‌ها  لیست دوم نکونام رو شد خداداد افشاریان و سهیل مهدی به قید وثیقه آزاد شدند گاریدو مجوز سفر به ایران را گرفت روزبه چشمی به دنبال قرارداد ۳۰ میلیاردی تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و آلمان در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ | فینال قبل از فینال زکی پور رسما استقلالی شد + عکس خبر‌های خوش از سالن شش‌هزارنفری ثامن‌الائمه(ع) | کارگران به‌شدت مشغول کارند! پایان کار قایدی با اتحاد کلبا؟
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

مانه در مونیخ نقره داغ شد

  • کد خبر: ۱۵۹۲۹۴
  • ۲۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۷
مانه در مونیخ نقره داغ شد
باشگاه بایرن‌مونیخ، سادیو مانه را به خاطر درگیری با لروآ سانه ۳۰۰ هزار یورو جریمه کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، بایرن‌مونیخ در دیدار رفت دور یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر منچسترسیتی با سه گل شکست خورد. در دقیقه ۸۲ این بازی لروآ سانه با سادیو مانه درگیری لفظی پیدا کرد. این درگیری به رختکن هم کشیده شد؛ تا جایی که دو بازیکن در رختکن با هم درگیر می‌شوند و گفته می‌شود مانه کشیده‌ای را به صورت سانه می‌زند. این سیلی باعث شد تا خون از دهان سانه جاری شود.
باشگاه بایرن‌مونیخ در بازگشت تیم به خیلی سریع به این رخداد واکنش نشان داد و مانه را جریمه مالی و یک جلسه از همراهی تیم ممنوع کرد. اکنون مبلغ جریمه مالی مانه مشخص شده است. باشگاه بایرن‌مونیخ این بازیکن سنگالی را ۳۰۰ هزار یورو جریمه کرد که سنگین‌ترین میزان جریمه در تاریخ باشگاه آلمانی است.
لوتار ماتیوس، بازیکن سابق بایرن‌مونیخ، در واکنش به این جریمه مالی گفت: به نظرم این جریمه منطقی و قابل پیش‌بینی بود.
مانه که تابستان گذشته به بایرن پیوست به دلیل آسیب‌دیدگی نتوانسته است عملکرد روز‌های اوجش در لیورپول را ادامه بدهد. او جام جهانی را هم به همین دلیل از دست داد و اکنون به نظر می‌رسد از نظر روانی هم با مشکلاتی روبه‌روست. با این شرایط باید منتظر جدایی او در تابستان بود و بسیار بعید است که در تیم بماند.
شبکه اسکای‌اسپورت آلمان اعلام کرد که مانه اصلا در تفکرات توماس توخل برای فصل بعد جایی ندارد و این بازیکن تابستان پیش رو بایرن‌مونیخ را ترک خواهد کرد. به احتمال زیاد مانه دوباره به لیگ برتر انگلیس برخواهد گشت. پیش از این هم رسانه‌های انگلیسی نوشتند که مانه دلتنگ لیگ جزیره است و دوست دارد که بایرن را ترک کند و دوباره در لیگ برتر به میدان رود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->