نمره صفر خراسانی‌ها در ادوار المپیک! تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و فرانسه در نیمه‌نهایی یورو ۲۰۲۴ | نبرد غول‌کش‌ها دادکان گزینه جدید وزارت ورزش در کابینه احتمالی پزشکیان؟ خاطره تلخ هلند از انگلیس در جام ملت‌ها| سه تفنگدار لاله‌های نارنجی را پرپر کردند خاطرات حاضران در نیمه نهایی یورو از جدال با ایران دیدار اسپانیا و فرانسه در شهر خاطره انگیز برای ایرانی‌ها کناره‌گیری دو ملی‌پوش از ماجرای بیرانوند | دعوای او و پرسپولیس به ما ربطی ندارد سید حسین حسینی، تنها در کمپ حجازی کنعانی‌زادگان نمی‌تواند از پرسپولیس جدا شود سخنگوی فدراسیون فوتبال: از برنامه VAR عقب هستیم شوک به استقلال | احتمالا پنجره نقل و انتقالات آبی‌پوشان بسته خواهد شد! تکلیف پرسپولیس و رامین رضاییان روشن شد ادامه اردوهای ملی بازیکنان مشهدی در آستانه پارالمپیک پاریس | شاهی، رضایی، بابادی به خط شدند درویش: اسماعیلی فر می‌خواست برگردد تفتیان: ۹۰ درصد برای المپیک آماده ام کاپیتان استقلال جانشین بیرانوند می‌شود؟ لیموچی – پرسپولیس؛ در انتظار یک امضا
سرخط خبرها

سونامی مدیریتی آبی‌ها بعد از دربی

  • کد خبر: ۱۵۹۷۳۲
  • ۳۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۲
سونامی مدیریتی آبی‌ها بعد از دربی
بعد از دربی پایتخت تمامی ساختار اداری و اجرایی باشگاه استقلال دستخوش تغییر خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، بعد از جدایی علی فتح‌الله‌زاده از استقلال، حجت کریمی بلافاصله امور را در دست گرفت و سعی کرد پیگیر پرداخت مطالبات آندره‌آ استراماچونی باشد. او در اولین حرکت خود حکم تمامی مشاوران علی فتح‌الله‌زاده را لغو کرد تا نفراتی، چون علی نظری جویباری، بهرام امیری و ... که چهره‌های سرشناسی هستند دیگر سمتی در این باشگاه نداشته باشند، اما ظاهرا این پایان کار نیست.
قرار است کریمی بعد از دربی پایتخت که هفته آتی برگزار می‌شود تغییرات کلی را در باشگاه استقلال در بخش‌های مدیریت اداری و اجرایی ایجاد کند. در حال حاضر نفراتی، چون سید مهدی علوی، محمد سررشته داری، مرتضی موسوی زنوز و. در باشگاه استقلال حضور دارند و حتی با وجود جدایی فتح‌الله‌زاده در ساختمان این باشگاه کار می‌کنند، اما قرار است بعد از دربی تمامی معاونت‌های باشگاه استقلال دستخوش تغییر شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->