۱۰ میلیون نفر در ۶ هزار واحد مسکونی ناپایدار در کشور سکونت دارند ظرفیت قطار‌های مسافری برای امروز و فردا افزایش می‌یابد ترخیص کالا منوط به ثبت سفارش قبل از وصول خواهد شد اتباع، اهرم فشار بر بازار اجاره‌بهای ایران معافیت شرکت‌هایی با سود ١٠ هزار میلیارد تومانی از مالیات مسافران در پی لغو پروازها، چگونه پول بلیت خود را پس بگیرند؟ سامانه خودنویس سوادگری در معاملات مسکن را کاهش می‌دهد؟ ترخیص ۲۲ هزار خودرو وارداتی در نیمه نخست سال ۱۴۰۳ خبر مهم برای خریداران و فروشندگان طلا | شرایط جدید فروش طلا اعلام شد واکنش منفی بورس به وعده صادق ۲ | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۱ مهر ۱۴۰۳) همتی: تمرکز سازمان امور مالیاتی بر دانه‌درشت‌ها باشد چگونه و از کجا لپ‌تاپ خوب و ارزان‌قیمت بخریم؟ بررسی قیمت موبایل‌های شیائومی از ۵ میلیون تا ۷۳ میلیون تومان (۱۱ مهر ۱۴۰۳) نرخ امروز طلا و سکه در مشهد چقدر است؟ (۱۱ مهر ۱۴۰۳) | دست کوتاه مردم از طلای گرمی ۴ میلیون تومان قیمت خودرو‌های خارجی رشد کرد (۱۱ مهر ۱۴۰۳) شوک موقت بازار ارز بعد از عملیات وعده صادق ۲ | کارشناسان اقتصادی: افزایش قیمت ارز موقت و زودگذر است واکنش بازار خودرو‌های داخلی به پاسخ موشکی ایران به اسرائیل چه بود؟ (۱۱ مهر ۱۴۰۳) آیا قیمت بنزین افزایش می‌یابد؟ + ویدئو | حل مسئله ناترازی انرژی مستلزم گذشت زمان است بیش از ۴ میلیون کنتور هوشمند برق در کشور نصب شده است | ۲ درصد از مشترکان خیلی بدمصرف هستند قیمت دلار، طلا، سکه و ارز دیجیتال یک روز پس از حمله موشکی ایران به اسرائیل چه تغییری کرد؟ (۱۱ مهر ۱۴۰۳) تورم چندباره در سال، افزایش دستمزد سالانه را در خود ذوب می‌کند اختلال یا نگرانی در تأمین و عرضه بنزین وجود ندارد شلوغ‌شدن پمپ‌بنزین‌ها عادی است | سخنگوی صنف جایگاه‌داران سوخت: سوخت به اندازه کافی موجود است و نگرانی نداریم سقوط آزاد بیت‌کوین بعد از عملیات موشکی ایران | آخرین وضعیت بازار رمزارز‌ها در جهان (۱۱ مهر ۱۴۰۳) ۵۳ درصد ظرفیت سد‌ها خالی است ۴۸ نیروگاه تجدیدپذیر در بورس انرژی ایران پذیرش شده است
سرخط خبرها

زمان اعلام نوبت متقاضیان ویرایش خودرو در سامانه یکپارچه مشخص شد (۱۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۶۱۶۳۰
  • ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۷
زمان اعلام نوبت متقاضیان ویرایش خودرو در سامانه یکپارچه مشخص شد (۱۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲)
با اتمام زمان تغییر اولویت خودرو‌های ثبت نامی، متقاضیانی که خواستار شرکت مجدد در دومین طرح یکپارچه خرید خودرو را دارند می‌توانند به پروفایل خود مراجعه و انصراف خود را از طرح نخست فروش خودرو در سامانه اعلام کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، هفته گذشته بود که وزارت صنعت، معدن و تجارت تصمیم گرفت برای متقاضیانی که اولویت تحویل خودروی آن‌ها سال ۱۴۰۳ است، مهلتی پنج روزه تا روز یک شنبه ۱۰ اردیبهشت ماه در نظر بگیرد تا این متقاضیان نسبت به ویرایش درخواست خودرویی خود اقدام کنند و پنج اولویت از خودرو‌های کم تقاضاتر که نوبت تحویل در سال ۱۴۰۲ خواهند داشت را انتخاب کنند.

در حال حاضر مهلت شش روزه برای تغییر اولویت‌های خودرویی به پایان رسید و مشتریانی که نوبت دریافت خودرو‌های آن‌ها ۱۴۰۳ بود، توانستند نوع خودروی انتخابی را با اولویت‌بندی با پنج مدل دیگر تغییر دهند تا در سال ۱۴۰۲ خودرو را تحویل بگیرند.

 اما اگر متقاضی هیچ اولویتی را انتخاب نکرده باشد، همچنان همان انتخاب اولویت سال ۱۴۰۳ برای او ملاک خواهد بود و براساس آن خودروی خود را در سال آینده دریافت خواهد کرد. البته این امکان وجود دارد که این دسته از افراد خودرو‌های خود را در سال ۱۴۰۳ زودتر از موعد تحویل بگیرند.

بررسی‌ها نشان می‌دهد قرار است هفته آینده با بررسی درخواست تغییر اولویت متقاضیان خرید خودرو، نتایج اعلام شود تا مردم از زمان تحویل خودرو‌های ثبت نامی مطلع شوند.

البته در حال حاضر با اتمام زمان تغییر اولویت خودرو‌های ثبت نامی، متقاضیانی که خواستار شرکت مجدد در دومین طرح یکپارچه خرید خودرو را دارند می‌توانند به پروفایل خود مراجعه و انصراف خود را از طرح نخست فروش خودرو در سامانه اعلام کنند تا امکان ثبت نام در مرحله دوم ثبت نام خودرو را داشته باشند.

سخنگوی وزارت صمت در مورد زمان اعلام نوبت متقاضیان ویرایش خودرو گفت: زمان اعلام نوبت تحویل خودرو برای متقاضیانی که در مدت تعیین شده (یعنی از ۵ تا ۱۰ اردیبهشت) نوع خودروی خود را تغییر دادند، اواسط هفته آینده خواهد بود.

 امید قالیباف با بیان اینکه فرصت ویرایش خودرو در سامانه تخصیص یکپارچه، شب گذشته به پایان رسید، افزود: در فرصت ویرایش برای متقاضیان خودرو که نوبت آن‌ها در سال ۱۴۰۳ اعلام شد، تعداد ۲۰۸ هزار و ۷۳۴ نفر از این فرصت استفاده و اولویت خودرویی را تغییر دادند.

سخنگوی وزارت صمت گفت: زمان بندی تحویل خودرو برای این دسته از متقاضیان، اواسط هفته آینده اعلام خواهد شد؛ گزینه انصراف از طرح قبلی هم برای کسانی که قصد دارند در مرحله دوم فروش خودرو شرکت کنند، از امروز فعال شده است، در بازه زمانی ۵ روزه (۵ تا ۱۰ اردیبهشت) برای ویرایش نوع خودروها، گزینه انصراف به طور موقت غیر فعال شده بود تا مشکلی از این حیث پیش نیاید.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->