از عوارض خطرناک شب‌کاری چه می‌دانید؟ جزییات جدید از جنایت هولناک در خیابان کارگر جنوبی تهران جزئیات دستگیری شرور مسلح سابقه دار در تهران چرا مردها علاقه‌ای به معلم شدن ندارند؟ لیست جدید لوازم آرایشی غیرمجاز اعلام شد (۱۰ نیر ۱۴۰۳) برخورد خودرو با ستون برق در مشهد یک مصدوم برجای گذاشت جزییات کشف اسکلت انسان در جریان لوله‌کشی + عکس آتش سوزی منزل مسکونی یک مصدوم برجای گذاشت (۱۰ تیر ۱۴۰۳) همه چیز درباره ثبت نام دانش‌آموزان افغانستانی در سال تحصیلی ۱۴۰۳- ۱۴۰۴ + جزئیات از انتشار تصویر مدارک هویتی در فضای مجازی خودداری کنید زوج مواد فروش در شرق مشهد به دام افتادند (۱۰ تیر ۱۴۰۳) چگونه فرزندانی مستقل داشته باشیم دستور رسیدگی خارج از نوبت به پرونده ضرب و شتم نگهبان پارک خورشید مشهد تصادف موتورسیکلت‌ها در اطراف مشهد ۲ فوتی بر جای گذاشت کم‌آبی شدید بدن سبب مرگ می‌شود رمزگشایی از ۲۰ فقره سرقت وسایل از باغ‌ها و کابل‌های فشارقوی برق در شهرستان طرقبه‌شاندیز این شش خوراکی را هرگز با معده خالی نخورید! علل سرفه‌های مزمن کودکان
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

سم‌پاشی بیش از ۵۶ هزار متر‌مربع فضای کشتارگاهی و دامی در خراسان رضوی + فیلم

  • کد خبر: ۱۷۰۰۹۵
  • ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۸
سم‌پاشی بیش از ۵۶ هزار متر‌مربع فضای کشتارگاهی و دامی در خراسان رضوی + فیلم
معاون سلامت اداره‌کل دامپزشکی خراسان رضوی گفت: برای جلوگیری از انتقال کنه به بدن دام و محیط نگهداری حیوانات، تاکنون ۱۱۰ لیتر‌ در ۵۶ هزار و ۵۰۰ متر‌مربع فضای کشتارگاهی و دامپروری‌های مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد سم‌پاشی شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، دکتر محمد رشتی‌باف امروز‌ ۲۹ خرداد، در نشست خبری حساس‌سازی و اطلاع‌رسانی تب کریمه کنگو اضافه کرد: بیماری تب کریمه کنگو از بیماری‌های بومی‌شده در ایران است که کنه، یکی از راه‌های انتقال آن محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: این بیماری بین پستانداران حلال‌گوشت بسیار شایع و بدون علامت است و در پرندگان نیز شترمرغ استعداد زیادی در شیوع این بیماری دارد.

رشتی‌باف تصریح کرد: جگر خام که به‌اشتباه، ماده غذایی خوبی برای خون‌سازی توصیف می‌شود، از نظر احتمال ابتلا به تب ریمه کنگو غذای بسیار بد و پرضرری است. اگر جگر به‌درستی پخته نشود، می‌تواند مشکل‌ساز باشد.

معاون سلامت اداره‌کل دامپزشکی خراسان رضوی درباره آمار مقابله با کشتار‌های غیرمجاز نیز بیان کرد: با هماهنگی دادستان طی سال ۱۴۰۰ تعداد ۳۲۵ پرونده قضایی و در سال ۱۴۰۱ نیز ۲۸۳ پرونده قضایی علیه کشتار‌های غیرمجاز تشکیل و مجازات‌های بازدارنده‌ای نیز برای آن در نظر گرفته شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->