دادکان گزینه جدید وزارت ورزش؟ خاطرات حاضران در نیمه نهایی یورو از جدال با ایران کناره‌گیری دو ملی بوش از ماجرای بیرانوند| دعوای او و پرسپولیس به ما ربطی ندارد سید حسین حسینی، تنها در کمپ حجازی کنعانی‌زادگان نمی‌تواند از پرسپولیس جدا شود سخنگوی فدراسیون فوتبال: از برنامه VAR عقب هستیم شوک به استقلال | احتمالا پنجره نقل و انتقالات آبی‌پوشان بسته خواهد شد! تکلیف پرسپولیس و رامین رضاییان روشن شد ادامه اردوهای ملی بازیکنان مشهدی در آستانه پارالمپیک پاریس | شاهی، رضایی، بابادی به خط شدند درویش: اسماعیلی فر می‌خواست برگردد تفتیان: ۹۰ درصد برای المپیک آماده ام کاپیتان استقلال جانشین بیرانوند می‌شود؟ لیموچی – پرسپولیس؛ در انتظار یک امضا ورود نهاد‌های نظارتی به پرونده انتقال جواد آقایی پور، واقعیت ندارد ستاره اصفهانی در استقلال ماندگار شد خداحافظی احساسی اسماعیلی‌فر از هواداران پرسپولیس + عکس صادقی در تور یحیی | جدایی یک مهاجم دیگر از پرسپولیس؟
سرخط خبرها

بازگشت نکونام به نساجی قوت گرفت

  • کد خبر: ۱۶۶۹۵۴
  • ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۵
بازگشت نکونام به نساجی قوت گرفت
با انتخاب صادق درودگر به عنوان مدیرعامل باشگاه نساجی، احتمال بازگشت نکونام نیز به این باشگاه قوت گرفته است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، با حضور صادق درودگر به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه نساجی قرار است به زودی سرمربی این تیم نیز مشخص شود. باشگاه نساجی در روز‌های اخیر دچار تحولات بزرگی شده و مدیرعامل و سرمربی این تیم برکنار شده‌اند.

هیات مدیره باشگاه نساجی، اما قصد دارد به سرعت در راستای انتخاب سرمربی این تیم وارد عمل شوند و گزینه خود را معرفی کنند. درحالی که حتی صادق درودگر نیز به استخدام سرمربی خارجی اشاره کرده، اما صحبت از حضور دوباره جواد نکونام در این باشگاه است و گفته می‌شود نساجی بار دیگر با این مربی وارد لیگ برتر خواهد شد.

البته نکونام مدت قابل توجهی است که در سکوت کارش را دنبال می‌کند و خبری از او در رسانه‌ها نیست، اما ممکن است با انتخاب او به عنوان سرمربی تیم نساجی موج تازه‌ای از اخبار پیرامون این مربی شنیده شود.  

لازم به ذکر است که نکونام با کسب نتایج نامطلوب از فولاد خوزستان رفت و حالا اگر به عنوان سرمربی نساجی انتخاب شود، با انگیزه تازه گام به عرصه لیگ برتر خواهد گذاشت تا ناکامی فصل پیش خود را جبران کند. 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->