آماده‌سازی ۱۶ هزار فضای پارک خودرو در مشهد برای دهه پایانی صفر مشارکت بانک شهر با اجرای طرح «سقای شهر» در ایستگاه استقبال از زائر شهید محمدزاده شهرداری منطقه هفت مشهد مقدس خدمت‌رسانی ۲۵۰ دستگاه ون صلواتی در مشهد به صورت شبانه‌روزی نماینده مجلس: کیفیت میزبانی از زائران مشهد هر ساله در حال بهبود است فرماندار مشهد خبر داد: اتخاذ تمهیدات ویژه برای بازگشت زائران از مشهد فعالیت ۲۹۰ موکب در سطح منطقه ثامن مشهد عضو شورای اسلامی شهر مشهد: محور اصلی خدمت‌رسانی به زائران مشهد در دهه آخر ماه صفر، مردم هستند بازدید میدانی پژمان‌فر از مواکب زائران پیاده امام رضا (ع) | اختصاص زمین و زیرساخت برای استقرار مواکب استانی معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد: دریافت کرایه تاکسی خارج از چارچوب ممنوع است ایجاد موکب‌های ثابت در مسیرهای منتهی به مشهد؛ طرحی در دست پیگیری مجلس بازدید معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور از مرکز کنترل و پایش ترافیک مشهد | پورجمشیدیان: میزبانی خراسان رضوی از زائران امام رضا (ع) در دهه پایانی صفر شایسته تقدیر است هشدار خودمراقبتی محیط زیست برای شهروندان مشهدی درپی ماندگاری گردوغبار (۲ شهریور ۱۴۰۴) تأمین ۱۲ میلیون لیتر آب برای موکب‌های بین راهی مشهد در دهه آخر ماه صفر ۱۴۰۴ حضور پرشور عاشقان امام رضا (ع) در مشهد مقدس + فیلم مهرداد فلاحتگر بازیگر سینما و تلویزیون درگذشت + علت فوت ترافیک ورودی‌های مشهد پرحجم، اما تردد در خروجی‌ها روان است | اعمال محدودیت‌ها در مبادی ورودی به حرم مطهر رضوی تا ساعت ۲۲ (۲ شهریور ماه ۱۴۰۴) تمهیدات ویژه برای استقبال از زائران امام رضا (ع) در مشهد مقدس اتخاذ شده است کیفیت هوای شهر در وضعیت ناسالم برای تمامی گروه‌ها قرار گرفت (۲ شهریور ۱۴۰۴) پیش‌بینی افزایش ۴ برابری زائران ورودی به مشهد در روز شهادت امام رضا (علیه‌السلام) اسکان ۱۲۰۰ زائر در پایانه مسافربری امام رضا(ع) مشهد آبرسانی بیش از ۳.۵ میلیون لیتر آب شرب به مواکب بین راهی اطراف مشهد مقدس
سرخط خبرها

روز ملی «مشهد» هنوز در مناسبت‌های فرهنگی کشور تصویب نشده است

  • کد خبر: ۱۶۱۳۴۳
  • ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۹
روز ملی «مشهد» هنوز در مناسبت‌های فرهنگی کشور تصویب نشده است
معاون فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد گفت: توجه به حوزه خانواده، مناطق محروم، توجه به حوزه بانوان و اقشار خاص، توجه به فضاسازی شهر و‌... از محور‌های فعالیتی و سیاست‌هایی است که در راستای فعالیت‌های‌فرهنگی به ما ابلاغ شده است. 
مهدی بی باک
خبرنگار مهدی بی باک

به گزارش شهرآرانیوز، یوسف اسماعیل‌زاده، معاون فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد، امروز در نشست ‌خبری با خبرنگاران با بیان اینکه در راستای سیاست‌های شورای شهر و شهرداری مشهد اهدافی برای معاونت ترسیم شده است، افزود: باشگاه‌های مخاطب‌محور در این زمینه تشکیل شده است که برای اقشار مختلف خانواده برنامه‌هایی‌ دارد. باشگاه کهکشان کودکی ویژه کودکان ۲ تا ۶ سال، باشگاه جام، باشگاه ملکه و‌... از جمله این باشگاه‌هاست. 

وی اظهار کرد: در زمینه توجه به مناطق پیرامونی، یکی از مهم‌ترین سیاست‌ها توزیع خدمات در این مناطق‌ است. برگزاری محافل قرآنی و برگزاری نمایشگاه‌های قرآنی مناطق از جمله فعالیت‌ها در این زمینه است. پروژه بهبود و تجهیز مساجد و مسائل عمرانی‌ ‌در مناطق پیرامونی شهر را نیز در دست داریم.

وی با بیان اینکه در فعالیت‌های ملی و مذهبی مشارکت مردم را در نظر گرفته‌ایم، ادامه داد: موضوع مشارکت با تشکل‌های مردمی در برنامه‌های مناسبتی از اقدامات ما برای حضور مردم است. پنج هزار پاتوق سرود در برنامه‌های ملی و مذهبی و برگزاری جشن‌های ویژه از دیگر اقدامات صورت گرفته است.

معاون فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد در ادامه با بیان اینکه در استقبال از بهار ۱۴۰۲ از نگاه منتقدان اذعان شد که تحول ویژه‌ای در فضاسازی شهر ایجاد شده است، افزود: کمک ۳۰میلیاردی به سپاه امام رضا(ع) را تکذیب‌ می‌کنم. اگر اقدامی انجام می‌شود، در قالب مشارکت است. اگر سندی مبنی بر کمکی در این زمینه دارید، ارائه دهید. 
اسماعیل‌زاده خاطرنشان کرد: مشهد بدون معتاد شعاری است که سازمان‌های مرتبطش نتوانستند اجرا کنند. این معضل به‌راحتی قابل‌حل نیست، اما برنامه‌هایی‌ در این زمینه وجود دارد. 
وی در پاسخ به سؤالی در‌خصوص واگذاری تابلو‌های تبلیغاتی به ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: ما مستقیم با ستاد مکاتبه نداریم و مسئول تابلو‌ها سازمان میادین است. ما همکاری لازم را با ستاد داریم. شهرداری این اختیار را دارد که با ستاد امر به معروف هماهنگی دارد و اکران‌های فرهنگی نیز صورت می‌گیرد. 
به گفته وی، در ایام استقبال از بهار ۱۵۰ طرح از سراسر کشور به دست ما رسید. همان طرح‌هایی که اکران شد، حاشیه‌ساز شد و‌ چون موضوع عفاف و‌ حجاب در فضای هیجانی است، باید با دقت عمل شود. باید پیام‌هایی طراحی‌ شود که جذاب باشد و مخاطب را تحت‌تأثیر قرار دهد. 
وی اظهار کرد: روز ملی مشهد نیز در شورای فرهنگ عمومی استان مطرح شده و هنوز در مناسبت‌های فرهنگی کشور تصویب نشده است. ایام رویداد بین‌المللی مشهد‌ از عید فطر تا میلاد امام رضا‌(ع) ادامه دارد. 
رویداد بین‌المللی حکیم توس، رویداد خرم بمان شهر من و رویداد ویژه‌ای در ایام دهه کرامت برگزار خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->