آزادیِ افشاریان و سهیل مهدی تکذیب شد ستاره تیم ملی نمی‌خواهد به ایران برگردد! امیر قلعه نویی در جام ملت‌ها طرفدار کدام تیم است؟ خاطره تلخ آلمان از اسپانیا در فینال جام ملت‌ها  لیست دوم نکونام رو شد خداداد افشاریان و سهیل مهدی به قید وثیقه آزاد شدند گاریدو مجوز سفر به ایران را گرفت روزبه چشمی به دنبال قرارداد ۳۰ میلیاردی تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و آلمان در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ | فینال قبل از فینال زکی پور رسما استقلالی شد + عکس خبر‌های خوش از سالن شش‌هزارنفری ثامن‌الائمه(ع) | کارگران به‌شدت مشغول کارند! پایان کار قایدی با اتحاد کلبا؟ گلر منچسترسیتی در راه عربستان مهدی ترابی رسما به تراکتور پیوست شرط جدید بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس | ۴۰ میلیارد تومان ناقابل! خداحافظی سه بازیکن با استقلال مسابقه پیش بینی فرهاد مجیدی برای هواداران! استقبال بی‌نظیر از ملی پوش پرسپولیس در گرجستان ترکیه به رکورد سرمربی اسبق پرسپولیس رسید حضور عجیب و غریب یک والیبالیست در هیات مدیره استقلال| کارخانه چه سررشته‌ای از فوتبال دارد؟
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

عزیزی خادم، اسکوچیچ، باقری، هاشمیان و خورشیدی خودرو نگرفتند

  • کد خبر: ۱۷۲۴۷۵
  • ۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۳
عزیزی خادم، اسکوچیچ، باقری، هاشمیان و خورشیدی خودرو نگرفتند
درمیان افرادی که اجازه واردات خودرو لاکچری به آن‌ها داده شده نام رئیس فدراسیون فوتبال و برخی مربیان و مسئولان تیم ملی دیده نمی‌شود.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، ماجرای صدور مجوز واردات خودرو برای تعداد قابل توجهی از بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران انتقاد‌های گسترده‌ای را به دنبال داشته است. اما در این میان هستند مسئولان و مربیانی که در صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی فوتبال در قطر نقش داشتند، اما هیچ گاه دست‌شان به مجوز واردات خودرو نرسید.

از مجموع نفراتی که در صعود تیم ملی به جام جهانی نقش داشتند، رئیس وقت فدراسیون (عزیزی خادم)، سرپرست تیم ملی مجتبی خورشیدی، دراگان اسکوچیچ، کریم باقری و وحید هاشمیان از اعضای کادرفنی این پاداش را دریافت نکردند.


درکمال تعجب، اما نام سه بازیکن که در صعود ایران به جام جهانی نقش نداشتند و در آن زمان به تیم ملی هم دعوت نمی‌شدند در لیست گیرندگان حواله به چشم می‌خورد.

رامین رضائیان، امید ابراهیمی و روزبه چشمی سه بازیکنی هستند که به رغم قرار نداشتن در فهرست آن تیم مجوز واردات خودرو دریافت کردند که باید دید منطق صدور مجوز واردات خودرو برای این بازیکنان چه بوده است. به خصوص امید ابراهیمی که حتی در زمان حضور کارلوس کی‌روش نیز به تیم ملی دعوت نشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->