آخرین خبر‌ها از وقوع حادثه برای ناوشکن سهند (۱۷ تیر ۱۴۰۳) انفجار‌های متعدد در روسیه به خاطر حمله پهپادی اوکراین ناوشکن سهند دچار سانحه شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) محسن برهانی راهی زندان شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) بیش از ۳۶ هزار نفر از ایرانیان خارج از کشور به مسعود پزشکیان رای دادند مخبر به دیدار پزشکیان رفت کدام شهرستان‌های خراسان رضوی بیشترین مشارکت را در انتخابات داشتند؟ مردی برای ایران | درباره دکتر مسعود پزشکیان، نهمین رئیس جمهور منتخب مردم دیدار اعضای هیئت دولت سیزدهم با رهبر معظم انقلاب | حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: دولت آقای رئیسی، دولت کار و امید و حرکت بود + فیلم و عکس مراسم تنفیذ ریاست‌جمهوری چه زمانی برگزار خواهد شد؟ مهم‌ترین مطالبات مشهد و خراسان رضوی از دولت چهاردهم اعتماد مردم، مهم‌ترین سرمایه رئیس‌جمهور منتخب برای ایران... جلسات رای اعتماد به وزرای دولت چهاردهم، شهریورماه برگزار می‌شود اذعان روزنامه صهیونیستی به شکست نتانیاهو | حماس حکومت را در غزه در دست خواهد داشت نامه اعتراض‌آمیز سفیر ایران در سازمان ملل به شورای امنیت در پی ادعاهای واهی اتحادیه عرب مقام سابق صهیونیست خواستار سرنگونی کابینه نتانیاهو شد ایتالیا پیروزی پزشکیان را تبریک گفت | تاکید بر تقویت روابط دیپلماتیک درگیری پلیس و تظاهرات کنندگان در تل آویو + فیلم وزیر خارجه انگلیس: برای برقراری آتش‌بس در غزه از تمام ظرفیت‌های دیپلماتیک استفاده می‌کنم
سرخط خبرها

فرمانده نیروی دریایی سپاه: امنیت خلیج‌فارس را قاطعانه تأمین می‌کنیم؛ نیاز به حضور هیچ کشور بیگانه‌ای نیست

  • کد خبر: ۱۶۶۱۲۶
  • ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۳
فرمانده نیروی دریایی سپاه: امنیت خلیج‌فارس را قاطعانه تأمین می‌کنیم؛ نیاز به حضور هیچ کشور بیگانه‌ای نیست
فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه آمریکا ادعا می‌کند ضامن امنیت خلیج فارس است، گفت: امنیت خلیج فارس از سوی ایران و کشور‌های منطقه تامین می‌شود و نیازی به حضور هیچ کشور بیگانه‌ای نیست.

به گزارش شهرآرانیوز؛ مراسم «روز ملی مقاومت و پایداری، روز دزفول» با حضور شخصیت‌های کشوری، لشکری، حوزوی، دانشگاهی و اقشار مختلف مردم در سالن اجتماعات مجتمع فجر اهواز برگزار شد.

دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه در این مراسم که به همت موسسه چهارم خرداد خوزستان برگزار شد، با بیان اینکه دزفول نماد مقاومت و سلطه‌ناپذیری است، اظهار داشت: در هشت سال دفاع مقدس به دنیا نشان دادیم که زیر بار زور نرفته و نمی‌رویم.

وی با اشاره به ماهیت ظلم‌ناپذیری انقلاب اسلامی افزود: قبل از انقلاب، آمریکا و انگلستان برای ملت ایران ارزشی قائل نبودند و ایران را مستعمره خود می‌دانستند، اما روحیه و انگیزه مقاومت به ملت ایران عزت و شرف بخشید و اکنون ملت ایران، روی پای خود ایستاده و این مقاومت معادلات دنیا را بهم زده است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه اضلاع و ابعاد انقلاب و مقاومت ملت ایران باید بیان شود، تصریح کرد: این موضوع نقش رسانه‌ها را زیاد می‌کند، لذا رسانه‌ها باید مواضع رسانه‌ای دشمن را بمباران و به صف دشمن حمله کنند.

وی افزود: مجاهدان عرصه رسانه متعهد داخلی همیشه حقایق و واقعیت‌های اقتدار صیانت و سیادت دریایی جمهوری اسلامی را منعکس کردند که جا دارد از زحمات همه آن‌ها تقدیر و تشکر شود.

سردار تنگسیری با تاکید بر اینکه امنیت خلیج فارس را قاطعانه تأمین می‌کنیم و رسانه‌ها باید در این امنیت شراکت کرده و توانمندی‌های نیروی دریایی سپاه و ارتش را منعکس کنند تا دنیا بفهمد امنیت خلیج فارس بی‌نیاز از بیگانگان است، خاطرنشان کرد: محکم مقابل دشمن ایستاده‌ایم و از شرف و عزت ملت ایران دفاع خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه اگر مقابل دشمن کوتاه بیاییم قطعا بر ما مسلط می‌شوند و چاره‌ای جز ایستادگی و مقاومت نداریم و این مسیر راه پیروزی ملت ماست، اضافه کرد: ما خود را فدایی ملت می‌دانیم و در مقابل دشمن به‌هیچ وجه کوتاه نمی‌آییم.

دریادار تنگسیری با بیان اینکه آمریکا ادعا می‌کند ضامن امنیت خلیج فارس است گفت: امنیت خلیج فارس از سوی ایران و کشور‌های منطقه تامین می‌شود و نیازی به حضور شما و هیچ کشوری نیست.

در ادامه این مراسم از تابلوی نقاشی شده عالم پرتلاش و مجاهد خستگی ناپذیرمرحوم سید محسن شفیعی، کتاب‌های «زخم نارنج» و «بلد الصواریخ»، تصنیف‌خوانی، سرود، تئاتر، فیلم مستند با مضامین حماسه آفرینی‌ها، مقاومت و پایداری مردم که همگی جدید است، رونمایی شد.

‌سردار تنگسیری همچنین در بازدید از آسایشگاه جانبازان دفاع مقدس در اهواز گفت: در عملیات بیت المقدس بسیاری از اولین‌ها رخ داد که از این منظر آن را غرور آفرین می‌کند.

وی افزود: چهل سال پیش عملیات بیت‌المقدس صورت گرفت که باعث شد دو شهر و مساحت  ۵۴۰۰ کیلومتر متر مربع زمین‌های اشغال شده توسط دشمن، آزاد شود. خرمشهر  ۵۷۵ روز در اشغالگری رژیم بعث بود و ما در این عملیات اولین‌های بسیاری داشتیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران با اشاره به اولین‌های عملیات آزادسازی خرمشهر عنوان کرد: سپاه برای نخستین بار در قالب تیپ‌های عملیاتی وارد شد و ما نیز برای نخستین‌بار توانستیم پل بزنیم و از رودخانه عبور کنیم. در عملیات بیت المقدس ۱۹۰۰۰ نیروی بعثی به اسارت درآمدند و ۱۶۵۰۰ نفر نیز از نیرو‌های دشمن تلف شدند.

سردار تنگسیری عملیات بیت المقدس را چهارمین عملیات بزرگ دفاع مقدس از ۱۲ عملیات عنوان کرد و گفت: این عملیات یکی از غرور‌آفرین‌ها بود که باعث شد غرور ملی احیاء و خرمشهر آزاد شود. افزون بر آن جاده اهواز به آبادان و اهواز به خرمشهر، پادگان حبیب و شهر هویزه در عملیات بیت المقدس از اشغالگری دشمن خارج شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->