پدر شهید مدافع حرم «مرتضی عطایی» درگذشت+زمان و مکان تشییع  دیدار صمیمی اهالی قلم با تولیت آستان قدس رضوی| هنر نویسندگی؛ امتداد دهنده سیره ائمه اطهار(ع) در جامعه همه آنچه باید پیش از ورود به ماه محرم بدانیم زمان ثبت‌نام اربعین اعلام شد + لینک آیت الله سیستانی دوشنبه را اول ماه محرم ۱۴۴۶ اعلام کرد برگزاری «کرسی تفسیر موضوعی قرآن کریم» در حرم امام‌رضا(ع) عزاداری هیئت‌های مذهبی سراسر کشور در "حسینیه حرم" زیارت دلیل رفاقت بود یادی از استاد کاظم مدیرشانه چی، چهره ماندگار علوم حدیث و استاد دانشگاه فردوسی مشهد برگزاری آیین سنتی «اذن عزا» حضرت سیدالشهدا‌(ع) در حرم امام‌رضا(ع) + جزئیات به کی رأی بدیم؟! آیینه‌ها، در عبادت یار | درباره هنر چهارصدساله آینه‌کاری در حرم امام‌رضا(ع) راز سجده مروری بر آموزه‌های امام رضا(ع) درباره عزای سیدالشهدا(ع) اجتماع بزرگ هیئت‌های عزادار حسینی در مشهد (۱۳ تیر ۱۴۰۳) ۶۰۰ کودک‌ونوجوان یتیم، میهمان آستان قدس رضوی شدند استقرار ۳۲ صندوق اخذ رأی در حرم امام‌رضا(ع) یادی از فیلسوف، حاج ملاهادی سبزواری | در دیده اسرار همه خانه اوست
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

ظرفیت فرهنگی و هنری عظیم آستان قدس می‌تواند به آموزش و پرورش پیوند بخورد

  • کد خبر: ۱۶۲۲۷۱
  • ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۱:۴۲
ظرفیت فرهنگی و هنری عظیم آستان قدس می‌تواند به آموزش و پرورش پیوند بخورد
رئیس سازمان علمی‌فرهنگی آستان قدس رضوی با طرح این تقاضا که ظرفیت هنرستان‌های آموزش و پرورش در استان در اختیار بنیاد فرهنگی رضوی قرار گیرد، گفت: تقاضای ما این است که وزارت آموزش و پرورش در این زمینه به ما کمک کند چراکه گنجینه فرهنگی و هنری عظیمی در آستان قدس موجود است که می‌تواند به آموزش و پرورش پیوند بخورد.

به گزارش شهرآرانیوز عبدالحمید طالبی دیشب، ۱۴ اردیبهشت ماه، در آیین تجلیل از مقام اساتید فعال در حوزه فرهنگ و تمدن در برج سپید مشهد اظهار کرد: ماموریت اصلی سازمان علمی‌فرهنگی آستان قدس همان بیان معروف حضرت رضا (ع) است که فرمود «خدا رحمت کسی را که امر ما را احیا کند». در واقع همه ما باید تلاش کنیم که این فرمایش حضرت را تبیین کنیم.

وی اضافه کرد: امروز یکی از دغدغه‌های تولیت آستان قدس بنیاد فرهنگی رضوی است. در واقع به بهانه‌های مختلف آیت‌الله مروی جویای احوال مدارس امام رضا (ع) است، چون آن را ثمره وجود معلمان می‌داند. اگر این نهال به خوبی غرس شود، نتایج آن در ساحت‌های مختلف جامعه قابل برداشت خواهد بود.

طالبی تصریح کرد: دیدار مقام معظم رهبری با معلمان جایگاه آنان به خوبی برای کسانی که شاید نگاه اقتصادی به آموزش و پرورش دارند، تبیین شد. باید توجه داشت نقش و تاثیر آموزش و پرورش در تشکیل جامعه و جامعه‌پردازی بیش از آن چیزی است که سایر نهاد‌ها می‌توانند آن را انجام دهند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->