گل‌گهر در تورنمنت آسیایی حاضر می‌شود؟

  • کد خبر: ۴۲۵۰۳۵
  • ۰۳ تير ۱۴۰۵ - ۱۶:۴۰
گل‌گهر در تورنمنت آسیایی حاضر می‌شود؟
«شهرآرانیوز - گروه ورزش»؛ تیم فوتبال گل گهر سیرجان برای پلی آف آسیایی حاضر می‌شود.
فرهاد فخیم
خبرنگار فرهاد فخیم

به گزارش شهرآرانیوز، قرار است برای انتخاب تیم سوم کشورمان جهت حضور در مسابقات آسیایی بین تیم‌های چادرملو، پرسپولیس و گل گهر بازی انجام شود تا تیم برنده جواز حضور در مسابقات آسیایی را به دست بیاورد.

این در حالیست که باشگاه گل گهر تا پیش از این مصرانه اعلام می‌کرد که حاضر به حضور در این تورنمنت نیست، اما حالا شنید‌ها از سیرجان اخبار دیگری را روایت می‌کند.

گفته می‌شود باشگاه گل گهر سیرجان پس از اعلام آمادگی چادرملو و پرسپولیس قصد دارد در این تورنمنت سه جانبه حاضر شود تا تیم برنده به مسابقات آسیایی برود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.