جلیل شعبانی درگذشت+بیوگرافی و علت فوت خلق اثر هنری نقاشان مشهدی به یاد شهید «سیدحسن نصرالله» + فیلم دیپلم افتخار جشنواره روسی برای «آوای ابرها» بازیابی هویت غنی دینی و انقلابی‌ از طریق داستان‌نویسی ضروری است یادی از مرحوم غلامعلی پورعطایی، استاد بی بدیل دوتار از خطه تربت جام هم زمان با سالروز درگذشتش جایزه ملی داستان حماسی، احیای هویت ادبی و حماسی خراسان رضوی است + فیلم دبیر اجرایی چهارمین جایزه ملی داستان حماسی: ۸۸۹ اثر به جشنواره ارسال شده است بررسی وضعیت نسبت هنر و فرهنگ دفاع مقدس | واجب فراموش شده برگزاری نمایشگاه نقاشی هنرمندان مشهدی با عنوان «ماشین طبیعی» | نگاه هنرمندانه به زیست شناسی در عصر هوش مصنوعی اجلاس همکاری‌های علمی‌فرهنگی زبان و ادبیات فارسی در نیشابور، فرصتی برای تقویت ارتباط در حوزه تمدنی زبان فارسی گفتگو با دکتر محمود اکرامی فر درباره نسبت‌های شعر و رسانه در گذر زمان | شعر بیشتر شده، اما قوی‌تر نشده است اجرای نمایش «برش» با حضور صحرا اسدالهی و آرش عدل‌پرور در مشهد اعلام جدول زمانبندی مسیر بازبینی آثار در جشنواره تئاتر خراسان رضوی صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳ پخش فیلم‌های پلیسی و استکبارستیزانه از تلویزیون در آخر هفته (۱۲ و ۱۳ مهر ۱۴۰۳) درمیشیان، سینماگر ایرانی، نامزد جایزه «افشین یداللهی» شد درخشش «پریسان» در جشنواره‌های خارجی آرش مجیدی با «تانک‌خورها» روی آنتن شبکه سه + زمان پخش
سرخط خبرها

«شبکه مخفی زنان» همچنان توقیف است؟

  • کد خبر: ۱۶۱۹۷۵
  • ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۱
«شبکه مخفی زنان» همچنان توقیف است؟
پخش سریال «شبکه مخفی زنان» که از زمان انتشار تاکنون، در مواردی با وقفه در پخش همراه بوده است، همچنان تکلیفش نامعلوم است.

به گزارش شهرآرانیوز، پخش سریال «شبکه مخفی زنان» ساخته افشین هاشمی همچنان در بلاتکلیفی بسر می‌برد.

ان سریال در بهمن ۱۴۰۱ توقیف شد و درحالی که انتظار می‌رفت قسمت بیست و یکم آن در موعد مقرر در شبکه نمایش خانگی توزیع شود، این اتفاق نیفتاد و سبب شد اخباری مبنی بر توقیف این سریال در فضای مجازی و رسانه‌ها منتشر شود.  

در واکنش به انتشار همین اخبار ، محمد صادق افراسیابی، معاون کاربران و تنظیم‌گری اجتماعی ساترا، اعلام کرده بود که هیچ مشکل جدی برای پخش سریال «شبکه مخفی زنان» وجود ندارد و مواردی که مطرح است حتما با تعامل با پلتفرم و گفتگو حل خواهد شد.

افراسیابی این موضوع را در روز یستم دی ۱۴۰۱ اعلام کرده بود که توقع می‌رفت حداکثر بعد از گذشت یکی، دو هفته پخش سریال از سر گرفته شود، اما حالا بیش از ۳ ماه است که از این ماجرا می‌گذرد و سریال «شبکه مخفی زنان» کماکان اجازه توزیع ندارد و عملا به محاق توقیف رفته است.

سریال «شبکه مخفی زنان» براساس فیلمنامه‌ای از محمد رحمانیان در ۳۰ قسمت آماده پخش شده است.

در این سریال کمدی بازیگرانی، چون لیلا حاتمی، مهدی هاشمی، شبنم مقدمی، سیامک انصاری، شقایق دهقان، حمید فرخ نژاد، رضا بهبودی، امیرحسین رستمی و باران کوثری بازی دارند. البته پخش سریال «شبکه مخفی زنان» نیز از زمان انتشار تاکنون، در مواردی با وقفه در پخش همراه بوده است. تکلیف ادامه پخش این سریال از پلتفرم پخش کننده همچنان نامعلوم است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->