بازی پرسپولیس - ملوان عقب افتاد هندرسون در راه بازگشت به جزیره اورونوف MRI نداد و رفت! غیبت یک ماهه کنعانی زادگان مصدومیت دوباره بکر، دردسر بزرگ لیورپول استقلالی‌ها به نکونام غرامت نمی‌دهند ویدئو | فرصت‌سوزی عجیب طارمی در بازی اینتر و تورینو مشهد؛ شهری آماده میزبانی مقدماتی جام جهانی مصدومیت وحشتناک کارواخال + فیلم | کاپیتان رئال فصل را از دست داد رکوردشکنی پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر رضاییان و محمدی یکدیگر را آنفالو کردند +عکس و فیلم سهراب هم تمرین استقلال را تعطیل کرد ملی پوشان کشتی سوژه تبلیغاتی شدند! محرومیت دوماهه در انتظار فکری؟ بختیاری‌زاده: بودن یا نبودن من در استقلال مهم نیست سیدمهدی رحمتی: پنالتی تیم من سوخت انتقاد تند سید حسین حسینی از مدیران استقلال| شماره یک استقلال به سیم آخر زد پخش زنده بازی اینتر و تورینو (۱۴ مهر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ورود هیات مدیره پرسپولیس به قرارداد جنجالی ارونوف بازی با ایران را به چادرملو ترجیح داد؟ | پشت پرده غیبت ستاره پرسپولیس
سرخط خبرها

کاپیتان پرسپولیس مقصد بعدی خود را مشخص کرد

  • کد خبر: ۱۷۲۹۱۵
  • ۱۵ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۸
کاپیتان پرسپولیس مقصد بعدی خود را مشخص کرد
کمال کامیابی نیا، کاپیتان دوم پرسپولیس، به زودی تیم جدید خود را معرفی خواهد کرد.

گروه ورزش/ شهرآرانیوز، تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس با یک هفته تاخیر از روز گذشته در تهران آغاز شد و شاگردان یحیی گل محمدی برای حضور در مسابقات فصل بعد آماده می شوند.

این تمرین در حالی برگزار شد که خبری از کمال کامیابی نیا در تمرین نبود تا شایعه کنار گذاشتن این بازیکن از پرسپولیس جدی شود.

چند تیم خواهان کامیابی نیا بودند اما او مذاکره ای نکرده بود تا تکلیفش مشخص شود اما از امروز مذاکرات برای انتخاب جدید او آغاز خواهد شد.

گفته می شود مس رفسنجان جدی ترین پیشنهاد را به کامیابی نیا داده تا احتمال حضور این بازیکن در این تیم بیشتر از هر تیم دیگری باشد.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->