افزایش ۴۰ درصدی صادرات به افغانستان در ۲ ماه نخست سال ۱۴۰۳ طرح «از مزرعه تا سفره» با هدف تامین کالا‌های پر مصرف مردم در مشهد اجرا می‌شود قیمت موبایل یک روز پیش از انتخابات به چقدر رسید؟ (۱۴ تیر ۱۴۰۳) طلا و سکه در مشهد چند؟ (۱۴ تیر ۱۴۰۳) قیمت امروز طلا، سکه، دلار، ارز دیجیتال (۱۴ تیر ۱۴۰۳) | دلار در کانال ۶۰ هزار تومان یک روز قبل از انتخابات برخورد با مشاوران املاک قانون‌گریز در مشهد (۱۴ تیر ۱۴۰۳) قیمت امروز خودرو‌های خارجی (۱۴ تیر ۱۴۰۳) | تویوتا لوین ۳.۳ میلیارد تومان تعیین سقف اجاره‌بهای مسکن به کمک مستأجران آمد قیمت امروز خودرو‌های ایرانی (۱۴ تیر ۱۴۰۳) طلای جهانی خیز برداشت (۱۴ تیر ۱۴۰۳) سقف اجاره بها در مشهد؛ ۲۵ درصد | میزان افزایش قانونی اجاره بها در مشهد معادل ۷۰ درصد تورم خرداد خراسان رضوی است گزارشی از نمایشگاه تخصصی معدن و زمین شناسی در مشهد ایران خودرو تعدادی از خودرو‌های خود را به روش مزایده به فروش می‌رساند + جزئیات متوسط قیمت مسکن در تهران اعلام شد میوه را امروز گرانتر از این قیمت‌ها نخرید (۱۴ تیر ۱۴۰۳) ماجرای حذف متقاضیان مسکن ملی چه بود؟ هفته آینده، آخرین مهلت انتخاب خودرو‌های وارداتی (۱۴ تیر ۱۴۰۳) جریمه شرکت مشهدی به‌علت اجرا‌نکردن تعهدات ارزی اظهارنظر‌های بورسی جلیلی و پزشکیان در آخرین مناظره چه بود؟ دولت سیزدهم ساخت بیش‌از ۱۸۰ هزار واحد مسکونی در خراسان‌رضوی را عملیاتی کرد قیمت گوشت مرغ در بازار مشهد کاهشی است (۱۳ تیر ۱۴۰۳) بورس، سبزپوش به استقبال انتخابات رفت | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۳ تیر ۱۴۰۳) طلا و سکه در مشهد ارزان شد (۱۳ تیر ۱۴۰۳) | کاهش ۷۰۰ هزار تومانی سکه امامی با مبلغ ۷ تا ۱۰ میلیون تومان، از کدام موبایل‌ها می‌توان خرید؟ (۱۳ تیر ۱۴۰۳) وام ۸۰۰ میلیون تومانی مسکن ابلاغ شد (۱۳ تیر ۱۴۰۳) | اقساط وام جدید ۸۰۰ میلیونی مسکن چقدر است؟ آیین‌نامه جدید آرامستان‌های کشور ابلاغ شد | تغییر در نحوه حمل متوفی و صدور گواهی فوت
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

تشکیل ۹ کنسرسیوم صادراتی با حمایت شرکت شهرکهای صنعتی در استان خراسان رضوی

  • کد خبر: ۱۷۲۹۳۵
  • ۱۵ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۰
تشکیل ۹ کنسرسیوم صادراتی با حمایت شرکت شهرکهای صنعتی در استان خراسان رضوی
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی گفت : تاکنون ۹ کنسرسیوم صادراتی در خراسان رضوی تشکیل شده است که تا پایان خرداد ماه امسال ۴۲۷ میلیون و ۳۱۵ هزار یورو صادرات کرده اند.

به گزارش شهرآرانیوز، جعفر فرشچی طوسی عصر چهارشنبه در حاشیه وبینار و نشست تخصصی بین المللی شرق کشور با محوریت معرفی ظرفیتهای تجاری کشورهای کنیا و مالزی در محل شرکت شهرکهای صنعتی استان ، افزود : یکی از رسالتهای این شرکت، توانمندسازی صنایع کوچک در کشور است و در همین راستا شناخت بازارهای بین الملل بویژه بازارهای سرمایه گذاری و صادرات محور جنوب شرقی آسیا و در کشورهای آفریقایی در اولویت قرار گرفته است.

 فرشچی طوسی، اظهار داشت : ظرفیتهای زیادی در بازارهای بین الملل وجود دارد که شناسایی آن برای واحدهای تولیدی دشوار است لذا سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران تلاش می کند با برنامه ریزی حول محور شناسایی ظرفیتهای سرمایه گذاری در کشورهای آسیایی و آفریقایی بویژه مالزی و کنیا ، معرفی آن به تجار و تولیدکنندگان بویژه کارآفرینان زن است.

وی خاطرنشان کرد : با توجه به اهمیت مساعدت به واحدهای صنعتی در راستای صادرات محصولات تولیدی، شركت های مشاوره مدیریت صادرات مستقر در مركز خدمات فناوری كسب و كار  به واحدهای تولیدی خدمات مشاوره ای و نرم افزاری ارائه می دهند، تاکنون نیز ۱۱ قرارداد بین واحدهای کوچک صنعتی استان با شرکتهای مدیریت صادرات منعقد شده که از این محل یک میلیارد و ۳۸۱ میلیون و ۴۲۷ یورو صادرات کالا داشته اند.

فرشچی اضافه کرد: در راستای توسعه بازار واحدهای صنعتی خراسان رضوی ۱۰ استاندارد داخلی و خارجی گرفته شده و پنج مورد مطالعات امکان سنجی طرحهای جذب سرمایه گذاری خارجی انجام گرفته است و خدمات دیگری نیز در حوزه مدیریت صادرات و واردات، كمك به ثبت برند داخلی و بین المللی و همچنین صدور بیمه نامه ‌های صادراتی و ضمانت نامه ‌های صادراتی انجام می شود تا به حفظ جایگاه خراسان رضوی در صادرات كمك ارزنده ای شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->