مجازات حبس برای قاچاقچیان عروس دشت‌های ایران آیا ادارات استان یزد پنجشنبه‌ها تعطیل است؟ ۸۳ فقره سرقت از مجتمع‌های مسکونی در غرب مشهد رمزگشایی شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) کشف ۳۵۰۰ عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی متخلف در مشهد نتایج نهایی کنکور ۱۴۰۳ چه زمانی اعلام می‌شود؟ اسامی پذیرفته‌شدگان آزمون آموزگار ابتدایی و استثنایی ۱۴۰۳ اعلام شد + جزئیات دستگیری اعضای باند لیلا در لانه سیاه توسط پلیس مشهد + عکس طوفان گرد و خاک در ۱۲ استان کشور (۱۷ تیر ۱۴۰۳) کارت ورود به جلسه مرحله دوم آزمون سراسری توزیع شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) عواملی که ممکن است به ریه‌های ما آسیب بزنند جزئیات دستورالعمل بهداشتی وزارت بهداشت برای ایام محرم | نظارت مستمر بر پخت و توزیع نذورات کدام افراد به تب دنگی مبتلا می‌شوند؟ | پشه آئدس از این بو‌ها خوشش نمی‌آید پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (یکشنبه، ١٧ تیر ١۴٠٣) | تداوم وزش باد در استان جزئیاتی از نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۳ تنها ۲۰ درصد از حجم ذخیره سد‌های خراسان رضوی آب دارد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) بازرسی بهداشتی از مواکب صلواتی در سطح مشهد | مراقب پشه آئدس باشید نتایج آزمون نهایی دوازدهم بعد از کنکور اعلام می‌شود ۳۷ درصد حجم سد‌های کشور خالی است (۱۷ تیر ۱۴۰۳) این محصولات بهداشتی غیرمجاز کودکان و نوزادان را نخرید + عکس
سرخط خبرها

نجات گروگان ۶۵ ساله از چنگ آدم ربایان مسلح در مشهد

  • کد خبر: ۱۶۳۷۸۶
  • ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۹
نجات گروگان ۶۵ ساله از چنگ آدم ربایان مسلح در مشهد
فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: گروگان ۶۵ ساله با دستگیری یکی از عوامل آدم ربایی مسلحانه، پس از ۲۱ روز در مشهد آزاد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار محمدکاظم تقوی افزود: ٢٧ فروردین ماه امسال چهار سرنشین خودرو سواری تیبا سفید رنگ در محدوده بلوار طبرسی مشهد فردی ۶۵ ساله که در خرید و فروش طلا و صرافی فعالیت داشت را ربودند و در تماس بعدی مبلغ ۲ میلیون دلار برای آزادی گروگان درخواست کردند.

وی اضافه کرد: با گزارش این موضوع به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ بلافاصله دستور‌های ویژه برای پیگیری سریع پرونده صادر شد.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: طبق بررسی‌های اولیه، خودرو مورد استفاده آدم ربایان سابقه سرقت از بلوار مصلای مشهد را داشت و یکی از عاملان اصلی آدم ربایی با این خودرو در مسیر استان‌های شمالی کشور تردد داشته است.

تقوی افزود: کارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی و همچنین کارآگاهان اداره اطلاعات جنایی ردپای خودرو سرقتی متهمان را در حال حرکت از شمال کشور به مقصد مشهد ردزنی کردند.

وی ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی با کنترل و مراقبت‌های پوششی، خودرو یاد شده را تا نزدیکی مشهد تعقیب و به راننده خودرو دستور ایست دادند که متهم با اسلحه جنگی به سمت ماموران تیراندازی کرد و پلیس با استفاده از قانون به کارگیری سلاح و شلیک گلوله، خودرو مورد نظر را متوقف کرد.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی در بازجویی از این متهم، گروگان ۶۵ ساله را در وضعیت سلامت از باغ ویلایی در محدوده بلوار توس پس از گذشت ۲۱ روز آزاد کردند.

تقوی افزود: تحقیقات گسترده برای دستگیری متهمان این پرونده با دستور تخصصی مقام قضایی ادامه دارد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->