ردمی نوت ۱۵ پرو پلاس چه تاریخی رونمایی می‌شود؟ + تصاویر گوشی ایرانسل خبر قطع اینترنت درصورت افزایش‌نیافتن تعرفه‌ها را تکذیب کرد ویدئو | ربات انسان‌نمای Figure 02 حالا مثل اپتیموس تسلا می‌تواند لباس‌ها را تا کند نوآوری‌های جراحی و هوش مصنوعی در درمان سرطان پستان در دانشگاه علوم پزشکی مشهد وزارت ارتباطات: اگر شیار سیم‌کارت از آیفون حدف شود، eSIM را فعال خواهیم کرد مشکل اصلی ربات‌های انسان‌نما چیست و محققان برای رفع آن چه باید بکنند؟ آیا گوگل بالأخره مجبور می‌شود مرورگر کروم را بفروشد؟ مدیرعامل ایرانسل: اگر تعرفه‌ها افزایش نیابد، باید منتظر قطعی‌های موقت اینترنت باشیم مایکروسافت در فروشگاه ویندوز سیاست جدیدی را پیش خواهد گرفت معاون ارتباطات دفتر رئیس جمهور: وعده رئیس‌جمهور برای رفع فیلترینگ در مسیر اجرا قرار دارد در آپدیت نرم‌افزاری جدید اپل، یک قابلیت محبوب به اپل واچ برگشته است معرفی بازی اسکی Grand Mountain Adventure + لینک دانلود اندروید و IOS آیا دوباره به عصر گوشی‌های تاشو بر می‌گردیم!؟ چینی‌ها می‌خواهند یک ربات انسان‌نما با رحم مصنوعی بسازند نسخه اولیه دستیاران هوش مصنوعی دستگاه‌های اجرایی کشور معرفی شد اولین تصاویر غیررسمی از گلکسی S25 FE + مشخصات هشدار بانک ملی درباره انتشار بدافزار در پوشش به‌روزرسانی «بام» و «بله» اقدامات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برای اربعین ۱۴۰۴ هوش مصنوعی چطور باعث مارپیچ توهم می‌شود؟ ایرپادهای اپل به قابلیت ترجمه زنده مجهز می‌شوند
سرخط خبرها

توضیحی ساده درباره شیوه نمایش پست‌های فید اینستاگرام و چیستی و چرایی شدوبن‌شدن

  • کد خبر: ۱۶۷۳۲۷
  • ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۱
توضیحی ساده درباره شیوه نمایش پست‌های فید اینستاگرام و چیستی و چرایی شدوبن‌شدن
آدام موسری، مدیرعامل اینستاگرام، در پستی یکی از دقیق‌ترین توضیحات درباره نحوه اولویت‌بندی محتوا‌ها در بخش‌های مختلف این برنامه را ارائه کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز - موسری درباره الگوریتم بخش‌های مختلف اینستاگرام گفته است: «اینستاگرام یک الگوریتم منحصر‌به‌فرد برای نظارت بر چیز‌هایی که کاربران در برنامه مشاهده می‌کنند یا نمی‌کنند ندارد.»

در عوض، به گفته او بخش‌های مختلف برنامه مانند اکسپلور، ریلز، استوری‌ها و جستجو دارای الگوریتم‌ها و سیستم‌های اولویت‌بندی متعددی هستند که هر کدام از آن‌ها، از سیگنال‌های مختلفی برای تعیین رتبه‌بندی محتوا برای هر کاربر استفاده می‌کنند.

برای مثال، نحوه نمایش پست‌های فید اصلی، با فعالیت کاربران در گذشته و همچنین تعاملاتی که با شخص ارسال‌کننده پست دارید، تعیین می‌شود. به همین ترتیب، در استوری‌ها، تاریخچه مشاهده و همچنین احتمال ارتباط نزدیک با فرد در نظر گرفته می‌شود. از سوی دیگر، پست‌هایی که در بخش اکسپلور نمایش داده می‌شوند، عمدتاً براساس پست‌هایی که «لایک کرده‌اید، ذخیره کرده‌اید، آن‌ها را به اشتراک گذاشته‌اید و درباره آن‌ها نظر داده‌اید» تشکیل می‌شوند، اما به احتمال زیاد از حساب‌هایی هستند که هرگز با آن‌ها تعامل نداشته‌اید.

در بخش دیگری از این پست، موسری به موضوع شادوبن‌شدن حساب‌ها می‌پردازد. به گفته او، هیچ تعریف جهانی برای این کلمه وجود ندارد، اما بسیاری از سازندگان «از آن با این معنی استفاده می‌کنند که حساب کاربری یا محتوای کاربر بدون توضیح روشنی محدود یا پنهان شده است».

در این پست یک بار دیگر به ویژگی «وضعیت حساب» (account status) برنامه اشاره شده که می‌تواند اگر یکی از پست‌ها یا حتی حساب کاربران «واجد شرایط» حضور در توصیه‌ها را نداشته باشد، به آن‌ها اطلاع رسانی کند.

او می‌گوید که اینستاگرام در تلاش است تا زمانی که محتوا یا حساب‌های سازندگان از پست‌های پیشنهادی برنامه مسدود شده باشد، شفافیت بیشتری را ارائه کند. مدیرعامل اینستاگرام همچنین به این موضوع اشاره کرد که آن‌ها در حال آزمایش «اعلان‌های جدیدی هستند تا به سازندگان کمک کنند که از محدود شدن نمایش ریلز‌های خود مطلع شوند».

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->