نمره صفر خراسانی‌ها در ادوار المپیک! تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و فرانسه در نیمه‌نهایی یورو ۲۰۲۴ | نبرد غول‌کش‌ها دادکان گزینه جدید وزارت ورزش در کابینه احتمالی پزشکیان؟ خاطره تلخ هلند از انگلیس در جام ملت‌ها| سه تفنگدار لاله‌های نارنجی را پرپر کردند خاطرات حاضران در نیمه نهایی یورو از جدال با ایران دیدار اسپانیا و فرانسه در شهر خاطره انگیز برای ایرانی‌ها کناره‌گیری دو ملی‌پوش از ماجرای بیرانوند | دعوای او و پرسپولیس به ما ربطی ندارد سید حسین حسینی، تنها در کمپ حجازی کنعانی‌زادگان نمی‌تواند از پرسپولیس جدا شود سخنگوی فدراسیون فوتبال: از برنامه VAR عقب هستیم شوک به استقلال | احتمالا پنجره نقل و انتقالات آبی‌پوشان بسته خواهد شد! تکلیف پرسپولیس و رامین رضاییان روشن شد ادامه اردوهای ملی بازیکنان مشهدی در آستانه پارالمپیک پاریس | شاهی، رضایی، بابادی به خط شدند درویش: اسماعیلی فر می‌خواست برگردد تفتیان: ۹۰ درصد برای المپیک آماده ام کاپیتان استقلال جانشین بیرانوند می‌شود؟ لیموچی – پرسپولیس؛ در انتظار یک امضا
سرخط خبرها

ستاره بوشهری استقلال در راه بازگشت به اصفهان

  • کد خبر: ۱۶۵۳۷۵
  • ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵
ستاره بوشهری استقلال در راه بازگشت به اصفهان
تیم فوتبال سپاهان برای تقویت خط هافبک خود، به دنبال خرید ستاره فصل گذشته استقلال است.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد محبی در ابتدای فصل با قراردادی قرضی از سانتاکلارا پرتغال به استقلال پیوست و نمایش خوبی در لباس آبی‌پوشان پایتخت داشت.
با توجه به اتمام قرارداد قرضی محبی با استقلال و همچنین سقوط سانتاکلارا به لیگ یک پرتغال، حالا شنیده‌ها حاکی از آن است که باشگاه سپاهان در مکاتبه با سانتاکلارا، شرایط جذب هافبک ایرانی تحت قرارداد این تیم را جویا شده است.
جالب این‌که باشگاه سپاهان ارتباط خوبی با باشگاه سانتاکلارا دارد و هیچ بعید نیست محبی را از این تیم پرتغالی به خدمت بگیرد. محبی با درخشش در سپاهان راهی پرتغال شد.
سپاهان دو فصل پیش شهریار مغانلو را به طور دائمی از باشگاه سانتاکلارا خرید و با این انتقال، ضربه سختی به رقیب مستقیمش یعنی پرسپولیس زد و حالا سپاهانی‌های متمول بی‌میل نیستند که این بار با جذب محبی، بلای مشابهی را بر سر استقلال بیاورند.
محبی با ۸ گل یکی از ستاره‌های تیم تحت هدایت ریکاردو ساپینتو، سرمربی استقلال در این فصل بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->