اردوغان به آمریکا سفر می‌کند بایدن: من بهترین گزینه برای شکست ترامپ هستم! اسماعیل هنیه به پزشکیان تبریک گفت گفت‌وگوی تلفنی پوتین و پزشکیان درباره توسعه روابط ایران-روسیه + جزئیات اردوغان و پزشکیان درباره مسائل منطقه و جهان گفتگو کردند پیام پزشکیان به سیدحسن نصرالله | حمایت از مقاومت با قدرت تداوم خواهد داشت بایدن برای کنگره آمریکا خط و نشان کشید درخواست خانواده‌های اسرای صهیونیست از نتانیاهو پورمحمدی، عارف و مرندی با رئیس جمهور منتخب دیدار کردند جلیلی با سرپرست ریاست جمهوری دیدار کرد سناتور آمریکایی: پلوسی و اوباما به جای بایدن کشور را اداره می‌کنند در مورد اعضای خانواده مسعود پزشکیان بیشتر بدانید رئیس قوه‌قضائیه: فصل همدلی و وفاق بیشتر است | موظفیم به رئیس‌جمهور منتخب کمک کنیم سردار رادان به دیدار رئیس جمهور منتخب رفت جزئیات مراسم تحلیف رئیس‌جمهور منتخب در مجلس اعلام شد فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق: مهم‌ترین پیام انتخابات، حمایت قاطع مردم از نظام جمهوری اسلامی ایران بود مخبر قانون برنامه هفتم را ابلاغ کرد دختر جوان، پسر فامیل را به تعرض متهم کرد سخنگوی وزارت خارجه: دولت سیزدهم تمام تلاشش را برای تامین منافع ملی به کار بست تأیید استعفای مسعود پزشکیان از مجلس با تنفیذ رهبر معظم انقلاب
سرخط خبرها

قالیباف تاکید کرد: تعامل حداکثری پارلمان‌های کشور‌های اسلامی در مقابله با چالش‌های فراروی دنیای اسلام

  • کد خبر: ۱۷۱۷۵۴
  • ۰۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۰
قالیباف تاکید کرد: تعامل حداکثری پارلمان‌های کشور‌های اسلامی در مقابله با چالش‌های فراروی دنیای اسلام
رئیس قوه مقننه در پیامی به رؤسای مجالس کشور‌های اسلامی تأکید کرد: تعامل حداکثری میان پارلمان‌های کشور‌های اسلامی به عنوان یک ضرورت، اهمیت ویژه‌ای در مقابله با چالش‌های فراروی دنیای اسلام دارد.
 

به گزارش شهرآرانیوز، محمدباقر قالیباف با صدور پیامی خطاب به رؤسای مجالس کشور‌های اسلامی فرارسیدن عید سعید قربان را تبریک و تهنیت گفت.

متن پیام رئیس مجلس شورای اسلامی به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

سلام علیکم.

با کمال خرسندی، صمیمانه‌ترین مراتب تبریک و تهنیت خود را به یُمن فرارسیدن عید سعید قربان، به جنابعالی و همکاران محترم‌تان ابراز می‌نمایم.

امیدوارم در پرتو برکات این عید خجسته، با اتکال به خداوند سبحان و بهره‌گیری از تعالیم انبیاء الهی، شاهد اتحاد و انسجام روزافزون میان ملت‌های اسلامی و استقرار صلح و امنیت جهانی باشیم.

رجاء واثق دارم؛ مساعی مشترک و تعامل حداکثری میان پارلمان‌های کشور‌های اسلامی به عنوان یک ضرورت، اهمیت ویژه‌ای در مقابله با چالش‌های فراروی دنیای اسلام دارد.

فرصت را مغتنم شمرده؛ از خداوند متعال موفقیت و بهروزی جنابعالی و عزت و سرافرازی امت بزرگ اسلامی را مسئلت می‌نمایم.

محمدباقر قالیباف

رئیس مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی ایران»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->