درباره «عاشقان را سر شوریده به پیکر عجب است»، شعر ماندگار شاعر خراسانی عهد ناصری رویداد صدرخوانی در شهر کتاب مشهد + زمان برگزاری سریال‌های «مرضیه» و «عشق کوفی» در شبکه جهانی جام‌جم + زمان پخش «همه بچه‌های خوب» در روز ملی ادبیات کودک و نوجوان برد پیت با «اف یک» در راه سینما زمان پخش سریال‌های محرم ۱۴۰۳ + خلاصه داستان استفاده از ظرفیت‌های ادبی در راستای توانمندسازی کودکان و نوجوانان امیر آقایی با «کارزار» به سینما می‌آید دوبله «بهولا» برای پخش از شبکه نمایش جایزه جشنواره ایسکیا ایتالیا به فیلمبردار «آه سرد» رسید برنامه اکران سینما‌ها در دهه اول محرم ۱۴۰۳ مخاطبان تصور دقیقی از نمایش عروسکی ندارند «پیکار علیه ظالمان پیشه ماست» | درباره شعر عاشورایی، از مرثیه سرایی تا ظلم ستیزی «حسین مسافر آستانه» رئیس انجمن تئاتر بسیج هنرمندان شد «من نفرت‌انگیز ۴» در گیشه، طوفان به‌پا کرد تمجید مدیر نتفلیکس از «جدایی نادر از سیمین» اصغرفرهادی صحبت‌های رعنا آزادی‌ور درباره «زخم کاری ۳» در برنامه «۳۶۰ عادل فردوسی‌پور» + فیلم صفحه نخست روزنامه‌های کشور - دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳
سرخط خبرها

جزئیاتی درباره «خرمشهر» سریال جدید «محمدحسین لطیفی»

  • کد خبر: ۱۶۰۹۰۸
  • ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۲
جزئیاتی درباره «خرمشهر» سریال جدید «محمدحسین لطیفی»
«محمدحسین لطیفی» کارگردان فیلم‌های سینمایی «غریب» و «روز سوم» قرار است سریالی درباره «خرمشهر» بسازد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ محمدحسین لطیفی کارگردان سینما و تلویزیون این روز‌ها فیلم «غریب» را روی پرده سینما‌ها دارد. در کارنامه او آثاری همچون «روز سوم» دیده می‌شود و علاقه او که بار‌ها درباره ساخت آثاری درباره دفاع‌مقدس صحبت کرده است.

او در برنامه تلویزیونی این بار از ساخت سریالی درباره خرمشهر خبر می‌دهد. لطیفی درباره اینکه آیا قرار است دوباره فیلم بیوگرافی بسازد می‌گوید: بعید است، شخصیتی را ملاک قرار دهم و کار بیوگرافی ساخته شود. اما در حیطه دفاع مقدس کار خواهم کرد. بالغ بر ۱۶ سال است که در حیطه دفاع مقدس تلاش می‌کنم و ماه گذشته نیز تلاش من در ارتباط با ساخته شدن یک سریال ۴۰ قسمتی درباره خرمشهر بوده است.

کارگردان سریال «صاحبدلان» درباره جزئیات ساخت این مجموعه تلویزیونی تأکید کرد: ۶ قسمت اول این سریال قبل از جنگ است و ۳۴ روز، یعنی ۳۴ قسمت از روز‌های مقاومت مردم خرمشهر، هر کدام یک قسمت است. این ۴۰ قسمت جزو آرزو‌های من بوده که غربت مردم ایران و مردم خرمشهر را در روز‌های آغازین جنگ به تصویر بکشم.

خرمشهر موضوعِ بسیاری از فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی بوده که البته به صورت مقطعی به آن پرداخته شده است. در سریال «کیمیا» جواد افشار به مقطع شهید جهان‌آرا با بازی حامد بهداد اشاره دارد؛ در «روز سوم» محمدحسین لطیفی از پوریا پورسرخ و حامد بهداد برای نقش‌آفرینی در یکی از مقاطع مهم اتفاقات خرمشهر در جنگ، استفاده می‌کند.

دوئل احمدرضا درویش نگاهی به این مقطع دوران دفاع‌مقدس دارد و حتی «اتوبوس شب» و خیلی از آثار دیگر سینما و تلویزیون به سراغِ این موضوع رفتند.

باید دید این پروژه جدید محمدحسین لطیفی قرار است چه زمانی آماده تولید شود؟

کارگردانی که «سنجرخان» را هم در مرحله پس‌تولید دارد و مخاطب می‌تواند منتظرِ آن مجموعه تلویزیونی که به قهرمانی در کردستان می‌پردازد، نیز باشد.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->