ویدئو | سالن بهشتی مشهد میزبان جامعه ورزش خراسان‌رضوی در مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری در انتظار معرفی مدیرعامل استقلال | اعضای هیئت‌مدیره مشخص شدند عملکرد ضعیف استقلال در نقل و انتقالات وزیر ورزش: انتظار جامعه ورزش از رئیس‌جمهور زیاد نیست + فیلم بیرانوند به دنبال بازگشت به پرسپولیس! آزادیِ افشاریان و سهیل مهدی تکذیب شد ستاره تیم ملی نمی‌خواهد به ایران برگردد! امیر قلعه نویی در جام ملت‌ها طرفدار کدام تیم است؟ خاطره تلخ آلمان از اسپانیا در فینال جام ملت‌ها  لیست دوم نکونام رو شد خداداد افشاریان و سهیل مهدی به قید وثیقه آزاد شدند گاریدو مجوز سفر به ایران را گرفت روزبه چشمی به دنبال قرارداد ۳۰ میلیاردی تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و آلمان در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ | فینال قبل از فینال زکی پور رسما استقلالی شد + عکس خبر‌های خوش از سالن شش‌هزارنفری ثامن‌الائمه(ع) | کارگران به‌شدت مشغول کارند! پایان کار قایدی با اتحاد کلبا؟
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

خداحافظی رسمی با سرمربی اسپانیایی نساجی

  • کد خبر: ۱۶۶۹۴۳
  • ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۷
خداحافظی رسمی با سرمربی اسپانیایی نساجی
رضا حدادیان، مالک باشگاه نساجی پس از عملکرد نه چندان خوب کارلوس هرناندز، با این سرمربی اسپانیایی قطع همکاری کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، پس از استعفای ایزد سیف‌الله‌پور از مدیرعاملی باشگاه نساجی، حالا دومین تغییر بزرگ نیز توسط مالک باشگاه صورت گرفت.
با توافق صورت گرفته بین رضا حدادیان و کارلوس هرناندز، توافقات نهایی بین او و سرمربی اسپانیایی صورت گرفت و پس از تسویه حساب کامل با این مربی، قرارداد او فسخ شد تا هرناندز خیلی زود با لیگ ایران خداحافظی کرده باشد.
نساجی بعد از شکست مقابل فولاد در هفته ۲۵ لیگ برتر، با حمید مطهری قطع همکاری کرد و چند روز بعد کارلوس هرناندز به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شد. مربی‌ای که از همان ابتدا، به فکر بلند پروازی با نساج‌ها در لیگ قهرمانان آسیا بود و این را در مصاحبه‌های مختلف خود بیان کرد.
با این حال عدم کسب نتایج مثبت در لیگ برتر بدون کسب حتی یک پیروزی و قبول شکست پر گل مقابل استقلال در جام حذفی، مالک نساجی را به این نتیجه رساند تا به منظور تقویت هر چه بهتر تیمش برای فصل آینده و هم‌چنین جام باشگاه‌های آسیا، با کارلوس هرناندز تسویه حساب کرده و حالا به دنبال انتخاب سرمربی جدید باشد

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->