هشدار دانشمندان: غذاهای ناسالم حتی مغز ما را هم با میکروپلاستیک‌ها پُر می‌کنند کوجیما: بعد از اتمام بازی Physint شاید یک فیلم بسازم! وزیر ارتباطات: توسعه اینترنت 5G در راه است صدور نخستین «سند اعیانی» شرکت‌های دانش‌بنیان در مشهد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۴) فیزیکدانان می‌گویند ما درباره چگونگی عملکرد جاذبه کاملاً اشتباه می‌کردیم دانشمندان ردپاهایی پیدا کردند که خط زمانی بشریت را ۴۰ میلیون سال به عقب می‌برد نرخ‌های پرسرعت برای کیلوبایت‌های کم‌سرعت تاریخچه تصویری پیوند عضو | هدیه زندگی واکنش وزیر ارتباطات به تصمیم اپراتورها برای گران‌کردن اینترنت چرا زمان قطع برق، اینترنت هم قطع می‌شود؟ واکنش معاون وزیر ارتباطات به قصد اپراتورها برای افزایش خودسرانه تعرفه اینترنت سامسونگ از گلکسی S۲۵ اج رونمایی کرد + مشخصات و قیمت اسکورت کاروان دونالد ترامپ در قطر با سایبرتراک‌ ضدگلوله ایلان ماسک + عکس جزئیاتی جدید از آیفون بدون حاشیه و تمام‌شیشه‌ای اپل سازمان ملی هوش مصنوعی تشکیل نمی‌شود پشتیبانی مایکروسافت از آفیس در ویندوز ۱۰ تا سال ۲۰۲۸ تمدید شد برنامه OpenAI برای احداث مراکز داده بیشتر در امارات زمان عرضه اندروید ۱۶ برای گوشی‌های پیکسل و سامسونگ مشخص شد حدود ۲۰ مدیر شرکت‌های بزرگ فناوری ترامپ را در عربستان همراهی می‌کردند خزایی: اجازه گرانی اینترنت به اپراتور‌ها داده نشود
سرخط خبرها

برنامه جدید توییتر روی ویدئو و تجارت و نوسازی کسب و کارهای بزرگ متمرکز شده است

  • کد خبر: ۱۶۹۶۹۸
  • ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۵
برنامه جدید توییتر روی ویدئو و تجارت و نوسازی کسب و کارهای بزرگ متمرکز شده است
براساس گزارشی که رویترز منتشر کرده ایلان ماسک و مدیر اجرایی جدیدش، لیندا یاکارینو،، قصد دارند در توییتر بر روی ویدئو و مشارکت تجاری تمرکز کنند تا حوزه فعالیت این رسانه اجتماعی به فراتر از تبلیغات دیجیتال گسترش پیدا کند.

شهرآرانیوز - طبق اطلاعات یک منبع آگاه یاکارینو که در ۵ ژوئن به عنوان مدیرعامل توییتر شروع به کار کرد، روز پنجشنبه به سرمایه‌گذاران توییتر گفته است که این شرکت در حال گفتگو‌های اولیه با شخصیت‌های سیاسی و سرگرمی، شرکت‌های خدمات پرداخت و ناشران خبری و رسانه‌ای است. این منبع گفته است این ‌اولین‌بار است که یاکارینو به موضوع سرمایه‌گذاران شرکت می‌پردازد.

پس از اینکه ماسک توییتر را در اکتبر تصاحب کرد، این رسانه‌ اجتماعی ماه‌ها به دلیل اخراج هزاران کارمند و خروج بسیاری از شرکت‌های تبلیغاتی که نمی‌خواستند تبلیغاتشان در کنار محتوای نامناسب ظاهر شود، با هرج و مرج مواجه شد.

استخدام یاکارینو، مدیر پیشین قسمت تبلیغات شرکت ان‌بی‌سی یونیورسال، نشانه‌ای بود که تبلیغات دیجیتال در اولویت توئیتر باقی مانده است.

برخی از شرکت‌های تبلیغانی به مشتریان خود توصیه کرده بودند پس از ریاست ماسک بر توییتر، تبلیغاتشان در توییتر را متوقف کنند. حالا به نظر می‌رسد این توصیه ها معکوس شده‌اند و هیچ یک از شرکت‌های تبلیغاتی بزرگ توقف تبلیغات را توصیه نمی‌کنند. به نظر می‌رسد برندهای معروف (از جمله برادران وارنر، موندلز، مک دونالد و والمارت) تبلیغات خود را در توییتر از سر گرفته‌اند.

یاکارینو به سرمایه‌گذاران گفته است که هزینه تبلیغات حداقل ۴۰ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

ویدئو و تجارت

در زمان ماسک، توییتر نام تجاری خود را به X Corp. تغییر داد، که منعکس‌کننده چشم‌انداز این میلیاردر برای ایجاد برنامه‌ای مانند WeChat چین است؛ یعنی تمرکز روی پرداخت‌های دیجیتال و سایر خدمات.

همچنین توییتر روی رشد محتوای ویدیویی در پلتفرم تمرکز کرده است. گفته می‌شود توییتر می‌خواهد تبلیغات و حمایت‌های مالی را در کنار ویدیوهای تولیدکنندگان محتوا بفروشد. یاکارینو همچنین در روزهای اخیر به همکارانش گفته است که ماسک از ایده‌های او حمایت قاطع کرده است و روابط کاری‌شان شروع مثبتی داشته است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->