بایدن: قبول دارم در مناظره با ترامپ شکست خوردم هشدار دادستان کل کشور نسبت به اظهارات بی‌مبنا درباره فرایند و نتایج انتخابات محمد مخبر و رییس جمهور چین دیدار کردند اطلاعیه شماره ۷ ستاد انتخابات کشور | تصویر برداری از آرا ممنوع است تاکید وزیر خارجه هند بر اهمیت مبارزه با تروریسم برای کشورهای عضو شانگهای شهباز شریف در شانگهای: خطرات تروریستی از افغانستان نگرانی جدی ما است مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سبزوار معارفه شد (۱۴ تیر) اطلاعیه شماره ۶ ستاد انتخابات کشور | کارت نمایندگان نامزد‌ها برای حضور در شعب اخذ رای فردا (۱۵ تیر) هم معتبر است جدیدترین نظرسنجی ایسپا در مرحله دوم ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ منتشر شد کسب رتبه چهارم خراسان‌رضوی در میزان مشارکت در انتخابات| شائبه دخالت هیئت اجرایی در انتخابات را قاطعانه رد می‌کنم + فیلم آیت‌الله علم الهدی: استمراردهنده خدمات شهید رئیسی، نامزد اصلح است + فیلم سرلشکر موسوی: مشارکت است که می‌تواند اقتدار ایران را در جهان ارتقا دهد فردای انتخابات یا فردای قیامت رهبران روسیه و چین بر اهمیت نقش سازمان همکاری شانگهای در جهان تاکید کردند در حاشیه اجلاس شانگهای، محمد مخبر با پوتین دیدار کرد + فیلم ایجاد ۱۷۰ هزار اشتغال خالص در استان، دستاورد دولت سیزدهم | ۱۰ درصد آمار مشارکت در انتخابات اخیر، از خراسان‌رضوی بود از هر ۱۰ تَن در غزه، ۹ تن دست‌کم یک‌بار آواره شده‌اند حماس در طرح پیشنهادی رژیم اشغالگر برای آتش‌بس در غزه تغییرات ایجاد کرد
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

بزرگترین رزمایش نظامی نیروهای مسلح یمن برگزار شد + تصاویر

  • کد خبر: ۱۶۲۹۵۰
  • ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۹
بزرگترین رزمایش نظامی نیروهای مسلح یمن برگزار شد + تصاویر
نیروهای مسلح یمن یک مانور بزرگ تحت عنوان «وفاداری به فرمانده شهید» را برگزار کرده‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز، این مانور توسط منطقه چهارم نظامی و با حضور یگان‌های همه تشکیلات و نهاد‌های نظامی نیرو‌های مسلح یمن با موفقیت برگزار شد.

یک منبع نظامی یمن درباره این مانور گفت: این یکی از بزرگترین تمرین‌های نظامی نیرو‌های مسلح یمن است که در مساحتی به وسعت ۱۰۰ کیلومتر مربع انجام شد.

این منبع نظامی افزود: در این رزمایش، حمله به مواضع و پایگاه‌های فرضی آمریکا و اسرائیل شبیه سازی شد.

وی گفت: هدف از برگزاری این رزمایش، بالابردن آمادگی جنگی و عملیات هجومی به مواضع دشمن بود.

نیرو‌های مسلح یمن روز اوایل فروردین ماه رزمایشی را با حضور یگان‌های نظامی این کشور و استفاده از انواع سلاح‌های یمنی برگزار کردند.

در این رزمایش که به مناسبت نهمین سالگرد ایستادگی در برابر ائتلاف متجاوز سعودی برگزار شد، حمله به هدف‌های متنوع از جمله کوهستانی، بیابانی و مناطق جنگلی شبیه‌سازی شد.

یگان‌های نظامی از جمله پیاده‌نظام، یگان‌های زرهی، مهندسی، پدافند، پهپادی و موشکی با همکاری کامل و در نهایت آمادگی این رزمایش را برگزار کردند.

نیرو‌های شرکت کننده در این رزمایش با فرض وجود نیروی هوایی دشمن و متخاصم و در نظر گرفتن مقاومت شدید دشمن توانستند تمامی اهداف تعیین شده را محقق کنند.

عربستان از ششم فروردین ۱۳۹۴ در قالب ائتلافی از چند کشور عربی از جمله امارات و با کمک و چراغ سبز آمریکا حملات گسترده‌ای را علیه یمن به عنوان فقیرترین کشور عربی آغاز کرد.

این کشور‌ها پس از هشت سال تجاوز به یمن و کشتار هزاران نفر و تخریب زیرساخت‌های این کشور نه تنها به اهداف خود نرسیدند بلکه به دنبال ضربات موشکی و پهپادی نیرو‌های مسلح یمن به عمق خاک آن‌ها مجبور به کاهش تجاوزات خود شدند.

تصاویر تصاویر تصاویر تصاویر

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->