روحانی با رئیس جمهور منتخب دیدار کرد ابوعبیده: سرنوشت اسرای صهیونیست، بازیچه دست نتانیاهو شده‌است قالیباف با رئیس‌جمهور منتخب دیدار کرد معترضان صهیونیست، مهمترین خیابان‌ تل‌آویو را بستند لاوروف: موشک‌های اوکراینی بدون کمک آمریکا راه به جایی ندارند محورهای رایزنی نخست‌وزیر جدید انگلیس با نتانیاهو درخواست دموکرات‌ها از بایدن برای کناره‌گیری از رقابت‌های انتخاباتی افشاگری رهبر انصارالله درباره نظام آموزشی عربستان و امارات ظریف: برای پست گرفتن نیامده‌ام رئیس‌جمهور منتخب باید از نمایندگی مجلس استعفا دهد؟ آخرین خبر‌ها از وقوع حادثه برای ناوشکن سهند (۱۷ تیر ۱۴۰۳) انفجار‌های متعدد در روسیه به خاطر حمله پهپادی اوکراین ناوشکن سهند دچار سانحه شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) محسن برهانی راهی زندان شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) بیش از ۳۶ هزار نفر از ایرانیان خارج از کشور به مسعود پزشکیان رای دادند مخبر به دیدار پزشکیان رفت کدام شهرستان‌های خراسان رضوی بیشترین مشارکت را در انتخابات داشتند؟ مردی برای ایران | درباره دکتر مسعود پزشکیان، نهمین رئیس جمهور منتخب مردم دیدار اعضای هیئت دولت سیزدهم با رهبر معظم انقلاب | حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: دولت آقای رئیسی، دولت کار و امید و حرکت بود + فیلم و عکس مراسم تنفیذ ریاست‌جمهوری چه زمانی برگزار خواهد شد؟
سرخط خبرها

معاون رئیسی خبر داد: جزئیات سفر رئیس‌جمهور به خوزستان و افتتاح چند پروژه+ فیلم

  • کد خبر: ۱۶۰۶۶۸
  • ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰
معاون رئیسی خبر داد: جزئیات سفر رئیس‌جمهور به خوزستان و افتتاح چند پروژه+ فیلم
معاون اجرایی رئیس‌جمهور جزئیات سفر رئیس‌جمهور و هیئت دولت در هفته جاری به خوزستان را تشریح کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، محسن منصوری معاون اجرایی رئیس‌جمهور در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در تشریح جزئیات سفر آیت‌الله رئیسی به خوزستان در پایان هفته جاری اظهار داشت: رئیس‌جمهور و هیئت دولت فردا به استان خوزستان سفر می‌کنند که این هفتمین سفر رئیس‌جمهور به این استان و دومین سفر هیئت دولت است.

وی افزود: علت سفر رئیس‌جمهور به این استان، اهمیت مسائل خوزستان برای شخص رئیس‌جمهور و هیئت دولت است و در مجموعه مصوبات دور اول سفر هیئت دولت به این استان اتفاقات بسیار خوبی رخ داده است.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: طی یک سال و نیم اخیر از محل اعتبارات مصوبات سفر حدود ۸ هزار میلیارد تومان تامین منابع برای استان خوزستان صورت گرفته و این تامین منابع باعث شده که استان خوزستان و شهر اهواز به یک کارگاه بزرگ و فعال سازندگی تبدیل شود.

منصوری خاطرنشان کرد: به برکت سفر دوم این مسئله آب و فاضلاب استان سرعت می‌گیرد و رئیس‌جمهور فردا سفر خود را از شهر دزفول آغاز خواهند کرد و سپس در شهر اندیمشک حضور می‌یابد و در اندیمشک افتتاح پروژه‌های مختلف و دیدار مردمی را خواهیم داشت.

وی افزود: در اهواز هم برنامه‌های مختلف و متنوعی در نظر گرفته شده است از جمله حضور در مجموعه آب و فاضلاب، وزارت نیرو و حضور در جلسه کاملاً عملیاتی در موضوع آب و فاضلاب از دیگر برنامه‌هاست. همچنین دیدار مردمی با مردم شهر اهواز از مهمترین برنامه‌های این سفر است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->