آغاز عملیات گسترده پاکسازی مبادی ورودی مشهد از ۲۸ مردادماه تا پایان دهه آخر صفر نگاهی به زندگی کریم طاهرزاده بهزاد طراح ماندگارترین بنا‌های عصر پهلوی اول در مشهد | خدمت شش‌ساله آقای معمار خدمت رسانی ۵۸۰۰ پاکبان مشهدی در روز‌های پایانی ماه صفر آمادگی آموزش و پرورش خراسان رضوی برای اسکان ۱۷۲ هزار نفر در دهه آخر صفر ۱۴۰۴ فرهمندی: در دوره ششم مدیریت شهری، نگاه ویژه‌ای به توسعه شهر و اجرای پروژه‌ها داشتیم محمدیان‌یزدی: اتصال بولوار امام‌خمینی(ره) به بولوار نماز مشکل ارتباطات محور شمالی‌جنوبی را حل می‌کند استاندار خراسان رضوی: پروژه اتصال بولوار امام‌خمینی(ره) به بولوار نماز، گره ترافیکی بزرگی را در منطقه باز می‌کند + فیلم شهردار مشهد مقدس: نباید اجازه دهیم مشهد از نظر زیست‌محیطی به تهران دوم تبدیل شود + فیلم رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: کمبود منابع، مانع کار ما نشده است کیفیت هوای مشهد همچنان در شرایط «قابل قبول» (۲۸ مرداد ۱۴۰۴) مدیر کل امور مالیاتی خراسان رضوی خبر داد: پرداخت حدود ۸۳۰ میلیارد ریال عوارض آلایندگی به شهرداری ها، فرمانداری‌ها و دهیاری‌های استان مترو و اتوبوس در مشهد طی ۳ روز پایانی ماه صفر ۱۴۰۴ رایگان شد آماده‌باش اورژانس مشهد در دهه آخر صفر ۱۴۰۴ | استقرار ۳ هزار تکنسین فوریت‌های پزشکی پیرامون حرم امام‌رضا(ع) بهره‌برداری از پروژه اتصال بولوار امام‌خمینی(ره) به بولوار نماز در مشهد (۲۸ مرداد ۱۴۰۴) شهردار مشهد مقدس: ۹ هزار جای‌پارک و ۵۱ مکان اسکان موقت آماده خدمت‌رسانی به زائران دهه پایانی صفر | ما در حوزه قطارشهری، با کمبود واگن مواجه هستیم پروژه اتصال بولوار امام‌خمینی(ره) به بولوار نماز مشهد، فردا (۲۸ مرداد ۱۴۰۴) به بهره‌برداری می‌رسد تسهیل دسترسی زائران و شهروندان به خدمات شهری در مشهد با به‌روزرسانی لایه‌های مکانی نقشه مشهد محدودیت‌های ترافیکی ایام شهادت امام‌رضا(ع) در مشهد از پنجشنبه (۳۰ مرداد ۱۴۰۴) اعمال خواهد شد مشهد؛ اولِ عشق است آخرِ صفر
سرخط خبرها

شهردار مشهد: روابط عمومی حلقه وصل مردم و مدیریت شهری است

  • کد خبر: ۱۶۴۸۸۲
  • ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰
شهردار مشهد: روابط عمومی حلقه وصل مردم و مدیریت شهری است
هم‌زمان با آغاز هفته روابط‌عمومی و ارتباطات، شهردار و شماری از اعضای شورای اسلامی شهر مشهد با حضور در مرکز اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل شهرداری از اقدامات این مرکز به‌عنوان پل ارتباطی بین مدیریت شهری و مردم قدردانی کردند. شهرداری مجموعه‌ای خدماتی است که عملکردش در ابعاد زندگی شهری دخیل است.

به‌گزارش شهرآرانیوز، محمدرضا قلندرشریف در حاشیه بازدید از مرکز اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد اظهار کرد: روز روابط‌عمومی را به همه همکاران در مرکز روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم برنامه خوبی را در ادامه راه مدیریت شهری همراه این عزیزان داشته باشیم.

وی با بیان اینکه مسلما روابط‌عمومی پل ارتباطی میان مردم و مدیران بوده و نقش این مرکز باتوجه‌به جایگاه ویژه‌ای که شهرداری در همه ابعاد زندگی مردم دارد، حائز اهمیت است، افزود: مردم همیشه با شهرداری ارتباط دارند و این ارتباط می‌تواند از طریق روابط‌عمومی، ارتباطی منظم و مرتب و بهینه باشد.

شهردار مشهد با اشاره به اینکه روابط‌عمومی مسیر انتقال و مبادله اطلاعات میان مردم، خواسته‌ها، اعتقادات آن‌ها است، ادامه داد: برگزاری نشست‌های مساجد، نشست خبری و اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷، راحت‌ترین راه‌های ارتباط مردم با شهرداری هستند؛ مسیر‌هایی ارتباطی که می‌توانند در تصمیم‌گیری‌ها و اقدامات مدیریت شهری تأثیرگذار باشند.

قلندرشریف اظهار کرد: امیدواریم مردم از ظرفیت‌های موجود استفاده کنند و همکاران در شهرداری نیز مناسب، مردم‌مدارانه و با تکریم پاسخگو باشند و دریافت‌کننده نظر‌ها و درخواست‌های مردم مثل گذشته باشند. وی بیان کرد: همکاران ما در روابط‌عمومی باید پاسخ‌های مناسب و نتایج درخواست مردم و انتقاد‌های آن‌ها را به‌خوبی منتقل کنند تا بتوانیم ارتباطی دوجانبه میان مدیریت شهری، مدیران و مردم همچون گذشته، اما محکم‌تر و مناسب‌تر برقرار کنیم.

نقش روابط‌عمومی در ترمیم ارتباط مردم با شهرداری

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، گردشگری، زیارت و رسانه شورای اسلامی شهر مشهد نیز در حاشیه این بازدید با اشاره به اینکه شهرداری نهادی ذاتا اجتماعی است، گفت: ارتباط این نهاد با اجتماع باید ترمیم شود و به‌تدریج ارتقا یابد تا ارتباط مدیریت شهری با اجتماع حفظ شود. حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن منصوریان افزود: تنها مجموعه‌ای که در ساختار مدیریت شهری این وظیفه را برعهده دارد، روابط‌عمومی است و برنامه‌های روابط‌عمومی در دوره ششم مدیریت شهری توانسته است این هم‌بستگی و ارتباط را تعمیم دهد و تقویت کند.

وی با بیان اینکه برگزاری نشست‌های خبری نشان‌دهنده فعالیت و پویایی شهرداری مشهد است، تصریح کرد: مدیریت شهری اقداماتی را انجام داده است که باید به گوش مردم برسد تا مردم متوجه شوند مدیران آن‌ها پای کار هستند و به عهدشان وفادارند و به تحقق شهری پویا امیدوار باشند. وی ادامه داد: این نشست‌های خبری که با هدف انعکاس اقدامات مدیریت شهری طراحی شده است، سبب شفافیت بیشتر در شهرداری می‌شود.

انعکاس اقدامات شبانه‌روزی شهرداری

نایب‌رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد نیز گفت: تحقق شعار جهان‌شهر برکت و کرامت با کمک روابط عمومی و امور بین‌الملل ممکن می‌شود و این نهاد انعکاس‌دهنده اقدامات شبانه‌روزی شهرداری است. مهدی ناصحی افزود: حوزه روابط‌عمومی می‌تواند احساس رضایتمندی در شهر را ارتقا دهد و پیام امیدواری به شهروندان منعکس کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->