انتصاب سرپرست اداره کل حوزه شهردار و امور شورای اسلامی شهر مشهد مقدس ثبت نام بیش از ۲۹ هزار خانواده مشهدی در سامانه سرویس مدارس «سپند» (۱۷ تیر ۱۴۰۳) آمادگی مشهد برای برگزاری مراسم‌های دهه اول محرم اکران تصاویر خادمان حسینی در قاب مفاخر در مشهد حمایت از ۵٠٠ ایستگاه صلواتی در قالب طرح «حسینیه‌ای به وسعت شهر» در مشهد روایتی تاریخی از هجوم به زائران و مجاوران حرم‌رضوی در محرم ۹ قرن پیش برگزاری جلسه هماهنگی ستاد اربعین شهرداری مشهد شهروند خبرنگار | درخواست بهسازی پیاده رو بین سیدرضی ۲۵ و ۲۷ مشهد + پاسخ بهره‌برداری از مرکز دندانپزشکی شهرداری مشهد تا یک ماه دیگر زمان بهره‌برداری از پروژه اتصال بولوار امام خمینی(ره) به بولوار نماز اعلام شد ذخایر خونی در مشهد رو‌به‌کاهش است هوای کلانشهر مشهد امروز سالم است (۱۷ تیر ۱۴۰۳) تقدیر شهردار مشهد از مردم این شهر برای حضور حماسی در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری آخرین وضعیت پروژه احداث آزادراه مشهد-چناران نگاهی به روزگار رفته یکی از مهمترین صنعت‌های قدیمی مشهد | گره خوردن تاریخ ریسندگی با تارو پود قالی مشهد روزانه ۲ تا ۶ هزار شهروند از شهربازی پارک ملت مشهد بازدید می‌کنند افزایش‌چشمگیر نماد‌ها و یادمان‌های زیارت در مشهد فارسی‌سازی کارت‌های پرواز به صورت آزمایشی در فرودگاه بین‌المللی مشهد آغاز شد ترافیک سنگین در پیرامون حرم مطهر رضوی (۱۵ تیر ۱۴۰۳) رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: مردم باید کمک کنند تا رئیس‌جمهور موفق عمل کند + فیلم عضو شورای اسلامی شهر مشهد: کسانی که رأی ندادند، بدانند که زندگی آن‌ها وابسته به انتخاب دیگران خواهد بود + فیلم
سرخط خبرها

معاون وزیر کشور: مشهد پایتخت معنوی است و باید در قد‌و‌قواره خودش برنامه‌ریزی شود  

  • کد خبر: ۱۶۴۹۴۵
  • ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۸
معاون وزیر کشور: مشهد پایتخت معنوی است و باید در قد‌و‌قواره خودش برنامه‌ریزی شود  
مهدی سلیمی، معاون وزیر کشور و رئیس سازمان همیاری‌ها و دهیاری‌های کشور، گفت: مشهد را ‌در مقایسه با کلان‌شهر‌های دیگر نبینید. مشهد پایخت معنوی ماست و باید در قد‌و‌قواره خودش برنامه‌ریزی شود. 

به گزارش شهرآرانیوز، مهدی سلیمی، معاون وزیر کشور و رئیس سازمان همیاری‌ها و دهیاری‌های کشور، در مراسم تودیع شهردار مشهد که امروز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه در تالار شهر مشهد برگزار شد، اظهار کرد: آقای اصغری تمام‌قد در صف خدمت‌رسانی به مردم و زائران طی ماه‌های گذشته بودند. در ادامه این مسیر آقای قلندر هم با قبول این مسئولیت، جهاد می‌کنند. 

وی خطاب به محمدرضا قلندر، شهردار جدید مشهد، تأکید کرد: اولویت‌بندی در کار‌ها فراموش نشود. در این فرصت باقی‌مانده مواردی را که مهم‌تر است، در اولویت قرار دهید. پروژه‌های جدید کلنگ‌زنی نشود و پروژ‌های گذشته را به پایان برسانید. 

سلیمی خاطرنشان کرد: آقای قلندر، برنامه‌ای به شورای شهر داده‌اید که طبق آن انتخاب شدید؛ بنابراین به این برنامه عمل کنید و از چارچوب آن خارج نشوید و با همراهی اعضای شورای شهر پیش بروید. 

وی‌ خطاب به اعضای شورای شهر نیز گفت: وقتی انتخاب انجام‌ شد، از اینجا به بعد اجازه دهید شهردار کار خودش را انجام دهد. به انتخابی که دارید، اعتماد کنید و اعضای شورا هم تمام‌قد پشت شهردار باشند. 

به گفته وی، شهرداری به‌تنهایی‌ نمی‌تواند موفق باشد و حمایت‌های همه دستگاه‌ها را می‌خواهد. حمایت استانداری نیز بسیار اهمیت دارد. در این روز‌های باقی‌مانده، سمت مباحث شعاری نرویم. حمایت‌هایی باید از طرف وزارت کشور صورت بگیرد و ما حتما کمک خواهیم کرد. باید بسیج عمومی شکل بگیرد تا مردم حاصل این انتخاب را در عمل ببینند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->