پاسخ تهران به اتهام زنی نقش ایران در ترور ترامپ سخنگوی وزارت امورخارجه: آمریکا به برجام بازگردد؛ پاسخ متناسب خواهیم داد نماینده ایران در شورای امنیت: خروج یک جانبه آمریکا از برجام به زیان همه بود+فیلم جزئیات تازه از مذاکرات میان گروه‌های فلسطینی حماس و فتح به میزبانی چین مراسم عزاداری شام غریبان در حسینیه امام خمینی(ره) با حضور رهبر معظم انقلاب + فیلم و تصاویر ادعای اسرائیل درباره بازداشت سه صهیونیست به اتهام همکاری با ایران راهکار موقت چین و فیلیپین برای جلوگیری از جنگ گسترده | خط تماس میان رؤسای جمهور آتش‌سوزی گسترده در بغداد (۲۶ تیر ۱۴۰۳) رهبر انصارالله به عربستان هشدار داد ویدئو | روضه‌ عصر عاشورا به روایت آیت‌الله خامنه‌ای حضور سه میلیون پناهجوی افغان در پاکستان ممنوعیت ضبط نشست‌های امنیتی به دستور نتانیاهو آخرین اخبار از روند بررسی و پیشنهاد اعضای هیئت دولت چهاردهم (۲۶ تیر ۱۴۰۳) مراسم عزاداری شب عاشورا با حضور رهبر معظم انقلاب برگزار شد+تصاویر علت شنیده شدن صدای تیراندازی در حرم شاهچراغ شیراز چه بود؟ | وضعیت حرم آرام است+ فیلم (۲۵ تیر ۱۴۰۳) پزشکیان: نباید به نام امام حسین (ع) تابع هوای نفس و غرور و تکبر شویم‌ واکنش مهدی چمران به شایعه فساد پُست فروشی در شهرداری تهران ۸ ملوان ایرانی محبوس در زندان‌های قطر آزاد شدند (۲۵ تیر ۱۴۰۳) وقوع حادثه جدید دریایی در سواحل یمن (۲۵ تیر ۱۴۰۳) بشار اسد به درخواست دیدار اردوغان با او واکنش نشان داد
سرخط خبرها

لاوروف: آمریکا از داعش و القاعده در افغانستان حمایت می‌کند

  • کد خبر: ۱۶۷۸۹۷
  • ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۹
لاوروف: آمریکا از داعش و القاعده در افغانستان حمایت می‌کند
سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه‌ی روسیه ادعا کرده است که امریکا از گروه داعش و القاعده در افغانستان حمایت می‌کند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ براساس بیانیه‌ای که در وب‌سایت وزارت خارجه‌ روسیه منتشر شده، لاوروف این اظهارات را دیروز (دوشنبه، ۱۵ جوزا) در جریان بازدید از یک پایگاه نظامی روسیه در تاجیکستان بیان کرده است.

به گزارش خبرگزاری تاس، وی ابتدا به اظهارات مانوئل میکالر، سفیر ایالات متحده در تاجیکستان اشاره کرده که وی گفته است واشنگتن از گروه‌های مخالف طالبان حمایت نمی‌کند و از همه طرف‌ها می‌خواهد که وارد گفت‌‌وگو شوند.

وزیر خارجه‌ روسیه گفته است که این چنین اظهارات به زبان دیپلماسی، «سخنان دروغین است».

او افزوده است: «به خوبی مشاهده شده است که ایالات متحده فعالانه از شبه‌نظامیان داعش در افغانستان، القاعده و سایر گروه‌های تروریستی وابسته به آن حمایت می‌کند. هدف ساده است. درست مانند موارد دیگر در قفقاز در پایان دهه‌ی گذشته، هدف این است که اجازه ندهند افغانستان آرام شود.»

منبع: YJC

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->