حزب‌الله: ارتش اسرائیل برای سومین بار دست به نقض آتش‌بس زد

  • کد خبر: ۴۲۵۳۰۱
  • ۰۵ تير ۱۴۰۵ - ۰۰:۵۰
حزب‌الله: ارتش اسرائیل برای سومین بار دست به نقض آتش‌بس زد
حزب‌الله لبنان حمله پهپادی ارتش اشغالگر که منجر به شهادت دو غیرنظامی شد را نقض دوباره آتش‌بس خواند.

به گزارش شهرآرانیوز، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد ارتش اسرائیل بار دیگر شهروندان لبنانی را که برای سرکشی به منازل خود در جاده زوطر شرقیه ـ میفدون در جنوب لبنان در حال تردد بودند، هدف قرار داده است.

در این بیانیه آمده است که ارتش اسرائیل با این ادعا که این افراد تهدیدی برای نیرو‌های مستقر خود محسوب می‌شدند، در ساعت ۱۴:۴۰ به وقت محلی با استفاده از یک پهپاد مسلح، خودروی آنان را هدف حمله موشکی قرار داد.

به گفته حزب‌الله، این حمله منجر به شهادت دو شهروند غیرنظامی شد که به‌طور مستقیم هدف قرار گرفته بودند و یک نفر دیگر نیز زخمی شد.

مقاومت اسلامی لبنان تأکید کرد که این حمله برای سومین بار نقض آشکار توافق آتش‌بس از سوی اسرائیل به شمار می‌رود و افزود که این گروه تمامی موارد نقض آتش‌بس را زیر نظر دارد و آنها را رصد می‌کند.

منبع: تسنیم

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.