توسعه روستا‌های مجاور، راه‌حل حاشیه‌نشینی در مشهد قلندرشریف: شهرداری طی دو، سه دوره اخیر بیشترین درآمد را در بخش‌های مختلف داشته است | مشهد به مرکز دیپلماسی شهری تبدیل شده است کشف پرونده سرقت ۱۲۰ میلیاردی از یک خانه مسکونی در مشهد (۲۱ فروردین ۱۴۰۴) دبیریان: برگزاری نمایشگاه «مشهد اینوکس-فاینکس» گامی مؤثر در جهت تحقق شعار سال و توسعه اقتصاد شهری است شهروند خبرنگار | نمایی از مرزعه کلزا در نیشابور رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: تزریق نشاط و امید به شهروندان هدف اصلی ماست + فیلم اجرای ۵۱۵ رای قلع در سال ۱۴۰۳ در مشهد جشنواره‌های شهری مشهد فرصتی برای نشاط مومنانه و تزریق حال خوب به شهروندان است حل معضل حاشیه نشینی در بخش مرکزی شهرستان مشهد با بازنگری در تقسیمات کشوری جشنواره گل‌های لاله مشهد میزبان شکوه بهاری طبیعت + فیلم نگاهی به بازار سوغات زائر در مشهد و چالش هایش | سوغات مشهد همچنان ساخت چین! هوای کلانشهر مشهد امروز سالم است (۲۱ فروردین ۱۴۰۴) شهردار مشهد: روند عملیات اجرای پروژه دوربرگردان غیرهم‌سطح شرقی حضرت ابوطالب ادامه دارد درباره قدیمی‌ترین کوچه خیابان عبادی مشهد | گذر «حوض لقمان» که بعدها به «کوی سعادت» رسید نایب رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد: مدیریت شهری مسئولیت دارد زمینه جمع‌آوری سرمایه خُرد مردم را فراهم کند طی سال ۱۴۰۳ چند نفر در مشهد فوت کردند؟ موحدی: کارگروه‌های مختلف در شورای شهر مشهد جهت حمایت از جبهه مقاومت تشکیل شده است | مسئله فلسطین باید بزرگ شود نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: امیدوارم همت مجموعه دولت و استان برای قطار سریع السیر مشهد-تهران نتیجه‌بخش باشد سید حسین احمدزاده، سرپرست معاونت مالی و پشتیبانی شهرداری مشهد شد (۲۰ فروردین ۱۴۰۴) آرایشِ نوروزیِ مشهدِ عزیز! باران بهاری در مشهد آلودگی هوا را شست (۲۰ فروردین ۱۴۰۴)
سرخط خبرها

خط۳ مترو در ایستگاه میدان شهدا به خط۲ و در ایستگاه بسیج به خط۱ متصل می‌شود

  • کد خبر: ۱۶۱۷۹۴
  • ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۲
خط۳ مترو در ایستگاه میدان شهدا به خط۲ و در ایستگاه بسیج به خط۱ متصل می‌شود
معاون فنی و ساخت قطارشهری شهرداری مشهد گفت: خط۳ مترو در ایستگاه میدان شهدا به خط۲ و در ایستگاه بسیج به خط۱ متصل می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، قهرمانی اظهار کرد: چهار خط قطار شهری مشهد از سال ۷۴ براساس مطالعات دانشگاه شریف مصوب شده و شرکت قطار شهری متولی اجرا آن شده است.

وی افزود: در این برنامه ریزی خط یک با ۲۴ ایستگاه به طول ۲۴ کیلومتر به اتمام رسیده و خط دو به طول ۱۴ و نیم کیلومتر از ۱۳ ایستگاه ۱۲ ایستگاه به بهره برداری رسیده و در برنامه ریزی نزدیک تا پایان ۱۴۰۳ ایستگاه سیزدهم نیز ساخته می‌شود.

معاون فنی و ساخت قطارشهری شهرداری مشهد تصریح کرد: خط سه به طول ۲۸ و نیم کیلومتر دارای پهنه وسیعی از شمال غرب تا جنوب شرق است که به صورت فازبندی به بهره برداری می‌رسد.

قهرمانی خاطرنشان کرد: فاز اول از میدان شهدا تا ترمینال به طول پنج و هفت دهم کیلومتر تا پایان ۱۴۰۳ به همراه هفت ایستگاه شامل چهار ایستگاه عبوری و سه ایستگاه اصلی میدان شهدا، باب الجواد (ع) و ترمینال به بهره برداری می‌رسد.

وی عنوان کرد: از ویژگی‌های این خط می‌توان به مسافرگیری همزمان در ایستگاه میدان شهدا با خط دو و ایستگاه بسیج با خط یک اشاره کرد که موجب ایجاد یک مثلث ریلی شده است.

معاون فنی و ساخت قطارشهری شهرداری مشهد گفت: برای فاز اول پنج هزار میلیارد تومان بودجه نیاز است که تاکنون هزار میلیارد هزینه شده و تا سال ۱۴۰۳ حدود چهار هزار میلیارد تومان باید تامین شود.

قهرمانی ادامه داد: ایستگاه میدان شهدا عمیق‌ترین ایستگاه خطوط قطار شهری است و همزمان با بهره برداری خط سه و نازک کاری، سفت کاری خط چهار از همین فضا انجام خواهد شد.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->