لاوروف: موشک‌های اوکراینی بدون کمک آمریکا راه به جایی ندارند محورهای رایزنی نخست‌وزیر جدید انگلیس با نتانیاهو درخواست دموکرات‌ها از بایدن برای کناره‌گیری از رقابت‌های انتخاباتی افشاگری رهبر انصارالله درباره نظام آموزشی عربستان و امارات ظریف: برای پست گرفتن نیامده‌ام رئیس‌جمهور منتخب باید از نمایندگی مجلس استعفا دهد؟ آخرین خبر‌ها از وقوع حادثه برای ناوشکن سهند (۱۷ تیر ۱۴۰۳) انفجار‌های متعدد در روسیه به خاطر حمله پهپادی اوکراین ناوشکن سهند دچار سانحه شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) محسن برهانی راهی زندان شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) بیش از ۳۶ هزار نفر از ایرانیان خارج از کشور به مسعود پزشکیان رای دادند مخبر به دیدار پزشکیان رفت کدام شهرستان‌های خراسان رضوی بیشترین مشارکت را در انتخابات داشتند؟ مردی برای ایران | درباره دکتر مسعود پزشکیان، نهمین رئیس جمهور منتخب مردم دیدار اعضای هیئت دولت سیزدهم با رهبر معظم انقلاب | حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: دولت آقای رئیسی، دولت کار و امید و حرکت بود + فیلم و عکس مراسم تنفیذ ریاست‌جمهوری چه زمانی برگزار خواهد شد؟ مهم‌ترین مطالبات مشهد و خراسان رضوی از دولت چهاردهم اعتماد مردم، مهم‌ترین سرمایه رئیس‌جمهور منتخب برای ایران... جلسات رای اعتماد به وزرای دولت چهاردهم، شهریورماه برگزار می‌شود
سرخط خبرها

سنتکام مدعی کشتن سرکرده ارشد القاعده در سوریه شد

  • کد خبر: ۱۶۲۰۶۰
  • ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۰
سنتکام مدعی کشتن سرکرده ارشد القاعده در سوریه شد
سازمان مرکزی نیرو‌های تروریست آمریکا در منطقه (سنتکام) امروز مدعی هدف قرار دادن یک سرکرده ارشد گروهک القاعده در سوریه شد!

به گزارش شهرآرانیوز، سازمان مرکزی نیرو‌های تروریست آمریکا در منطقه (سنتکام) امروز چهارشنبه با صدور بیانیه‌ای ادعا کرد که یک سرکرده ارشد گروهک القاعده را هدف قرار داده است.

بر اساس اعلام این رسانه، این حمله ادعایی در شمال غرب سوریه رخ داده است.

خبرگزاری رویترز در این خصوص اعلام کرد: در ساعت ۱۱:۴۲ (به وقت محلی) سوم ماه می، نیرو‌های فرماندهی مرکزی آمریکا حمله‌ای را در شمال غرب سوریه انجام و یک سرکرده ارشد القاعده را هدف قرار داده اند!

سازمان مرکزی نیرو‌های تروریست آمریکا در منطقه تا کنون اطلاعات و اخبار بیشتری را پیرامون جزئیات این حادثه رسانه‌ای نکرده است.

ادعای این نهاد تروریستی آمریکا در حالی مطرح می‌شود که وزارت خارجه سوریه چندی پیش در بیانیه‌ای اعلام کرد که دمشق غارت نفت و ثروت سوریه از سوی آمریکا را محکوم می‌کند.

در بیانیه وزارت خارجه سوریه آمده بود که اقدامات آمریکا از جمله راهزنی (نفت سوریه)، با قوانین بشردوستانه بین المللی در تعارض است.

در ادامه این بیانیه تاکید شده بود که سوریه از آمریکا می‌خواهد دست از حمایت از تروریسم و شبه نظامیان جدایی طلب بردارد و از خاک سوریه عقب نشینی کند.

پیش از این خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) گزارش داد که نظامیان اشغالگر آمریکایی هم چنان به سرقت منابع نفتی سوریه ادامه می‌دهند به طوری که اخیراً ده‌ها تانکر حاوی صد‌ها تُن نفت سرقتی از چاه‌های واقع در استان‌های الحسکه و دیر الزور و رقه در شمال و شمال شرق این کشور را به عراق منتقل کردند.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->