سریال «غربت» و «جوکر ۲» بدون مجوز منتشر شدند توضیحات سمانه نائینی درباره آخرین وضعیت سلامت محمدعلی بهمنی (۱ شهریور ۱۴۰۳) برنامه «گل یا پوچ» یک‌شنبه پخش نخواهد شد + زمان و علت اکران فیلم سینمایی «سرآغاز» در گروه سینمایی هنر و تجربه نمایشگاه نقاشی «پرواز در هنر» در هنرخانه درخت مشهد رونق گیشه با کمک «پول و پارتی» پزشکی که دادِ سخن داد «فرش قرمز» رادیو صبا به مناسبت روز پزشک + زمان پخش اهل بصره و بصر | درباره کتاب «دیده ور» روایتی از زندگی جاحظ، روشنفکری متعهد حراج کلاه معروف «هریسون فورد» + عکس صوت | دانلود آهنگ جدید «عرفان طهماسبی» با نام «دلگیر» صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه اول شهریور ۱۴۰۳ زمان خاکسپاری «آلن دلون» مشخص شد فیلم‌های سینمایی اولین هفته شهریور ۱۴۰۳ + زمان پخش «بازارپردازی بازی‌های ویدئویی در ایران» به کتاب‌فروشی‌ها آمد درنگی بر نمایشگاه «عکاسی، مرگ ماهی و چند مسئله دیگر» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی انتخاب شد پیام تسلیت رئیس سازمان صداوسیما درپی درگذشت «حسین خانی‌بیک»
سرخط خبرها

چرا سردار شهید سلیمانی مانع ساخت فیلم درباره زندگیش شد؟

  • کد خبر: ۱۶۲۲۶
  • ۰۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۳
چرا سردار شهید سلیمانی مانع ساخت فیلم درباره زندگیش شد؟
شهید سپهبد سلیمانی در نامه‌ای مخالف خود را برای ساخت فیلم در زمان حیات اعلام کرده بود.
به گزارش شهرآرانیوز، برای ساخت فیلم درباره شخصیت شهید سپهبد سلیمانی در زمان حیات  این شهید  تلاش بسیاری  شده است، اما سردار سلیمانی با این موضوع مخالف بود حتی به تازگی نامه‌ای منتشر شده است که این موضوع را تایید می‌کند.

وقتی که حاج قاسم سلیمانی مانع ساخت فیلم درباره خودش شد ...

در این نامه که شهید سپهبد سلیمانی  برای معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی، ولی فقیه در سپاه نوشت: 

برادر عزیز جناب آقای آسودی انشاءالله خداوند همه ما را عاقبت به خیر کند. از عنایات جنابعالی تشکر می‌کنم. تا زنده ام نمی‌خواهم چیزی   در مورد خودم نوشته و یاتصویر شود. ما انسانیم و همه در معرض نفسانیت‌های گوناگون و خطرناک دعا کنید شهید شوم آن وقت هر چه دوست داشتید بنویسید. انسان اگر متکی به خداوند شود و به او و نصرتش مطمئن گردد در چشم دشمن بزرگ خواهد شد پیش از آنکه دشمنان تصور می‌کنند در ضمن هیچ وقت بناء نبوده‌ام، همین که لیاقت سربازی ولایت را دارم خداوند را سپاسگزارم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->