۶۰۰ کودک‌ونوجوان یتیم، میهمان آستان قدس رضوی شدند استقرار ۳۲ صندوق اخذ رأی در حرم امام‌رضا(ع) یادی از فیلسوف، حاج ملاهادی سبزواری | در دیده اسرار همه خانه اوست تربیت مهدوی افق می‌خواهد راز عظمت ۲۵ ذی‌الحجه و نزول سوره «انسان» و آیه «هل اتی» فراخوان ثبت‌نام کاروان قرآنی اربعین آغاز شد پیکر مطهر سرباز شهید مرزبانی، در مشهد تشییع شد (۱۱ تیر ۱۴۰۳) همه آنچه باید درباره مباهله بدانیم | حقانیت جاوید اسلام اثرگذاری بانوان در جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات روشن است از کتابخانه‌های دیجیتالی تا کتابخانه‌های هوشمند در بیستمین نشست اندیشگاه رضوی زمان ثبت‌نام کاروان‌های پیاده دهه پایانی صفر به مشهد؛ دهه اول محرم نبرد آیه و آتش | روایتی از آزادسازی منطقه مرزی مهران در جنگ تحمیلی ثبت‌نام بیش از ۴ هزار زائر و مجاور در طرح تابستانی «شمیم تلاوت رضوی» برنامه‌های متنوع حرم امام‌رضا(ع) برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب تعرفه‌های خونی ... زندگی جوانان را شیرین کنید! قرآن؛ چراغ روشن و رهنما در تاریکی دنیا اجرای طرح ملی «شهید رئیسی؛ تربیت کادر نوجوانان» در مشهد افزایش ظرفیت فضای باغ اردوگاه «خاتون» برای میزبانی از خانواده‌ها
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

آیت الله علم الهدی؛

حضرت فاطمه زهرا (س) قهرمان میدان کفرستیزی بود

  • کد خبر: ۱۶۲۲۴
  • ۰۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۳
حضرت فاطمه زهرا (س) قهرمان میدان کفرستیزی بود
نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: سردار شهید قاسم سلیمانی نماد سیره فاطمی و نشانه اقتدا به شیوه زندگی زهرای مرضیه، حضرت فاطمه (س) است.
به گزارش شهرآرانیوز، آیت الله سید احمد علم الهدی روز چهارشنبه همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) در مراسم مقتل‌خوانی و در جمع اجتماع عظیم فاطمیون در حرم مطهر رضوی افزود: زندگی افراد بزرگ و دیندار، زندگی در ستیز و زندگی همراه با جنگ و نبرد با کفر می‌باشد، همچنانکه سردار سلیمانی با تاسی به سیره فاطمی علیه کفر و انحراف مبارزه کرد تا به شهادت رسید.
وی ادامه داد: حضرت فاطمه زهرا (س) قهرمان میدان کفر ستیزی و مبارزه با انحراف از اسلام بود و اگر مبارزات و مجاهدت‌های آن حضرت نبود، امروز از  قرآن،  دین و اسلام اثری باقی نمی‌ماند.
وی گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) در مبارزه با انحراف از رهبری و مبارزه با کجروی از اسلام به شهادت رسید و جان خود و فرزند ۶ ماهه‌اش را فدا کرد.

امام جمعه مشهد افزود: به همین دلیل مجاهدات بانوی بزرگ اسلام، حضرت فاطمه (س) هم وزن تمام مجاهدات و مبارزات حضرت امیرالمومنان علی (ع) قرار گرفته است.
در این مراسم مقتل‌خوانی شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) با حضور اجتماع عظیم فاطمیون و عزاداران در رواق امام‌خمینی (ره) حرم مطهر رضوی برگزار شد.

عزاداران فاطمی از صبح امروز در عرصه میدان شهدای مشهد گردهم آمده و در قالب اجتماع بزرگ برای عرض تسلیت سالروز شهادت زهرای مرضیه حضرت فاطمه زهرا (س) به حرم مطهر رضوی مشرف شدند.
منبع: ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->