حماس: نتانیاهو موانع بیشتری را در مسیر گفت‌وگوها ایجاد می‌کند حضور مقامات ارشد آمریکا در مصر برای مذاکره درباره توافق آتش‌بس در غزه شلیک ۹۳۰۰ موشک از نوار غزه از هفتم اکتبر سال گذشته سرلشکر سلامی: آمریکا کوچک و ضعیف شده است درخواست مقتدی صدر از طرفدارانش: در مواکب حسینی پرچم فلسطین را برافرازید اردوغان به آمریکا سفر می‌کند بایدن: من بهترین گزینه برای شکست ترامپ هستم! اسماعیل هنیه به پزشکیان تبریک گفت گفت‌وگوی تلفنی پوتین و پزشکیان درباره توسعه روابط ایران-روسیه + جزئیات اردوغان و پزشکیان درباره مسائل منطقه و جهان گفتگو کردند پیام پزشکیان به سیدحسن نصرالله | حمایت از مقاومت با قدرت تداوم خواهد داشت بایدن برای کنگره آمریکا خط و نشان کشید درخواست خانواده‌های اسرای صهیونیست از نتانیاهو پورمحمدی، عارف و مرندی با رئیس جمهور منتخب دیدار کردند جلیلی با سرپرست ریاست جمهوری دیدار کرد سناتور آمریکایی: پلوسی و اوباما به جای بایدن کشور را اداره می‌کنند در مورد اعضای خانواده مسعود پزشکیان بیشتر بدانید رئیس قوه‌قضائیه: فصل همدلی و وفاق بیشتر است | موظفیم به رئیس‌جمهور منتخب کمک کنیم سردار رادان به دیدار رئیس جمهور منتخب رفت جزئیات مراسم تحلیف رئیس‌جمهور منتخب در مجلس اعلام شد
سرخط خبرها

آغاز موج جدید حملات موشکی مقاومت علیه مواضع اسرائیل + فیلم

  • کد خبر: ۱۶۳۶۰۹
  • ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۲
آغاز موج جدید حملات موشکی مقاومت علیه مواضع اسرائیل + فیلم
نیروهای مقاومت فلسطین، شامگاه جمعه، موج جدید حملات موشکی خود را علیه مواضع صهیونیستی آغاز کردند.

به گزارش شهرآرانیوز، نیرو‌های مقاومت فلسطین، شامگاه امروز (جمعه)، موج جدید حملات موشکی خود را علیه مواضع رژیم صهیونیستی آغاز کردند.

منابع صهیونیستی خبر دادند که تعدادی از موشک‌ها به چند سازه در شهرک «اشکول»، «سدیروت» و «عسقلان» اشغالی اصابت کرده‌اند.

«کتائب المقاومه الوطنیه» شاخه نظامی جبهه دموکراتیک آزادسازی فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد که شهرک صهیونیستی «کفار عزه» حدود ساعت ۱۹:۲۰ به وقت محلی هدف حمله راکتی قرار داده است.

«کتائب ابوعلی مصطفی» شاخه نظامی جبهه خلق برای آزادسازی فلسطین نیز در بیانیه‌ای تاکید کرد: «در هیچ یک از شهرک‌ها امنیت و آرامشی در کار نخواهد بود و هیچ کدام از سران رژیم اشغالگر امنیت نخواهند داشت. آتش مقاومت وبال جانشان و، چون آتشفشانی علیه آن‌ها خواهد بود. در در راستای واکنش یکپارچه اتاق عملیات مشترک مقاومت در نبرد «ثأر الاحرار» (انتقام آزادگان)، رزمندگان دلیر ما همچنان به تقابل با متجاوزان ادامه می‌دهند. سران دشمن بدانند که مقاومت ما یکپارچه است و با تمام اقتدار و با دست برتر در تمام جبهه‌ها اقدام می‌کند. ما را نیازمایید چراکه آنچه در انتظارتان است، عظیم است.»

همزمان با این حملات، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی یک منطقه را در شمال نوار غزه هدف قرار دادند. منابع فلسطینی گزارش دادند که در حمله جنگنده‌های صهیونیستی به محله «الزیتون» در غزه، چند نفر زخمی شده‌اند.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->