آزادیِ افشاریان و سهیل مهدی تکذیب شد ستاره تیم ملی نمی‌خواهد به ایران برگردد! امیر قلعه نویی در جام ملت‌ها طرفدار کدام تیم است؟ خاطره تلخ آلمان از اسپانیا در فینال جام ملت‌ها  لیست دوم نکونام رو شد خداداد افشاریان و سهیل مهدی به قید وثیقه آزاد شدند گاریدو مجوز سفر به ایران را گرفت روزبه چشمی به دنبال قرارداد ۳۰ میلیاردی تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و آلمان در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ | فینال قبل از فینال زکی پور رسما استقلالی شد + عکس خبر‌های خوش از سالن شش‌هزارنفری ثامن‌الائمه(ع) | کارگران به‌شدت مشغول کارند! پایان کار قایدی با اتحاد کلبا؟ گلر منچسترسیتی در راه عربستان مهدی ترابی رسما به تراکتور پیوست شرط جدید بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس | ۴۰ میلیارد تومان ناقابل! خداحافظی سه بازیکن با استقلال مسابقه پیش بینی فرهاد مجیدی برای هواداران! استقبال بی‌نظیر از ملی پوش پرسپولیس در گرجستان ترکیه به رکورد سرمربی اسبق پرسپولیس رسید حضور عجیب و غریب یک والیبالیست در هیات مدیره استقلال| کارخانه چه سررشته‌ای از فوتبال دارد؟
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

رئیس انجمن کشتی کارگران خراسان رضوی: ورزش کارگری با شرایط سختی اداره می‌شود

  • کد خبر: ۱۶۱۶۱۳
  • ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۱
رئیس انجمن کشتی کارگران خراسان رضوی: ورزش کارگری با شرایط سختی اداره می‌شود
رئیس انجمن کشتی کارگران خراسان رضوی گفت: متاسفانه به هیات ورزش کارگری اعتباری اختصاص نیافته و در شرایط سخت و با امکانات اندک ورزش کارگری استان را اداره می‌کنیم.

علی‌اکبر عیسی‌زاده در گفتگو با شهرآرانیوز ضمن تبریکروز جهانی کارگر، در خصوص چالش‌های موجود در هیات ورزش کارگری خراسان رضوی، اظهار کرد: در شرایطی سخت و امکانات نامناسب در ورزش کارگری کار می‌کنیم و این ورزش را سرپا نگه می‌داریم. روز ۱۱ اردیبهشت روز جهانی کارگر است که انجمن‌های ورزشی کارگری می‌توانند رویدادی را رقم بزنند، اما قریب به دوسال است که این رویداد کمرنگ شده است چرا که اماکن و سالن‌های ورزشی در اختیار پیمانکاران قرار گرفته است.
وی افزود: اماکن و سالن‌های ورزشی را از طریق مزایده به افراد غیر متخصص واگذار می‌کنند و رئیس هیات و انجمن ورزشی نمی‌تواند کاری از پیش ببرد چرا که ابزار کار ندارد که برای برگزاری کلاس و آموزش برنامه‌ریزی کند.
عیسی‌زاده از وعده‌های پوچ مسئولین گله کرد و ادامه داد: این مسائل با مدیرکل کار و رفاه استان مطرح شد، اما تا کنون اتفاقی نیفتاده است که اگر هیات با مشکل مالی روبه‌روست سالن‌ها با همان قیمت در اختیار هیات قرار گیرد که برنامه‌ریزی کنند. امروز می‌خواهیم مسابقه برگزار کنیم، سالن در اختیار پیمانکار است، اما با تمام این مسائل تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم و با هزینه‌های شخصی ادامه می‌دهیم.
رئیس انجمن کشتی کارگران خراسان رضوی با بیان اینکه رئیس هیات کارگری باید با هزینه‌های شخصی هیات را اداره کند و تا کنون هیچگونه اعتباری به ما اختصاص نیافته است، تاکید کرد: ماده ۸۸ که واگذاری اماکن ورزشی به بخش خصوصی را برعهده دارد صرفا به درآمدزایی توجه می‌کنند.
وی افزود: در سال‌های گذشته که راه‌های اطلاع. رسانی امروز وجود نداشت پس از ابلاغ بخشنامه کارخانجات بهترین تیم‌های خود را برای مسابقات اعزام می‌کردند، اما امروز علی‌رغم اطلاع‌رسانی مطلوب هیچ تمایل و استقبالی برای شرکت در مسابقات وجود ندارد درحالی که مسابقات کشتی ساحلی قهرمانی جهان دارد.
عیسی‌زاده در خصوص برنامه‌های هیات خراسان رضوی در سال جاری، اعلام کرد: با وجود مشکلات فراوان مسابقات قهرمانی کشور کشتی ساحلی را اول خرداد ماه در رامسر پیش رو داریم که انتخابی تیم ملی کارگران است و پس از آن مسابقات جهانی در ایتالیا برگزار می‌گردد. در مناسبت‌های مختلف نیز برگزاری مسابقات را برنامه‌ریزی کردیم. می‌توان با همکاری‌های لازم شوری دوباره در ورزش کارگری ایجاد کنیم.
رئیس انجمن کشتی کارگران خراسان رضوی با اشاره به کاهش استقبال خانواده‌ها از ورزش، خاطر نشان کرد: مسئولین بسیاری وعده حل مشکلات ما را دادند و اکنون پس از یکسال خبری نیست که شرایط سخت ورزش کارگری را ایجاد کرده است اعزام‌ها سخت شده و دیگر کسی تمایل ندارد. زمانی که ورزشکار کارگر یا فرزند او قهرمان می‌شود چه انگیزه‌ای برای حفظ مقام خود دارد؟ در این قانون نیز امتیازی برای آنان پیش‌بینی نشده است. امروزه استقبال خانواده‌ها نسبت به ورزش کاهش یافته است. منشا آسی‌های اجتماعی همین‌جاست ورزش نباشد جوانان کجا وقت خود را بگذرانند؟
وی در پایان خاطرنشان کرد: تخفیف شهریه ورزشکاران کارگر و فرزندان آنان از سالن‌های ورزشی مجموعه ورزشی کارگران فقط کلامی است و به هیچ عنوان امکان استفاده از این مزایای قانونی را ندارند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->