بایدن: قبول دارم در مناظره با ترامپ شکست خوردم هشدار دادستان کل کشور نسبت به اظهارات بی‌مبنا درباره فرایند و نتایج انتخابات محمد مخبر و رییس جمهور چین دیدار کردند اطلاعیه شماره ۷ ستاد انتخابات کشور | تصویر برداری از آرا ممنوع است تاکید وزیر خارجه هند بر اهمیت مبارزه با تروریسم برای کشورهای عضو شانگهای شهباز شریف در شانگهای: خطرات تروریستی از افغانستان نگرانی جدی ما است مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سبزوار معارفه شد (۱۴ تیر) اطلاعیه شماره ۶ ستاد انتخابات کشور | کارت نمایندگان نامزد‌ها برای حضور در شعب اخذ رای فردا (۱۵ تیر) هم معتبر است جدیدترین نظرسنجی ایسپا در مرحله دوم ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ منتشر شد کسب رتبه چهارم خراسان‌رضوی در میزان مشارکت در انتخابات| شائبه دخالت هیئت اجرایی در انتخابات را قاطعانه رد می‌کنم + فیلم آیت‌الله علم الهدی: استمراردهنده خدمات شهید رئیسی، نامزد اصلح است + فیلم سرلشکر موسوی: مشارکت است که می‌تواند اقتدار ایران را در جهان ارتقا دهد فردای انتخابات یا فردای قیامت رهبران روسیه و چین بر اهمیت نقش سازمان همکاری شانگهای در جهان تاکید کردند در حاشیه اجلاس شانگهای، محمد مخبر با پوتین دیدار کرد + فیلم ایجاد ۱۷۰ هزار اشتغال خالص در استان، دستاورد دولت سیزدهم | ۱۰ درصد آمار مشارکت در انتخابات اخیر، از خراسان‌رضوی بود از هر ۱۰ تَن در غزه، ۹ تن دست‌کم یک‌بار آواره شده‌اند حماس در طرح پیشنهادی رژیم اشغالگر برای آتش‌بس در غزه تغییرات ایجاد کرد
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

هشدار ترامپ درباره فروپاشی دلار و بانک‌های آمریکایی

  • کد خبر: ۱۶۰۶۰۲
  • ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۶
هشدار ترامپ درباره فروپاشی دلار و بانک‌های آمریکایی
رئیس جمهور سابق آمریکا در واکنش به نامزدی مجدد بایدن برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا هشدار داد که دلار و بانک‌های آمریکایی در حال فروپاشی بوده و به زودی دلار دیگر ارز معیار جهانی نخواهد بود.

به گزارش شهرآرانیوز، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا به نامزدی مجدد «جو بایدن» برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا واکنش نشان داد.
ترامپ در این باره گفت: «حجم خسارتی که بایدن تنها طی چند سال ایجاد کرده معادل خسارت‌های بدترین پنج رئیس جمهور اسبق آمریکا بوده است».
رئیس جمهور سابق آمریکا اضافه کرد: «تورمی که خانوارهای آمریکایی با آن مواجه هستند بدترین تورم طی نیم قرن گذشته است».
وی هشدار داد: «بانک‌های آمریکایی در حال فروپاشی بوده و دلار به زودی دیگر ارز معیار جهان باقی نخواهد ماند و این بزرگترین شکست ما در ۲۰۰ سال گذشته خواهد بود».

رئیس جمهور سابق آمریکا همچنین مدعی شد که بایدن در حال پیشبرد آمریکا به آستانه جنگ جهانی سوم است. 
جو بایدن ۸۰ ساله که مسن‌ترین رئیس‌جمهور ایالات متحده است، سه‌شنبه (۲۵ آوریل) گفت برای دومین دوره حضور در کاخ سفید در انتخابات ۲۰۲۴ نامزد خواهد شد.
بایدن قصد خود را برای شرکت در انتخابات ریاست‌جمهوری در ویدئویی که تیم انتخاباتی جدیدش منتشر کرد، اعلام کرد و گفت که وظیفه او دفاع از «دموکراسی آمریکایی» است. این ویدئو با تصاویری از حمله ششم ژانویه ۲۰۲۱ حامیان دونالد ترامپ رئیس‌جمهور سابق آمریکا و رقیب احتمالی بایدن در انتخابات آتی آغاز شد.

بایدن در ویدئوی مذکور اعلام کرد: «زمانی که چهار سال پیش نامزد انتخابات شدم، گفتم ما در نبرد برای روح آمریکا هستیم و همچنان در این نبرد هستیم. اکنون زمان رضایت (از عملکرد خود) نیست. به همین خاطر برای انتخابات مجدد نامزد می‌شوم. بیایید این کار را تمام کنیم. می‌دانم که می‌توانیم». 

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->