نمره صفر خراسانی‌ها در ادوار المپیک! تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و فرانسه در نیمه‌نهایی یورو ۲۰۲۴ | نبرد غول‌کش‌ها دادکان گزینه جدید وزارت ورزش در کابینه احتمالی پزشکیان؟ خاطره تلخ هلند از انگلیس در جام ملت‌ها| سه تفنگدار لاله‌های نارنجی را پرپر کردند خاطرات حاضران در نیمه نهایی یورو از جدال با ایران دیدار اسپانیا و فرانسه در شهر خاطره انگیز برای ایرانی‌ها کناره‌گیری دو ملی‌پوش از ماجرای بیرانوند | دعوای او و پرسپولیس به ما ربطی ندارد سید حسین حسینی، تنها در کمپ حجازی کنعانی‌زادگان نمی‌تواند از پرسپولیس جدا شود سخنگوی فدراسیون فوتبال: از برنامه VAR عقب هستیم شوک به استقلال | احتمالا پنجره نقل و انتقالات آبی‌پوشان بسته خواهد شد! تکلیف پرسپولیس و رامین رضاییان روشن شد ادامه اردوهای ملی بازیکنان مشهدی در آستانه پارالمپیک پاریس | شاهی، رضایی، بابادی به خط شدند درویش: اسماعیلی فر می‌خواست برگردد تفتیان: ۹۰ درصد برای المپیک آماده ام کاپیتان استقلال جانشین بیرانوند می‌شود؟ لیموچی – پرسپولیس؛ در انتظار یک امضا
سرخط خبرها

۲ بازیکن بزرگ در آستانه بازگشت به استقلال

  • کد خبر: ۱۶۵۰۲۷
  • ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۲
  • ۱
۲ بازیکن بزرگ در آستانه بازگشت به استقلال
امید ابراهیمی و علی کریمی برای بازگشت به استقلال چراغ سبز نشان داده‌اند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، گرچه وضعیت ساپینتو برای فصل بعد مشخص نیست، اما خبر‌های متعددی درباره جذب برخی بازیکنان که سابق پیراهن استقلال را تن می‌کردند، به گوش می‌رسد. امید ابراهیمی و علی کریمی شاخص‌ترین بازیکنانی هستند که احتمال بازگشت آن‌ها به استقلال به نقطه اوج رسیده است.

حتی گفته می‌شود خسرو حیدری با باجناقش امید ابراهیمی مذاکرات نهایی را انجام داده تا این بازیکن دوباره پیراهن استقلال را تن کند. اینکه ساپینتو موافق بازگشت ابراهیمی و کریمی باشد، مشخص نیست، اما بعید است که بدون نظر موافق او مذاکرات اولیه با این بازیکنان انجام شده باشد.

البته اگر هم ساپینتو فصل بعد سرمربی استقلال نباشد، بازهم بعید است که مربی بعدی استقلال نسبت به جذب این دو بازیکن اعلام بی نیازی کند. به هرحال تجربه ابراهیمی و کریمی به کار استقلال خواهد آمد و با اینکه آبی‌ها درخط حمله عمیقا نیاز به جذب بازیکن دارد، اما حضور این دو بازیکن نیز بسیار مفید خواهد بود و خط میانی آبی‌ها را تقویت خواهد کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دوستدار فوتبال
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱
0
0
انگاری بدبختی کیسه ها تموم شدنی نیست، تمام کبیرها دارن به خانه برمیگردن
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->