استقرار ۵۰۰ نیروی داوطلب مردمی و ۱۰۰ امدادگر مترو برای تأمین امنیت زائران در دهه پایانی صفر زیرساخت‌های خدمت به زائران رضوی فراتر از ماموریت‌های مدیریت شهری است قلندرشریف: زائران و مجاوران برای تردد در محدوده حرم مطهر رضوی از خط ۳ قطار شهری استفاده کنند توزیع بسته‌های غذایی و خدمات گسترده به زائران پیاده در موکب آرامستان بهشت رضا(ع) مشهد انتقال زائران پیاده به مشهد با سرویس دهی ویژه اتوبوسرانی شهردار مشهد مقدس: خط قرمز شهرداری در حوزه خدمت‌رسانی، تکریم و ایمنی و سلامت زائران است + فیلم نظارت ۲۴ ساعته بر پارکینگ‌های شهرداری مشهد در دهه پایانی صفر اسکان ۳۲ هزار زائر در مراکز اسکان شهرداری مشهد در دهه پایانی صفر نائب‌رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مطرح کرد: افزایش چشمگیر خدمات مشهد به زائران پیاده امام رضا (ع) در دهه پایانی ماه صفر انتقال زائران پیاده خسته و بیمار از ورودی ملک‌آباد توسط اتوبوس‌های شهرداری مشهد تاکسی‌های مشهد در روز‌های پایانی صفر ۱۴۰۴ تا چه محدوده‌ای به سمت حرم رضوی امکان تردد دارند؟ شهردار مشهد مقدس: خدمات‌رسانی به زائران در دهه پایانی صفر، یک تکلیف جهادی است تعطیلی مراکز تعویض پلاک خراسان رضوی تا دوشنبه (۲ شهریور ۱۴۰۴) اجرای فضاسازی ویژه مشهد همزمان با دهه پایانی ماه صفر آبرسانی به ایستگاه‌ها و موکب‌های خدمت‌رسانی به زائران امام رضا (علیه‌السلام) در منطقه ۶ مشهد انسداد معابر فرعی خیابان امام رضا(علیه‌السلام) مشهد در روزهای آخر دهه صفر هوای مشهد در وضعیت «ناسالم» برای گروه‌های حساس (۳۱ مرداد ۱۴۰۴) پارکینگ‌های هسته مرکزی مشهد تکمیل است (جمعه، ۳۱ مرداد ۱۴۰۴) | شهروندان برای زیارت از خودروی شخصی استفاده نکنند درخواست رئیس جامعه حرفه‌ای هتلداران مشهد: برای رفاه زائران در روزهای پایانی صفر، برق هتل‌ها را قطع نکنید (۳۱ مرداد ۱۴۰۴) ورود بیش از ۳ میلیون و ۷۲۲ هزار زائر و مسافر به مشهد و خراسان رضوی (۳۱ مرداد ۱۴۰۴) خدمت‌رسانی شبانه‌روزی خدمات شهری در خیابان امام رضا (ع) | فعالیت ۴۲۶ نفر پاکبان در سه شیفت
سرخط خبرها

اجرای عملیات خط کشی هدایتی در معابر بزرگراهی مشهد

  • کد خبر: ۱۵۹۳۷۰
  • ۲۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۵
اجرای عملیات خط کشی هدایتی در معابر بزرگراهی مشهد
مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد از اجرای عملیات خط کشی هدایتی در نقاط حادثه خیز بزرگراهی شهر خبر داد.
بیتا سخایی
خبرنگار بیتا سخایی

به گزارش شهرآرانیوز، علی سمیعی در این خصوص گفت: بر اساس بررسی‌های صورت گرفته سرعت زیاد و تغییر مسیر ناگهانی خودروها، یکی از مهم‌ترین علل بروز تصادفات به ویژه در معابر بزرگراهی سطح شهر است.

وی با اشاره به وقوع بیشترین حوادث رانندگی بزرگراه‌های شهر، در دماغه‌های ورودی و همچنین محل تلاقی لاین تند رو و کند رو افزود: یکی از راهکار پیشگیری از بروز تصادفات پهلو به پهلوی وسایل نقلیه یا برخورد با موانع فیزیکی نصب شده در مسیر، اجرای خط کشی‌های هدایتی است.

مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد تصریح کرد: این نوع خط کشی‌ها رانندگان را در لاین‌های حرکتی و با حاشیه ایمن از موانع موجود هدایت کرده تا وسایل نقلیه با موانع یا دیگر وسایل نقلیه برخورد نکنند.

سمیعی ادامه داد: از سوی دیگر تنظیم حرکت وسایل نقلیه‌ای که قصد ورود از لاین کندرو به بزرگراه یا خروج از بزرگراه را دارند موجب افزایش ضریب ایمنی و پیشگیری از بروز تصادفات در این نقاط حادثه خیز خواهد شد.

وی تاکید کرد: اجرای عملیات رنگ آمیزی و تکمیل خط کشی‌های هدایتی و عابر پیاده جمعا به مساحت ۱۶۰۰ متر مربع در بزرگراه‌های شهید بابانظر، بسیج و حاشیه میدان امام حسین (ع) انجام شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->