ادعای اسرائیل درباره بازداشت سه صهیونیست به اتهام همکاری با ایران راهکار موقت چین و فیلیپین برای جلوگیری از جنگ گسترده | خط تماس میان روسای جمهور آتش‌سوزی گسترده در بغداد (۲۶ تیر ۱۴۰۳) رهبر انصارالله به عربستان هشدار داد ویدئو | روضه‌ عصر عاشورا به روایت آیت‌الله خامنه‌ای حضور سه میلیون پناهجوی افغان در پاکستان ممنوعیت ضبط نشست‌های امنیتی به دستور نتانیاهو آخرین اخبار از روند بررسی و پیشنهاد اعضای هیئت دولت چهاردهم (۲۶ تیر ۱۴۰۳) مراسم عزاداری شب عاشورا با حضور رهبر معظم انقلاب برگزار شد+تصاویر علت شنیده شدن صدای تیراندازی در حرم شاهچراغ شیراز چه بود؟ | وضعیت حرم آرام است+ فیلم (۲۵ تیر ۱۴۰۳) پزشکیان: نباید به نام امام حسین (ع) تابع هوای نفس و غرور و تکبر شویم‌ واکنش مهدی چمران به شایعه فساد پُست فروشی در شهرداری تهران ۸ ملوان ایرانی محبوس در زندان‌های قطر آزاد شدند (۲۵ تیر ۱۴۰۳) وقوع حادثه جدید دریایی در سواحل یمن (۲۵ تیر ۱۴۰۳) بشار اسد به درخواست دیدار اردوغان با او واکنش نشان داد عاشورا در عراق تعطیل رسمی اعلام شد حمله موشکی حزب‌الله لبنان به تجهیزات جاسوسی ارتش اسرائیل (۲۵ تیر ۱۴۰۳) تعداد شهدای نوار غزه به مرز ۳۹ هزار نفر رسید (۲۵ تیر ۱۴۰۳) اعضای جامعه کارگری و کانون‌های بازنشستگی با پزشکیان دیدار کردند+ فیلم مقتدی صدر: شاید ترور ترامپ فیلم تبلیغاتی باشد!
سرخط خبرها

رئیس قوه قضائیه خطاب به یک تاجر: خسارات به بندر را باید پرداخت کنید + فیلم

  • کد خبر: ۱۶۸۳۵۶
  • ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۱
رئیس قوه قضائیه خطاب به یک تاجر: خسارات به بندر را باید پرداخت کنید + فیلم
حجت الاسلام اژه‌ای خطاب به یک تاجر مه بار ذرتش در یکی از گمرک‌ها فاسد شده بود گفت: باری که کنار بار شماست هم در معرض خطر است و اگر خراب شود شما باید خسارت آن را هم بدهید.

به گزارش شهرآرانیوز، رئیس قوه قضائیه خطاب به تاجری که بار ذرتش در گمرک فاسد شده است، گفت: همه خسارات به بندر که متعاقب این اقدام شما به‌‌وجود آمده باید پرداخت کنید. باری که کنار بار شماست هم در معرض خطر است و اگر خراب شود شما باید خسارت آن را هم بدهید.

وی افزود: اگر مقام مسئولی به تاجر گفته برو فلان جنس را بیاور من ارز آن را تامین می‌کنم و نکرده او در این ضرر شریک است؛ اگر چنین اتفاقی افتاده ثابت کنید

رئيس قوه قضائیه در واکنش به تشکر یک مدیر اجرایی در استان مازندران نیز گفت: به جای تشکر انبارها را ساماندهی کنید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->