افزایش نرخ دلار فروکش می‌کند؟ (۱۲ مهر ۱۴۰۳) تا پایان سال ۱۴۰۳، خراسان رضوی ۲۶۴ تا ۲۸۴ تن زعفران تولید می‌کند پرداخت تسهیلات برای افزایش تولید واگن مسافری در کشور دلار هم افزایشی شد | دلار در کانال ۶۲ هزار تومان سرپرست بانک مسکن منصوب شد پیش‌بینی جدید از قیمت دلار و سکه | برای خرید طلا و سکه چه زمانی باید اقدام کرد؟ کدام پرواز ایرلاین‌ها به بیروت و تل‌آویو متوقف شد؟ احتمال افزایش قیمت نفت در صورت تداوم تنش‌ها ممنوعیت واردات کالاهای مشابه تولید داخل تمدید نشد نرخ امروز طلا و سکه در مشهد چقدر است؟ (۱۲ مهر ۱۴۰۳) | طلا همچنان در کانال ۴ میلیون تومان بازار خودرو در شش‌ماهه دوم سال ۱۴۰۳، رونقی نخواهد داشت | بی‌اعتمادی مردم به بازار مجلس روند قانونی خود را طی می‌کند | تعطیلی روز پنجشنبه آسیب چندانی به مراودات اقتصادی نمی‌زند سرشماری زنبورستان‌ها در سراسر کشور آغاز شد اظهارنظر یک نماینده مجلس: اختصاص سهمیه بنزین به نفر به عدالت نزدیک‌­تر است کالاهای اساسی دوباره گران شد؟ بررسی قیمت امروز خودرو‌های خارجی (۱۲ مهر ۱۴۰۳) خودرو‌های داخلی هر روز گرانتر از دیروز (۱۲ مهر ۱۴۰۳) | رشد شدید قیمت خانواده پراید وضعیت بازار طلای جهانی امروز پنجشنبه (۱۲ مهر ۱۴۰۳) صادرکنندگان خدمات هم از تعهد ارزی معاف شدند برنامه ایران خودرو برای ورود خودرو‌های جدید اعلام شد | تولید انبوه ری‌را برقی از شهریور ماه ۱۴۰۴ آخرین وضعیت طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت (۱۲ مهر ۱۴۰۳) زمان پرداخت هزینه بلیت پرواز‌های باطل‌شده مشخص شد + جزئیات تقابل مخالفان و موافقان واردات آیفون قیمت دلار و طلا در مسیر رشد (۱۲ مهر ۱۴۰۳) | دلار بازار آزاد در یک‌قدمی ۶۲ هزار تومانی شدن ویدئو | پایان مهر، سررسید تسویه دولت با گندم‌کاران
سرخط خبرها

رشد ۲۱۸ درصدی عوارض پرداختی به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌های خراسان رضوی

  • کد خبر: ۱۶۴۱۲۰
  • ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۴
رشد ۲۱۸ درصدی عوارض پرداختی به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌های خراسان رضوی
مدیر کل امور مالیاتی استان خراسان رضوی گفت: عوارض پرداختی به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان طی فروردین ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل از محل ارزش افزوده ۲۱۸ درصد رشد دارد.

احمدرضا مدبرنیا روزدوشنبه در گفت و گو با خبرنگار شهرآرانیوز اظهارکرد: در فروردین ماه امسال از محل مشارکت مردم استان در پرداخت مالیات بر ارزش افزوده، بالغ بر ۲ هزار و ۵۴۸ میلیارد ریال به حساب شهرداریها، دهیاری‌ها و فرمانداری‌های استان به صورت مستقیم واریز شده است در صورتی که در مدت مشابه سال قبل این واریزی ۷۹۹ میلیارد ریال بود.

مدیرکل امور مالیاتی خراسان رضوی با تأکید بر اینکه اختصاص بخش قابل توجهی از درآمد‌های حاصل از مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری‏ها و دهیاری‌ها راه را برای تامین منابع پایدار مورد نیاز این حوزه فراهم کرده است، گفت: عوارض وصول شده مالیات بر ارزش افزوده در هر شهر و یا منطقه‌ای صرفا جهت عمران و آبادانی همان منطقه مصرف می‌گردد که این امر گویای این واقعیت است که تلاش شهروندان هر منطقه در تحقق درآمد‌های مالیاتی رابطه مستقیمی با توسعه و پیشرفت آن شهر خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه یک درصد از درآمد ارزش افزوده به بخش سلامت اختصاص می‌یابد، گفت: یک درصد از مالیات بر ارزش افزوده تحت عنوان مالیات سلامت به پوشش درمان افراد ساکن در روستا‌ها و شهر‌ها و جامعه عشایری، تکمیل و تامین تجهیزات بیمارستانی و مراکز بهداشتی و درمانی با اولویت بیمارستان‌های مناطق توسعه نیافته، ارتقای سطح بیمه بیماران صعب العلاج و افراد تحت پوشش نهاد‌های حمایتی خارج از روستا‌ها و شهر‌ها به وزارت بهداشت و درمان تخصیص می‌یابد که نقش موثری در طرح تحول سلامت ایفا کرده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->