ایرانی‎‌ها در رتبه سوم باهوش‌ترین مردم جهان پاول دورف: تلگرام ارسال اطلاعات مجرمان به دولت‌ها را از سال‌ها پیش شروع کرده بود خرید هاست با بهترین قیمت و کیفیت (راهنمای انتخاب هاست مناسب برای وب‌سایت شما) دلیل تأخیر در زمان انتشار بازی Assassin’s Creed Shadows مشخص شد پاسخ پازل امروز میجر (چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳) زباله‌های الکترونیکی، نیمه تاریک فناوری | چه کسانی زباله الکترونیکی ایجاد می‌کنند؟   عکس و ویدئو از حمله موشکی سپاه به اسرائیل (۱۰ مهر ۱۴۰۳) دانشمندان ادعا می‌کنند همه‌گیری کرونا بر کره ماه تأثیر گذاشته است! حالا همه کاربران اندروید می‌توانند به Gemini Live دسترسی داشته باشند مایکروسافت نسخه جدید کوپایلوت را با ویژگی‌های جدید معرفی کرد | یک همراه هوش مصنوعی برای همه کاربران لباس فضانوردی چین برای فرود روی ماه رونمایی شد + ویدئو آیا موضوع رفع فیلترینگ به نتیجه می‌رسد؟ بریتانیا با تبدیل‌شدن به اولین کشوری که کاملاً زغال‌سنگ را کنار می‌گذارد چقدر ریسک کرد؟ پاسخ پازل امروز میجر (سه‌شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳) پاسخ سوال امروز تایم فارم (دوشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳) پاسخ پازل امروز میجر (دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳) چرا سونی درایو نوری را از پلی استیشن ۵ پرو حذف کرد؟ آخرین گزارش ایسپا از میزان استفاده مردم ایران از شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها (مهر ۱۴۰۳) + نمودار پاسخ پازل امروز میجر (یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳) چه زمانی به آنتالیا سفر کنیم؟ سرور مجازی امارات؛ میزبانی از کشور همسایه
سرخط خبرها

علت کندی اینترنت در روز‌های اخیر چیست؟ (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۶۳۸۱۲
  • ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۴
  • ۱
علت کندی اینترنت در روز‌های اخیر چیست؟ (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲)
چند روزیست دسترسی بین المللی اینترنت و اتصال وی پی ان‌ها دچار اختلال شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، چند روزیست کاربران فضای مجازی از کندی اینترنت بین الملل و دسترسی به سایت هایی که میزبانی آن در خارج از کشور انجام می شود و همچنین عدم اتصال وی پی ان های رایگان و خریداری شده خبر می دهند.

یکی از کانال های فروش وی پی ان علت این موضوع را محدودیت‌هایی که در اینترنت کلی کشور و پهنای باند رخ داده می داند.این کانال تلگرامی در پیامی به مخاطبان خود گفت: در بعضی اوقات حتی بدون وی پی ان هم در استفاده از سایت‌هایی که خارج از ایران میزبانی می شوند، شاهد کندی سرعت هستیم، این محدودیت ها روی وی پی ان ها تاثیر مستقیم گذاشته و کندی سرعت روزهای اخیر به همین دلیل هست.

از طرفی طی این ماه(اردیبهشت ۱۴۰۲) شاهد قطع ارتباط مقطعی در برخی پیام رسان های داخلی نیز بودیم. از دلایلی که برای این قطعی ها عنوان شده می توان به قطع برق سرورها، ترافیک بالا روی پیام رسان ها و برخی اختلالات اینترنت اشاره کرد.

باید دید در آینده مسئولان ذیربط چه دلیلی برای این اختلالات بیان می کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
0
0
سلام ممنون از اطلاع رسانیتون متاسفانه این مشکل هنوز هم ادامه داره لطفاً باز هم در این مورد اطلاع رسانی کنید،پیروز و موفق باشید.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->