کنعانی‌زادگان نمی‌تواند از پرسپولیس جدا شود سخنگوی فدراسیون فوتبال: از برنامه VAR عقب هستیم شوک به استقلال | احتمالا پنجره نقل و انتقالات آبی‌پوشان بسته خواهد شد! تکلیف پرسپولیس و رامین رضاییان روشن شد ادامه اردوهای ملی بازیکنان مشهدی در آستانه پارالمپیک پاریس | شاهی، رضایی، بابادی به خط شدند درویش: اسماعیلی فر می‌خواست برگردد تفتیان: ۹۰ درصد برای المپیک آماده ام کاپیتان استقلال جانشین بیرانوند می‌شود؟ لیموچی – پرسپولیس؛ در انتظار یک امضا ورود نهاد‌های نظارتی به پرونده انتقال جواد آقایی پور، واقعیت ندارد ستاره اصفهانی در استقلال ماندگار شد خداحافظی احساسی اسماعیلی‌فر از هواداران پرسپولیس + عکس صادقی در تور یحیی | جدایی یک مهاجم دیگر از پرسپولیس؟ مربی محبوب بیرانوند در پرسپولیس! اعتراض شدید پایه‌های پرسپولیس به تصمیم جدید درویش گاریدو گوش به فرمان درویش! سنگ اندازی چند پرسپولیس برای بازگشت رضاییان مخالفت سازمان لیگ با افزایش تعداد بازیکنان خارجی
سرخط خبرها

لابی مربیان خوزستانی برای نشستن روی نیمکت فولاد

  • کد خبر: ۱۶۷۷۴۰
  • ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۳
  • ۲
لابی مربیان خوزستانی برای نشستن روی نیمکت فولاد
باشگاه فولاد همچنان درگیر انتخاب سرمربی است.

به گزارش شهرآرانیوز، باشگاه فولاد خوزستان که برای یک فصل دیگر با علیرضا منصوریان قرارداد دارد هنوز درگیر انتخاب جانشین برای اوست. در این مورد قبلا اشاره داشتیم به اینکه یکی از اعضای هیات مدیره این باشگاه که سابقه مدیرعاملی هم در فولاد دارد سخت به دنبال استخدام سرمربی خارجی است.

در سوی دیگر نیز چند مربی خوزستانی که اتفاقا برای فصل جدید هم در لیگ برتر تیم دارند، سخت دنبال لابی با اعضای هیات مدیره باشگاه فولاد هستند تا جانشین منصوریان شوند.

از آنجا که فولاد شرایط مالی خوب و امکانات عالی دارد هر مربی خوزستانی آرزویش است که هدایت این تیم را بر عهده بگیرد.

در این میان هواداران فولاد در شبکه‌های مجازی همچنان خواستار استخدام سرمربی خوب خارجی هستند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
0
0
#اخراج_منصوریان
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۶
0
0
فقط خارجی
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->