ویدئویی از اولین حضور خانم‌های بازیگر در جوکر ۲ نتیجه جالب یک آزمایش علمی درباره تاثیر ارتعاش صدای علیرضا قربانی بر تخت جمشید + ویدئو انتشار تیزر یک فیلم سینمایی محرمی و آغاز اکران فیلمی با بازی آزاده صمدی و حامد کمیلی هنر انتخاب آگاهانه و پیشرفت ملی استالین بیشتر چه کتاب‌هایی می‌خواند؟ | معرفی کتاب «کتابخانه استالین» شعر‌های چندوجهی در توابع خطی | رونمایی از مجموعه شعر «زندگی در آمنیون» صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ جدیدترین خبرها از سریال «سلمان فارسی» فیلم‌های سینمایی آخر هفته تلویزیون (۱۴ و ۱۵ تیر ماه ۱۴۰۳) + خلاصه داستان ویژه برنامه‌های تلویزیون در روز جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ۲۰ سینما تا پایان تابستان در خراسان رضوی افتتاح خواهد شد  ساخت ۱۰۰۰ سالن سینما در کشور تا شهریور ۱۴۰۴ | رشد ۱۱۳ درصدی سالن‌های سینما در خراسان رضوی ساخت پردیس سینمای «ملل» نماد وحدت فرهنگی ایران و افغانستان است پردیس سینمایی ملل در حاشیه شهر مشهد افتتاح شد | رشد ۱۱۳ درصدی ساخت سینما در خراسان رضوی + فیلم پخش ۶ سریال از شبکه آی‌فیلم + زمان پخش «سینما ملت»، برنامه سینمایی جدید تلویزیون
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

«شبکه مخفی زنان» همچنان توقیف است؟

  • کد خبر: ۱۶۱۹۷۵
  • ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۱
«شبکه مخفی زنان» همچنان توقیف است؟
پخش سریال «شبکه مخفی زنان» که از زمان انتشار تاکنون، در مواردی با وقفه در پخش همراه بوده است، همچنان تکلیفش نامعلوم است.

به گزارش شهرآرانیوز، پخش سریال «شبکه مخفی زنان» ساخته افشین هاشمی همچنان در بلاتکلیفی بسر می‌برد.

ان سریال در بهمن ۱۴۰۱ توقیف شد و درحالی که انتظار می‌رفت قسمت بیست و یکم آن در موعد مقرر در شبکه نمایش خانگی توزیع شود، این اتفاق نیفتاد و سبب شد اخباری مبنی بر توقیف این سریال در فضای مجازی و رسانه‌ها منتشر شود.  

در واکنش به انتشار همین اخبار ، محمد صادق افراسیابی، معاون کاربران و تنظیم‌گری اجتماعی ساترا، اعلام کرده بود که هیچ مشکل جدی برای پخش سریال «شبکه مخفی زنان» وجود ندارد و مواردی که مطرح است حتما با تعامل با پلتفرم و گفتگو حل خواهد شد.

افراسیابی این موضوع را در روز یستم دی ۱۴۰۱ اعلام کرده بود که توقع می‌رفت حداکثر بعد از گذشت یکی، دو هفته پخش سریال از سر گرفته شود، اما حالا بیش از ۳ ماه است که از این ماجرا می‌گذرد و سریال «شبکه مخفی زنان» کماکان اجازه توزیع ندارد و عملا به محاق توقیف رفته است.

سریال «شبکه مخفی زنان» براساس فیلمنامه‌ای از محمد رحمانیان در ۳۰ قسمت آماده پخش شده است.

در این سریال کمدی بازیگرانی، چون لیلا حاتمی، مهدی هاشمی، شبنم مقدمی، سیامک انصاری، شقایق دهقان، حمید فرخ نژاد، رضا بهبودی، امیرحسین رستمی و باران کوثری بازی دارند. البته پخش سریال «شبکه مخفی زنان» نیز از زمان انتشار تاکنون، در مواردی با وقفه در پخش همراه بوده است. تکلیف ادامه پخش این سریال از پلتفرم پخش کننده همچنان نامعلوم است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->