پرسپولیسی‌ها برای بازی با چادرملو به خط شدند نمره عالی برای حسینی با وجود گل به خودی توضیحات نماینده AFC درباره غیبت حریف هندی تراکتور اعتراض گاریدو به وضعیت چمن شهر قدس چشمی غایب احتمالی استقلال مقابل هوادار طارمی و احمدعباسی در بین برترین‌های آسیا اسطوره بارسا در پایان راه بازگشت محمد عمری به تمرینات تیم فوتبال ملوان بازگشت خانبان به پرسپولیس مسئولیت تیم ملی امید به فدراسیون فوتبال رسید تمرین استقلال بازهم تعطیل شد ماشاریپوف: نکونام اسطوره فوتبال ایران است! پدیده برزیلی در رادار آرسنال و رئال جریمه یک میلیاردی پرسپولیس بخاطر نبیل باهویی + عکس گل رونالدو هم‌تیمی‌اش را بیهوش کرد آخرین تکنولوژی روز پیشکش؛ وقتی یک زمین چمن خوب نداریم! صحبت‌های گاریدو پس از تساوی پرسپولیس مقابل پاختاکور در لیگ نخبگان (۹ مهر ۱۴۰۳) | از تساوی راضی نیستم نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرژانتین و قزاقستان در جام جهانی فوتسال (۹ مهر ۱۴۰۳) | آلبی سلسته در یک قدمی فینال نتیجه بازی پرسپولیس و پاختاکور در لیگ نخبگان آسیا(۹ مهرماه ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| تساوی در باران
سرخط خبرها

واکنش کاربران فضای مجازی به تبلیغات زیاد دیدار پرسپولیس و استقلال

  • کد خبر: ۱۶۰۲۳۵
  • ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۶
واکنش کاربران فضای مجازی به تبلیغات زیاد دیدار پرسپولیس و استقلال
کاربران فضای مجازی نسبت به تبلیغات زیاد دربی ۱۰۰ واکنش نشان دادند.

گروه ورزش | شهرآرانیوز، دیدار تیم‌های پرسپولیس و استقلال در چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر در حالی عصر امروز در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد که تبلیغات زیاد محیطی در ورزشگاه و روی پیراهن هر دو تیم واکنش‌برانگیز شد.

کاربری در صفحه شخصی خود با انتشار عکسی از تیم فوتبال «نون خ» اینگونه به تبلیغات روی پیراهن تیم‌های استقلال و پرسپولیس واکنش نشان داد.

واکنش کاربران فضای مجازی به تبلیغات زیاد دیدار پرسپولیس و استقلال

کاربری ضمن تشبیه دربی به شهر‌های شمال کشور بیان کرد: دربی شبیه ورودی شهر‌های شماله؛ هر جا رو که میبینی، تبلیغ کلوچه و املاک و بانک و لوازم خانگی و … است.

کاربر دیگری نوشت: در بازی امروز دربی، فقط روی پیشانی مدیر ورزشگاه آزادی تبلیغات چاپ نکرده‌اند!

کاربر دیگری نیز اینگونه اعتراض خود را به تبلیغات فراوان محیطی در ورزشگاه آزادی بیان کرد: ما در واقع داریک یک سری تبلیغات می‌بنیم که وسطش بازیکن‌ها دارن فوتبال بازی می‌کنند.

کاربر دیگری با لحنی طنز نسبت به قد کوتاه مهدی قائدی نوشت: اوضاع تبلیغات روی پیراهن استقلال جوریه که یک ذره مهدی قائدی روی تبلیغات چاپ شده!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->