درگیری دو مربی بدنسازی به جنایت انجامید| قاتل بخشیده شد! آیا ادارات اراک و استان مرکزی فردا دوشنبه (۱۸ تیر ۱۴۰۳) تعطیل است؟ تهیه بسته‌های آموزشی وزارت بهداشت برای پیاده‌روی اربعین امکان تغییر گروه آزمایشی و حوزه امتحانی در کنکور ۱۴۰۳ وجود دارد؟ تصادف دو دستگاه خودرو پراید، سه مصدوم برجای گذاشت دستگیری عاملان قتل جوان شرور پس از سه هفته آیا ادارات استان قم فردا دوشنبه (۱۸ تیر ۱۴۰۳) تعطیل است؟ آیا قاتلان استخدام شده، ‌قاتلان سریالی هستند؟ حکم قصاص برای مامور پلیس صادر شد | شلیک مرگبار به متهم فراری نمک دریا دارای ناخالصی‌های سرطان‌زاست| آلودگی نمک‌های رنگی و سنتی به فلزات سنگین جنایت تکان‌دهنده با رویای مهاجرت از کشور ربودن زن جوان به بهانه ازدواج در تهران پلمب دو سالن زیبایی بدلیل تداخل پزشکی در مشهد(۱۷تیر ۱۴۰۳) مجازات حبس برای قاچاقچیان عروس دشت‌های ایران آیا ادارات استان یزد پنجشنبه‌ها تعطیل است؟ ۸۳ فقره سرقت از مجتمع‌های مسکونی در غرب مشهد رمزگشایی شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) کشف ۳۵۰۰ عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی متخلف در مشهد نتایج نهایی کنکور ۱۴۰۳ چه زمانی اعلام می‌شود؟ اسامی پذیرفته‌شدگان آزمون آموزگار ابتدایی و استثنایی ۱۴۰۳ اعلام شد + جزئیات دستگیری اعضای باند لیلا در لانه سیاه توسط پلیس مشهد + عکس
سرخط خبرها

برگزاری رزمایش امداد و نجات در دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) مشهد

  • کد خبر: ۱۶۲۰۶۴
  • ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۷
برگزاری رزمایش امداد و نجات در دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) مشهد
در آستانه هفته هلال احمر رزمایش امداد و نجات با حضور ۷۰ عضو جمعیت جوانان هلال احمر استان خراسان رضوی در دانشگاه بین المللی امام رضا (ع) برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، مصطفی ذاکر مسئول امداد و نجات جمعیت هلال احمر شهر مشهد ر حاشیه برگزاری این رزمایش امداد و نجات گفت: این مانور‌ها در شرایط واقعی و با صدا درآوردن نمادین آژیر خطر در واحد خواهران دانشگاه بین المللی امام رضا (ع) برگزار شد و ۷۰ عضو جوان جمعیت هلال احمر خراسان رضوی در قالب تیم‌های عملیاتی؛ اطفاء حریق، ارتفاع، حمل مصدوم، اسکان اضطراری و سگ‌ها تجس رزمایش امداد و نجات را انجام دادند.

وی با بیان اینکه کشور ما در در معرض حوادث و بالای طبیعی مانند زلزله، سیل، آتش سوزی، سوانح جاده‌ای و... قرار دارد، گفت: برگزاری مانور و رزمایش امداد و نجات با هدف آگاهی بخشی و توانمندی هر چه بیشتر اقشار مختلف در دستور کار هلال احمر قرار داد.

وی افزود: در این مانورها، نیرو‌های هلال احمر با شبیه سازی شرایط بحرانی مختلف و تمرین در عملیات امداد و نجات، آمادگی خود را برای واکنش به حوادث و بحران‌های واقعی ارتقاء می‌دهند.

ذاکری آشنایی با سگ‌های تجسس، نصب و برپایی چادر برای اسکان اضطراری، فرود از ارتفاع، عملیات اطفاء حریق، آموزش نجات و CPR را بخش‌های اصلی رزمایش امداد و نجات در دانشگاه بین المللی امام رضا (ع) عنوان کرد.

وی با بیان اینکه ۱۸ تا ۲۴ اردیبهشت ماه به صورت بین المللی به عنوان هفته هفته هلال احمر نامگذاری شده است، گفت: هدف این رویداد ارتقای آگاهی جامعه در خصوص نقش و اهمیت هلال احمر به عنوان یک سازمان بین المللی در حفاظت از انسان‌ها در مواجهه با بحران‌ه‌ای مختلف از جمله طبیعی و انسانی است و در قالب مانور‌ها و رزمایش‌های امداد و نجات مهار ت‌های اولیه نجات، ایمنی در برابر حوادث و بحران‌های طبیعی به عموم افراد جامعه آموزش داده می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->