ویدئویی از اولین حضور خانم‌های بازیگر در جوکر ۲ نتیجه جالب یک آزمایش علمی درباره تاثیر ارتعاش صدای علیرضا قربانی بر تخت جمشید + ویدئو انتشار تیزر یک فیلم سینمایی محرمی و آغاز اکران فیلمی با بازی آزاده صمدی و حامد کمیلی هنر انتخاب آگاهانه و پیشرفت ملی استالین بیشتر چه کتاب‌هایی می‌خواند؟ | معرفی کتاب «کتابخانه استالین» شعر‌های چندوجهی در توابع خطی | رونمایی از مجموعه شعر «زندگی در آمنیون» صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ جدیدترین خبرها از سریال «سلمان فارسی» فیلم‌های سینمایی آخر هفته تلویزیون (۱۴ و ۱۵ تیر ماه ۱۴۰۳) + خلاصه داستان ویژه برنامه‌های تلویزیون در روز جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ۲۰ سینما تا پایان تابستان در خراسان رضوی افتتاح خواهد شد  ساخت ۱۰۰۰ سالن سینما در کشور تا شهریور ۱۴۰۴ | رشد ۱۱۳ درصدی سالن‌های سینما در خراسان رضوی ساخت پردیس سینمای «ملل» نماد وحدت فرهنگی ایران و افغانستان است پردیس سینمایی ملل در حاشیه شهر مشهد افتتاح شد | رشد ۱۱۳ درصدی ساخت سینما در خراسان رضوی + فیلم پخش ۶ سریال از شبکه آی‌فیلم + زمان پخش «سینما ملت»، برنامه سینمایی جدید تلویزیون
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

مدیرعامل موسسه شهرآرا: حوزه محلات مشهد ظرفیت‌های عظیمی برای بازنمایی و مسایل زیادی برای حل دارند

  • کد خبر: ۱۶۱۴۴۷
  • ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۲
مدیرعامل موسسه شهرآرا: حوزه محلات مشهد ظرفیت‌های عظیمی برای بازنمایی و مسایل زیادی برای حل دارند
مدیرعامل مؤسسه فرهنگی شهرآرا گفت: تعداد علاقه‌مندان و فعالان عرصه رویداد رج زیاد است. حوزه محلات مشهد ظرفیت‌های عظیمی برای بازنمایی و مسایل زیادی برای حل دارند، بنابراین هرچه تعداد این افراد و مهارت‌های آن‌ها توسعه پیدا کند گام‌های بیشتری برای رسیدن به برنامه اصلی حوزه رج را طی می‌کنیم.

سید میثم موسوی‌مهر در گفتگو با شهرآرانیوز، در حاشیه اختتامیه رویداد رسانه‌ای رج اظهار کرد: رویداد رج اولین اقدامی است که در حوزه رسانه‌ها و کنشگران محلی که از ابزار رسانه برای فعالیت‌های خود استفاده می‌کنند، انجام شده است.

وی افزود: این رویداد اسفند ماه سال ۱۴۰۱ برنامه‌ریزی و دوره آن برگزار شد. این جلسه اختتامیه برنامه است. مسیر تولیدی که برنامه‌ریزی شده بود و همچنین ارزیابی داوران انجام شده و اکنون نتیجه ارزیابی و اقدامات شرکت‌کنندگان مشخص خواهد شد که تعدادی برگزیده می‌شوند. پس از این برای آینده برنامه‌ریزی می‌شود و فتح بابی برابی دوره دوم رج است.

موسوی‌مهر با بیان اینکه تعداد علاقه‌مندان و فعالان این عرصه زیاد است، عنوان کرد: حوزه محلات مشهد ظرفیت‌های عظیمی برای بازنمایی و مسایل زیادی برای حل دارند، بنابراین هرچه تعداد این افراد و مهارت‌های آن‌ها توسعه پیدا کند گام‌های بیشتری برای رسیدن به برنامه اصلی حوزه رج را طی می‌کنیم.

مدیرعامل مؤسسه فرهنگی شهرآرا گفت: ما کلیدواژه‌ای تصویب کردیم که موضوع آن ارتقای سیمای رسانه‌ای مشهدالرضا (ع) است. تلاش می‌کنیم این کار را به سرعت انجام دهیم و عناصر این پازل را تکمیل کنیم تا در اسرع وقت عناصر فعال در این زیست‌بوم‌گونه را آماده کنیم که پایه این کار رسانه‌های محلی هستند.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی ما در رویداد رسانه‌ای رج بر مشهد متمرکز است، تصریح کرد: افرادی که از شهر‌های دیگر در دوره شرکت کردند به صورت خودجوش آمدند، اما به این دلیل که طراحی ما برای فضای مشهد است شاید نتوانند از ادامه دوره ما استفاده کنند، با این وجود آنچه داشتیم را با آن‌ها به اشتراک گذاشتیم و تجربه خوبی هم بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->