در بیانیه کانون شورا‌های اسلامی کار استان تهران مطرح شد: محکومیت رفتار گزینشیِ تأمین اجتماعی در اجرای ضریب ۱.۵ مشاغل سخت و زیان‌آور قصاص فرد حمله کننده به سفارت جمهوری آذربایجان در تهران (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۴) آمار نهایی شمار جان‌باختگان حادثه بندر شهید رجایی توسط پلیس قندخون بالای دوران کودکی را جدی بگیرید پیش‌بینی وزش باد، بارش باران و وقوع رعدوبرق در ۱۵ استان (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۴) مرکز پیوند بافت در آرامستان بهشت‌رضا(ع) مشهد، اول خرداد ۱۴۰۴ آغازبه‌کار می‌کند ۸۰۰ بیمار دچار نارسایی کلیه در شرق کشور چشم به راه اهدای عضو هستند اصلاح آیین‌نامه بازنشستگی سخت و زیان‌آور در دستور کار تأمین اجتماعی ۲ فاکتور مهم سبک زندگی که بر آلزایمر اثرگذارند راهکاری برای کاهش احتمال آلرژی غذایی در کودکان ویپ‌ها «ریه پاپ‌کورنی» هدیه می‌آورند! قطار بندرعباس -مشهد با تاخیر ۸ ساعته به مقصد رسید (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۴) ۲ فوتی و ۵ مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در ارتفاعات پیرانشهر (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۴) چند توصیه مهم و اثرگذار برای تقویت حافظه در فصل امتحانات آمارهای رسمی فاش کرد: ایران تک‌فرزندی شد تمدید مهلت ثبت‌نام آزمون صلاحیت حرفه‌ای روانشناسان و مشاوران اولین پیوند مثانه در جهان با موفقیت انجام شد یافته‌های جدید دانشمندان درباره فراموشی | سالمندان کنجکاو کمتر به آلزایمر مبتلا می‌شوند افراد مسلح یک روحانی در ایرانشهر را به گروگان گرفتند (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۴) برنامه‌ریزی‌ها برای زاگرس باید بلندمدت باشد برنامه آموزش و پرورش خراسان رضوی برای اوقات فراغت دانش‌آموزان در تابستان ۱۴۰۴ طرح تدریس زبان‌های آلمانی و فرانسوی در مدارس به کجا رسید؟ تشدید تنش آبی کشور در ماه‌های آینده تعلیق ۲۲۵ واحد متخلف فروش مجازی فراورده‌های سلامت‌محور آیا رژیم گرفتن به معنای مدام گرسنه ماندن است؟ ورود نیمی از زائران ایرانی به عربستان اقدام ‌بهنگام برای بارداری بهترین روش مقابله با ناباروری است | هر چیزی به فصلش تلف‌شدن یوز ایرانی چه خطری برای محیط زیست دارد؟ دستگیری یک قاتل در سرخس ۲۱ سال پس از ارتکاب قتل آموزش محیط زیست در اولویت‌های یونسکو در ایران انتقاد نماینده مجلس از سازمان محیط زیست | حفاظت از اکوسیستم‌ها یک وظیفه حیاتی است
سرخط خبرها

ارزشیابی کیفی‌توصیفی بخشی جدایی‌ناپذیر از بهسازی برنامه درسی مدارس است

  • کد خبر: ۱۶۹۶۹۷
  • ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵
ارزشیابی کیفی‌توصیفی بخشی جدایی‌ناپذیر از بهسازی برنامه درسی مدارس است
معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در ادامه ارزشیابی کیفی‌توصیفی در مدارس را بخش جدایی‌ناپذیر بهسازی برنامه درسی مدارس توصیف و اضافه کرد: در این ارزشیابی «همکاری» بر «رقابت استرس‌زا» ارجحیت دارد و این موضوع باید در کلاس‌های درس مد نظر قرار گیرد.

به گزارش شهرآرانیوز، حمید طریفی حسینی امروز، ۲۷ خرداد، در همایش توانمندسازی معلمان ابتدایی در مشهد اظهار کرد: توانمندسازی معلمان از اصلی‌ترین برنامه‌های در دست اقدام راهبران آموزشی سال تحصیلی در وزارتخانه است.

وی با اشاره به رویکرد‌های جدید آموزشی در بخش آموزش ابتدایی کشور افزود: رویکرد‌های نوین آموزشی پیشران‌های فرآیند یاددهی و یادگیری در مدارس ابتدایی است. همچنین تسلط بر روش‌های مدیریت کلاس موجب نظم‌بخشی به کلاس، یادگیری بهتر و پرورش مهارت‌ها و توانایی‌های دانش‌آموزان می‌شود.

طریفی حسینی افزود: یادگیری برای دانستن، یادگیری برای انجام دادن، یادگیری برای با هم زیستن و یادگیری برای زیستن چهار اصل اساسی تعلیم و تربیت است که باید در قالب یک روش تدریس فعال آن را به دانش‌آموزان آموخت.

وی با تبیین اهداف بخش آموزش ابتدایی به بررسی رویکرد‌های جدید آموزشی اشاره کرده و گفت: رویکرد‌های جدید آموزشی با جامعه‌گرایی، آزادی عمل و تجربه همراه است. براساس این رویکرد مسیر حرکت از فردگرایی به سمت جامعه‌گرایی روشن می‌شود.

معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در ادامه ارزشیابی کیفی‌توصیفی در مدارس را بخش جدایی‌ناپذیر بهسازی برنامه درسی مدارس توصیف و اضافه کرد: در این ارزشیابی «همکاری» بر «رقابت استرس‌زا» ارجحیت دارد و این موضوع باید در کلاس‌های درس مد نظر قرار گیرد.

در این دوره ۱۶ ساعته ۹۳ معلم و مدرس از استان‌های خراسان شمالی، خراسان جنوبی، خراسان رضوی و گلستان در مشهد آموزش می‌بینند که به صورت شبکه‌ای و خوشه‌ای در قالب طرح شهید همت در تابستان برای همه معلمان دوره ابتدایی اجرا خواهد شد.

این طرح با هدف بسط و توسعه عدالت آموزشی و ارتقای کیفیت آموزش، دانش تخصصی و صلاحیت حرفه‌ای مدیران، ایجاد فرصت‌های برابر آموزشی و پرورشی برپا شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->