روحانی با رئیس جمهور منتخب دیدار کرد ابوعبیده: سرنوشت اسرای صهیونیست، بازیچه دست نتانیاهو شده‌است قالیباف با رئیس‌جمهور منتخب دیدار کرد معترضان صهیونیست، مهمترین خیابان‌ تل‌آویو را بستند لاوروف: موشک‌های اوکراینی بدون کمک آمریکا راه به جایی ندارند محورهای رایزنی نخست‌وزیر جدید انگلیس با نتانیاهو درخواست دموکرات‌ها از بایدن برای کناره‌گیری از رقابت‌های انتخاباتی افشاگری رهبر انصارالله درباره نظام آموزشی عربستان و امارات ظریف: برای پست گرفتن نیامده‌ام رئیس‌جمهور منتخب باید از نمایندگی مجلس استعفا دهد؟ آخرین خبر‌ها از وقوع حادثه برای ناوشکن سهند (۱۷ تیر ۱۴۰۳) انفجار‌های متعدد در روسیه به خاطر حمله پهپادی اوکراین ناوشکن سهند دچار سانحه شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) محسن برهانی راهی زندان شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) بیش از ۳۶ هزار نفر از ایرانیان خارج از کشور به مسعود پزشکیان رای دادند مخبر به دیدار پزشکیان رفت کدام شهرستان‌های خراسان رضوی بیشترین مشارکت را در انتخابات داشتند؟ مردی برای ایران | درباره دکتر مسعود پزشکیان، نهمین رئیس جمهور منتخب مردم دیدار اعضای هیئت دولت سیزدهم با رهبر معظم انقلاب | حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: دولت آقای رئیسی، دولت کار و امید و حرکت بود + فیلم و عکس مراسم تنفیذ ریاست‌جمهوری چه زمانی برگزار خواهد شد؟
سرخط خبرها
با هدف بررسی راهکارهای مقابله با کرونا ویروس؛

دیدار سفیر چین در ایران با وزیر بهداشت

  • کد خبر: ۱۶۴۴۹
  • ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۷
دیدار سفیر چین در ایران با وزیر بهداشت
سفیر جمهوری خلق چین در ایران، با سعید نمکی وزیر بهداشت دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش شهرآرانیوز، این دیدار که در دفتر وزیر بهداشت برگزار شد، سفیر چین در تبادل همکاری دو کشور برای پیشگیری و کنترل کرونا ویروس تاکید کرد.

وزیر بهداشت، در این دیدار، از آمادگی کامل نیرو‌های بهداشتی و درمانی کشورمان برای مقابله با این بیماری خبر داد و گفت: در تمامی مبادی ورودی به کشور، پایگاه‌های مراقبت بهداشت مرزی مستقر شده و مراقبت‌های لازم تشخیصی و کنترلی انجام می‌شود.

بنابراین گزارش، تعداد مبتلایان به کرونا ویروس جدید در سراسر جهان به حدود ۱۲ هزار نفر رسیده است که ۱۱ هزار و ۸۲۱ نفر آن‌ها در چین هستند. همچنین، تاکنون ۲۵۹ نفر بر اثر این بیماری فوت شده‌اند.
 
منبع: مهر
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->