به گزارش شهرآرانیوز، حجت الاسلام منصوریان با اشاره به ۱۴امین سالگرد فعالیت روزنامه شهرآرا افزود: بزرگترین سرمایه شهرآرا اعتماد مردم و مطالب آن است که این باعث شده مردم این روزنامه را خیلی راحتتر انتخاب کنند و مطالبی که به صورت نقطه زنی و حل مسئله در شهر به آن میپردازند نیز در انتخاب مردم تاثیرگذار بوده است.
مهدی ناصحی عضو شورای اسلامی شهر مشهد هم با اشاره به ۱۴امین سالگرد فعالیت روزنامه شهرآرا اظهار کرد: با تمام تلاشهایی که همکاران ما در مجموعه شهرآرا انجام دادند اتفاقات خوبی در حال رقم خوردن است. تغییر نگرش مردم در استفاده از رسانه و تمایل استفاده از فضای مجازی یکی از نکاتی است که مجموعه شهرآرا را به سمت این حوزه سوق داده و تعداد کسانی که این فضا را اکنون دنبال میکنند بسیار افزایش یافته است.
وی ادامه داد: انتظار ما از مدیران و همکاران موسسه شهرآرا این است که تمام تلاش خود را در راستای برندسازی و توسعه شهر مشهد به کار گیرند.
رضا خوراکیان مدیرمسئول روزنامه خراسان با اشاره به ۱۴امین سالگرد فعالیت روزنامه شهرآرا تاکید کرد: راهبرد و اهدافی که امروز برای شهرآرا ایجاد شده پررنگتر از قبل است. چیزی که مهم است باید صدای مردم شنیده شود؛ چراکه مشهد شهری است که متعلق به همه شیعیان است و در کمتر شهری سراغ دارید که این قدر سایر هویتها و ملیتها در آن حضور دارند و طبیعتا همه اینها خواسته هایی دارند که شهرآرایی ها باید همه این نیازها را شناسایی و منعکس کنند.